Masina pe care Ford nu vrea sa o vanda nimanui din Europa. Are un motor turbo de 225 CP si trei randuri de scaune, dar costa cam cat o Dacie

Masina pe care Ford nu vrea sa o vanda nimanui din Europa. Are un motor turbo de 225 CP si trei randuri de scaune, dar costa cam cat o Dacie
  • Masina pe care Ford nu vrea sa o vanda nimanui din Europa
  • Are un motor turbo de 225 CP si trei randuri de scaune, dar costa cam cat o Dacie
Trimite unui prieten

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sistem de navigatie cu realitate augmentata. Plus o instalatie audio de inalta fidelitate, cu opt boxe in echipare, dupa cate se precizeaza si in cadrul unui comunicat disponibil publicatiilor de profil.

Inceputul acestei veri marcheaza debutul unui nou automobil marca Ford, celebrul constructor american de masini anuntand - in cursul zilei de joi, lansarea modelului Equator. Destinat cumparatorilor din China, respectivul autoturism, comercializat la preturi ce pornesc de la echivalentul sumei de 22.052 de euro, ia forma unui SUV cu o lungime de 4.9 metri si un ampatament de 2.865 de milimetri care se remarca, la nivelul departamentului exterior, in special prin farurile duble - condimentate cu tehnologie LED, jantele cu un diametru de 20", confectionate din aliaj, sau stopurile unite cu banda iluminata, pe cand interiorul iese numaidecat in evidenta prin cele trei randuri de scaune, cu primele doua oferite alaturi de reglare electrica, incalzire, racire, doua ecrane color, fiecare cu o diagonala de 12.3 inch, sau tapiteria realizata din piele combinata cu microfibra.

Din meniu nu lipsesc insa, dupa cate se mentioneaza si in cadrul comunicatului pus la dispozitia presei de profil, nici sistemul de navigatie cu realitate augmentata, nici instalatia audio de inalta fidelitate, dotata cu opt difuzoare, nici volanul in trei spite, multifunctional, seria vestilor bune continuand cu climatizare automata, incarcator wireless pentru dispozitivele mobile, camera video pentru deplasarea in marsarier, acces fara cheie - prin intermediul smartphone-ului, franare autonoma de urgenta, cruise control adaptiv, monitorizare unghi mort, asistent pentru mentinerea benzii de rulare, recunoastere indicatoare rutiere. Plus plafon panoramic - cu deschidere de la buton, si iluminare ambientala.

Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri - la vanzare, in perioada imediat urmatoare, pana la sfarsitul anului curent, noul Equator nu isi va intampina cumparatorii, mai mult sau mai putin surprinzator, decat intr-o singura versiune de motorizare, unica varianta oferita clientilor gazduind sub capota un propulsor 2.0T EcoBoost cu 225 de cai putere. Performantele unitatii cu pricina reprezinta - pentru moment, un mister de proportii, fisa tehnica facand, in schimb, cunoscut consumul mediu de carburant: aproximativ 9.2%.

Ford Equator

Ford Equator

Ford Equator

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (14) Poze Ford Equator
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 11 Iulie 2024