Masina pe care Mercedes nu vrea s-o vanda nimanui din Europa. Are o lungime de aproape 5.1 metri si tetiere spate cu functie de incalzire

Masina pe care Mercedes nu vrea s-o vanda nimanui din Europa. Are o lungime de aproape 5.1 metri si tetiere spate cu functie de incalzire
  • Masina pe care Mercedes nu vrea s-o vanda nimanui din Europa
  • Are o lungime de aproape 5.1 metri si tetiere spate cu functie de incalzire
Trimite unui prieten

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un set de faruri capabile sa proiecteze diferite simboluri pe asfalt. Plus trei display-uri in bord si o instalatie audio 4D, cu 21 de boxe in dotare.

Deconspirata de cateva imagini scapate acum mai bine de 23 de saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii lui mai, pe internet, cea mai noua generatie a modelului E-Class Long a renuntat - in cursul zilei de astazi, la toate secretele sale de ordin tehnic si stilistic. Destinata exclusiv cumparatorilor de pe piata din China - cu mentiunea ca pretul de vanzare nu ramane, la momentul de fata, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, respectiva limuzina se remarca in special prin dimensiunile generoase ale caroseriei, acolo unde lista atractiilor principale include si o lungime de 5.092 de milimetri.

Mercedes E-Class cu ampatament marit

Totodata, ampatamentul versiunii cu pricina masoara undeva in jurul a 3.09 metri - un plus de 133 de milimetri comparativ cu varianta standard - dupa cate reiese din comunicatul pus la dispozitia presei de specialitate. De asemenea, acelasi sedan de lux se va mai putea lauda, la nivelul departamentului exterior, atat cu o pereche de faruri extrem de avansate - cu functii de proiectie, cat si cu jante din aliaj cu design specific, pe cand reteta caracteristica interiorului debuteaza cu bordul imbracat, cu ghilimelele de rigoare, in ecrane: de 12.3, 14.4, 12.3 inch, de la stanga la dreapta.

Asa cum era de asteptat, cea mai recenta generatie a gamei Mercedes E-Class Long mai gazduieste in cabina, departe de privirile insistente ale curiosilor, si un volan in trei spite - cu comenzi tactile in echipare, o tapiterie din piele, scaune fata si spate multifunctionale, un sistem audio de inalta fidelitate, 4D, compus din 21 difuzoare semnate de specialistii de la Burmester. Cu precizarea ca din meniu nu lipsesc, mai mult ori mai putin surprinzator - de la caz la caz si persoana la persoana, nici statia pentru incarcare wireless a telefonului mobil, conexiunea 5G, luminile ambientale, inteligenta artificiala, camera selfie.

Gama de motorizari disponibila nu reprezinta, la randul sau, decat o mare mister si o necunoscuta de proportii - insa este de asteptat ca propulsia sa fie asigurata de o larga varietate de unitati cu patru cilindri in linie si o capacitate de 2.0 litri. Pentru un plus de eficienta si performanta, fiecare optiune ar putea fi electrificata - fie prin intermediul tehnologiei mild-hybrid, fie cu ajutorul unui motor electric cu o baterie de 25.4 kWh pentru o autonomie, in modul de rulare EV, de peste 100 de kilometri; livrarea valorilor catre roti se va face printr-o transmisie cu noua rapoarte.

Mercedes E-Class cu ampatament marit

Mercedes E-Class cu ampatament marit

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 31 Octombrie 2023