Merita sa fie pe un SERIA 8? TEST de acceleratie cu prima versiune DIESEL din istoria BMW

Merita sa fie pe un SERIA 8? TEST de acceleratie cu prima versiune DIESEL din istoria BMW
  • BMW ofera in premiera o versiune diesel a modelului Seria 8
  • Varianta 840d vine cu 320 de cai putere si cutie automata
  • Sistemul xDrive este oferit inca din echiparea standard
Distribuie pe Facebook

In configuratia 840d, masina companiei bavareze combina o unitate in doar sase cilindri, de trei litri si 320 de cai putere, cu o transmisie automata in opt rapoarte si un sistem de tractiune integrala.

Anuntata cu surle si trambite inca din vara anului trecut, cea de-a doua generatie a legendarului BMW Seria 8 se vinde zilele acestea in doua versiuni de motorizare diferite: un diesel cu sase cilindri in linie si un V8 pe benzina.

Oferita in premiera absoluta, drept optiunea mai accesibila, varianta 840d gazduieste in compartimentul motor o unitate de trei litri si 320 de cai putere, cuplata la o cutie automata cu opt rapoarte si un sistem xDrive.

Totodata, in fisa tehnica a respectivei masini se mai precizeaza si ca acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora se realizeaza in numai 4.9 secunde, in timp ce viteza maxima este, deloc surprinzator, limitata electronic la... 250 de km/h.

De performantele primei versiuni diesel din istoria legendarului BMW Seria 8 se discuta, de altfel, si in urmatorul material video, care surprinde varianta 840d xDrive intr-o incursiune pana la pragul celor 260 de kilometri pe ora.

Inainte insa de a vedea cum se descurca masina bavareza din acest punct de vedere, tinem sa amintim ca preturile in Romania pentru configuratia respectiva pleaca de la 102.757 de euro si nu includ nicio dotare optionala, evident.

Pentru tabara amatoare de propulsoare pe benzina, care nu vede cu ochi buni disponibilitatea unui motor diesel pe un model legendar precum BMW Seria 8, versiunea M850i xDrive este oferita incepand de la 128.342 de euro.

Suma cu pricina ii aduce clientului, dupa cum precizam si anterior, de altfel, o motorizare cu opt cilindri in V, doua turbine si capacitatea de 4.4 litri, care livreaza pana la 530 de cai putere, printr-o cutie automata, tuturor celor patru roti.

Concluzia: acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora se realizeaza, in cazul de fata, intr-un timp de doar 3.7 secunde, pe cand viteza maxima... ei bine, este in continuare limitata la 250 km/h, asemeni variantei 840d xDrive.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 10 Mai 2019