Noua masina construita in Romania poate fi comanda si cu transmisie automata cu 7 trepte si dublu ambreiaj

Noua masina construita in Romania poate fi comanda si cu transmisie automata cu 7 trepte si dublu ambreiaj
  • Transmisie automata cu sapte trepte si dublu ambreiaj
  • Suplimentare a cuplului cu 20 Nm
  • Acceleratie imbunatatita
Distribuie pe Facebook

Ford Puma poate fi comandat de-acum si cu o transmisie automata DCT, cu sapte trepte. Aceeasi cutie de viteze a primit-o si modelul Fiesta echipat cu motorizarea de 1.0 litru EcoBoost.

In 2019, numele Puma a revenit in portofoliul Ford. Daca intre 1997 si 2001 a fost un model sport de mici dimensiuni, in urma cu doi ani Puma a devenit un crossover pe care americanii il produc la uzina de la Craiova.

Modelul poate fi comandat inclusiv cu motorizarea de 1.0 litru EcoBoost, mild-hybrid. Clientii care aleg aceasta varianta, o pot combina acum cu o transmisie automata cu sapte trepte si dublu ambreiaj. Aceeasi cutie poate fi asociata si cu modelul Fiesta echipat cu aceasta motorizare.

Sistemul mild-hybrid propus de Ford foloseste un starter generator integrat, actionat de o curea, si recupereaza energia pierduta de obicei in timpul franarii, pe care o foloseste mai apoi pentru a incarca un acumulator litiu-ion de 48 de volt.

Atunci cand este echipat cu noua transmisie DCT, Ford Puma beneficiaza de o suplimentare a cuplului de 20 Nm. Acceleratia versiunii cu 125 CP are o acceleratie imbunatatita cu 4%, comparativ cu versiunea non-hibrida, iar varianta cu 155 CP atinge 100 km/h in 8.7 secunde.

Totodata, Ford sustine ca noua transmisie mentine motorul mild-hybrid la turatii optime, iar schimbarea treptelor este mai rapida.

Ca tot veni vorba, cel de la volan poate schimba rapoartele cu ajutorul padelelor. Optiunea este rezervata doar pentru modelele Puma ST-Line si ST-Line Vignale.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 17 Februarie 2021