Noua masina de la Volkswagen a debutat oficial. Nemtii nu au mai vandut niciodata acest model in Europa

Noua masina de la Volkswagen a debutat oficial. Nemtii nu au mai vandut niciodata acest model in Europa
  • Noua masina de la Volkswagen a debutat oficial
  • Nemtii nu au mai vandut niciodata acest model in Europa
Trimite unui prieten

In versiunea de top, un ansamblu plug-in hybrid compus dintr-o unitate turbo cu patru cilindri in linie si capacitatea de 1.498 de centimetri cubi, pe benzina, plus un propulsor electric alimentat de o baterie litiu-ion de 19.7 kilowati-ora livreaza un total de 272 de cai putere.

Surprins, de-a lungul timpului, cu nenumarate ocazii - in multiple filme si fotografii spion, primul Tayron pe care nemtii de la Volkswagen il vor vinde in Europa nu mai reprezinta niciun mister pentru nimeni, cu inlocuitorul vechiului Tiguan Allspace fiind prezentat in urma cu doar cateva clipe. Oferit la preturi incepand de la o suma de 45.475 de euro, acesta se remarca, la nivelul departamentului exterior, atat prin farurile HD - cu matrice de LED-uri, cat si prin jantele cu un diametru de 21 de inch, confectionate din aliaj usor, sau stopurile 3D LED cu semnalizare dinamica, pe cand interiorul iese numaidecat in evidenta prin instrumentele de bord digitale, complet configurabile, scaunele fata reglabile electric, cu incalzire, racire, memorie, masaj, o bancheta spate rabatabila asimetric, un display central cu o diagonala de 15 inch, o tapiterie realizata din piele perforata partial, un sistem audio de inalta fidelitate, o instalatie de climatizare automata, cu control pe trei zone al temperaturii, ori afisaj pe parbriz.

Lista atractiilor principale cuprinde - pe langa clasicele motorizari pe benzina, unele dintre variantele in cauza fiind electrificate cu ajutorul tehnologiei mild-hybrid la 48 de volti pentru un plus de performanta si eficienta, respectiv motoare pe motorina, inclusiv un ansamblu plug-in hybrid sinonim cu 272 de cai putere. Indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca - cu pedala de acceleratie blocata la podea, rezolvarea intr-un timp de 7.3 secunde, pe cand viteza de top va urca pana la pragul de 215 kilometri pe ora, seria vestilor bune avand sa culmineze cu un consum mediu de carburant de 0.4 - 0.5 litri la 100 de kilometri, datorat modului de deplasare cu zero emisii de dioxid de carbon activ pentru 112 - 119 kilometri.

Volkswagen Tayron

Volkswagen Tayron

Volkswagen Tayron

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (129) Poze Volkswagen Tayron
VW
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 16 Octombrie 2024