Noul BMW Seria 7 este aici! Detalii complete si galerie foto
BMW Seria 7 model 2013 este gata sa ia cu asalt piata masinilor de lux! Seria 7 este pregatit sa-si reconfirme pozitia de cel mai inovator sedan din segmentul de lux. "Nava-amiral" din flota BMW isi propune sa alature prin tehnologie avansata o serie de concepte care aparent se anuleaza reciproc: dinamism, eficienta, confort.
O serie de modificari importante, care vor fi disponibile o data cu 1 septembrie si in Romania, isi propune sa faca din Noul BMW Seria 7 un etalon de sportivitate in segment, dar sa asigure in acelasi timp cel mai mic consum alaturi de un confort exemplar.
Primele modificari vizibile sunt noile faruri LED, care confera automobilului o imagine unica si o prezenta deosebit de puternica. La interior modificarile asigura un nivel de confort crescut printr-o izolare fonica optimizata, imbunatatirile sasiului si suspensiei si selectia vasta de echipamente optionale care includ, in premiera, si sistemul de sunet Bang & Olufsen.
Gama de sisteme de transmisie - noi sau optimizate -, care include cel mai puternic motor diesel cu sase cilindri si cea de-a doua generatie BMW ActiveHybrid 7, stabilesc noi standarde privind performantele si eficienta. Lista de propulsoare este deschisa de noul 730d care ofera acum 258 cp (190 kW) si asigura o acceleratie de numai 6,1 secunde la 100 km/h in contextul unor emisii de numai 148g CO2 per km (5,6 litri consum mixt conform standardelor UE).
Caroseria: noi faruri LED si noi particularitati subtile de design.
Proportiile BMW Seria 7 sunt cele ale unui sedan luxos cu tractiune spate: linia grilei radiatorului verticala si puternica, console scurt, capota lunga care inspira forta, habitaclul impins mult inapoi. Cea mai atragatoare particularitate a noului BMW Seria 7 o reprezinta noile faruri LED cu inele coroana emblematice pentru BMW si banda superioara de accent, care confera noului BMW Seria 7 o aparitie distinctiva si pe timp de noapte. Grila BMW a radiatorului a fost modificata si are acum noua bare in loc de 12 in versiunea anterioara. Spatiile mai mari de aerisire astfel create inspira mai multa putere. Si bara fata a fost revizuita pentru a accentua suplimentar latimea automobilului si vine cu o noua prezentare a farurilor ceata. Semnalizatoarele integrate in sectiunea inferioara a oglinzilor retrovizoare sunt printre trasaturile distinctive vizibile din lateral. Spatele puternic cizelat beneficiaza de o banda cromata care conecteaza cele doua reflectoare inguste din bara spate pentru o nota suplimentara de eleganta.
Interior: scaune noi, niveluri fonice optimizate, pachet Rear Seat Entertainment si sistem audio Bang & Olufsen.
Designul executat impecabil, materialele de inalta clasa, calitatea manufacturii si caracterul practic remarcabil definesc interiorul gamei BMW Seria 7 Sedan. Conducatorul si pasagerul din fata se pot relaxa in scaunele imbracate in piele cu design nou, care ofera un suport lateral optim si un confort imbatabil pentru calatoriile lungi. Au fost de asemenea dezvoltate o serie de masuri pentru nivelul de zgomot perceput in habitaclu, de la optimizari aerodinamice, pana la imbunatatirea suplimentara a izolatiei fonice. Pentru pasagerii care calatoresc in spate sunt disponibile optional, in locul banchetei, si scaune individuale care permit reglaje extinse. Pachetul Rear Seat Entertainment vine cu un plus de rafinament cu noile monitoare flatscreen de 9,2 toli (23,37 cm). Noul sistem de sonorizare Bang & Olufsen High End Surround, cu o putere de 1.200 watt, furnizeaza o calitate acustica ireprosabila. Cele 16 difuzoare includ un difuzor central iluminat, care se retrage aproape complet in panoul central.
Cockpit: afisaje selectabile cu tehnologie black-panel si Control Display central cu grafica tridimensionala.
La noul BMW Seria 7, afisajul multifunctional al instrumentelor, aflat in spatele volanului, este conceput dupa nevoile conducatorului. Utilizarea extinsa a tehnologiei black-panel deschide un spectru complet nou al optiunilor de afisare prin monitorul de 10,25 toli (26,04 cm). Acum, instrumentele sunt prezentate prin intermediul diferitelor culori si grafice in functie de modul de condus selectat prin Driving Experience Control. Display-ul iDrive, aflat in centrul panoului de instrumente, beneficiaza si el de imbunatatiri vizuale si tehnologice, iar acum utilizeaza un engine grafic mult mai puternic, optimizat pentru animatii si imagini 3D. Noua generatie iDrive, pastreaza logica sistemului anterior in ceea ce priveste organizarea meniurilor. Suplimentar, este introdus un nou meniu contextual care permite selectii rapide.
Sistem de propulsie si sasiul: putere rafinata, eficienta imbunatatita si confort sporit al calatoriei.
Noul BMW Seria 7 Sedan dispune de motoare noi sau complet revizuite, deosebit de economice si cu un nivel redus ale emisiilor. Puterea este transferata catre rotile propulsoare prin intermediul unei transmisii inteligente, automata cu opt trepte, disponibila standard. Tehnologii precum functia Auto Start-Stop, generarea energiei la franare, a doua generatie a comutatorului Driving Experience Control cu mod ECO PRO, precum si functia de coasting (rulare libera) asigura o reducere suplimentara a consumului.
Alaturi de varful de gama BMW 760i, cu motor cu 12 cilindri in V, clientii pot opta pentru noul motor cu sase cilindri dispusi in linie, aflat in echiparea modelului BMW 740i, si propulsorul V8 pe benzina, varianta revizuita, BMW 750i. Motoarele diesel cu sase cilindri BMW 730d si BMW 740d ofera conducatorului combinatia dintre puterea crescuta si nivelul mai mic al consumului. Debuteaza si noul BMW 750d xDrive. Sub capota se afla cel mai puternic motor diesel din lume cu sase cilindri dispusi in linie. Completarea gamei se face cu cea de-a doua generatie BMW ActiveHybrid 7, cu noul motor cu sase cilindri in linie si emisii reduse semnificativ.
Sasiul a fost supus unor serii extinse de modificari prin care confortul calatoriei cu BMW Seria 7 Sedan a primit imbunatatiri importante. In completarea reglajului optimizat al sasiului - cu lagare de cauciuc modificate si amortizoare noi - si a suspensiei pneumatice cu autonivelare pe puntea spate vine Electric Power Steering (servodirectia electrica), disponibila standard. Sistemele de avangarda pentru control electronic - si ele cu software actualizat - contribuie la imbunatatirea atributelor pe care BMW Seria 7 Sedan le ofera pe distante lungi si la asigurarea unei calatorii mai placute cu noua editie a automobilului - ca dinamica si confort. Interfata de date ultra-rapida FlexRay, asigura un control optim al tuturor sistemelor de pe automobil prin sistemul Integrated Chassis Management (ICM). De la ABS si sistemul de control al stabilitatii (DSC), pana la sistemul inteligent de tractiune integrala xDrive, directia adaptiva integrala sau raspunsul amortizoarelor, toate functioneaza impreuna pentru un raspuns optim si asigurarea dinamicii si confortului la rulare.
BMW ConnectedDrive: integrarea inteligenta sta la baza confortului si a sigurantei la volan, alaturi de o securitate de neegalat.
Combinatia unica a sistemelor de asistare a conducatorului si a serviciilor de mobilitate permit ca BMW Seria 7 sa demonstreze inca o data avantajul inovator si tehnologic pe care il are in fata concurentei. Pentru aceasta, portofoliul BMW ConnectedDrive include noi dotari impresionante care permit modelului Sedan sa-si mentina pozitia de lider in segmentul de lux.
Printre sistemele care contribuie la maximizarea sigurantei se regasesc BMW Night Vision + Dynamic Light Spot cu tehnologia de recunoastere a pietonilor (unica in segmentul premium), asistarea fazei lungi LED cu efect antiorbire, Driver Assistant Plus cu functia Stop & Go, Active Protection cu recunoastere automata a nivelului de oboseala si Speed Limit Info (informare cu privire la limita de viteza), care include afisaj No Passing Info (avertizare cu privire la interdictia depasirii) care citeste semnele de circulatie. Un sistem de operare mai puternic, care gestioneaza display-ul iDrive, asigura operarea mai simpla a programelor de entertainment, optimizeaza serviciile office si online si simplifica utilizarea telefonului. Totodata, sistemul de navigatie Professional este mai puternic si dispune de grafice noi si foarte clare ale hartilor si de mod urban tridimensional. O dotare inovatoare, care permite deschiderea hands-free si confortabila a portbagajului, completeaza particularitatile BMW Seria 7 ce pun accent pe functii.
Noul BMW Seria 7 pe scurt:
* Noile faruri integral LED, grila BMW a radiatorului proeminenta si bara fata modificata definesc aspectul inconfundabil al noii game BMW Seria 7.
* O noutate in cockpit sunt afisajul multifunctional al instrumentelor, care permite conducatorului sa selecteze o varietate de informatii, si display-ul central cu a treia generatie iDrive, cu un engine grafic mai puternic. Noul pachet Rear Seat Entertainment.
* Variantele noi si modernizate de motoare ridica standardul in privinta puterii si a eficientei. Transmisia automata cu opt trepte este disponibila standard. S-a obtinut o crestere a puterii cu o reducere a consumului si emisiilor de aproximativ 25%.
* Tehnologie TwinPower Turbo. Gama deosebit de variata de propulsoare: de la cel mai puternic diesel de sase cilindri din lume, 750d, pana la a doua generatie BMW ActiveHybrid 7.
* Sisteme de ultima generatie de la modul de rulare libera (coasting), tehnologia hibrid proactiva si comutatorul Driving Experience Control cu mod ECO PRO imbunatatesc confortul de condus si eficienta.
* Sasiul imbunatatit - cu suspensii pneumatice cu reglarea automata a garzii la sol pe puntea spate - optimizeaza semnificativ confortul in calatoriile pe distante lungi.
* Noi puncte de atractie ConnectedDrive: cea mai noua generatie a sistemului de navigatie Professional cu a 3-a generatie a sistemului iDrive, BMW Night Vision + Dynamic Light Spot, asistare a fazei lungi LED cu efect antiorbire, BMW Parking Assistant, Driver Assistant Plus, Active Protection.
Motorizari BMW Seria 7
BMW 740i (disponibil suplimentar in versiunea 740Li)
Tehnologie TwinPower Turbo
6 cilindri linie benzina
Putere: 320 CP (235 kW) la 5800 rpm (-1,85% fata de generatia precedenta)
Cuplu: 450 Nm intre 1300 si 4500 rpm
Emisii:184 g CO2 per km (-21% fata de generatia precedenta)
Consum mixt (masurare standarde EU): 7,9 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 5,7 secunde (0,2 secunde mai rapid fata de generatia precedenta)
BMW 750i (disponibil suplimentar in versiunile 750Li, 750i xDrive, 750Li xDrive)
Tehnologie TwinPower Turbo
8 cilindri in V benzina
Putere: 449 CP (330 kW) la 5500 rpm (+10% fata de generatia precedenta)
Cuplu: 650 Nm intre 2000 si 4500 rpm
Emisii:199 g CO2 per km (-25% fata de generatia precedenta)
Consum mixt (masurare standarde EU): 8,6 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 4,8 secunde (0,4 secunde mai rapid fata de generatia precedenta)
BMW 760i (disponibil suplimentar in versiunea 760Li)
Tehnologie TwinPower Turbo
12 cilindri in V benzina
Putere: 544 CP (400 kW) la 5500 rpm
Cuplu: 750 Nm intre 1500 si 5000 rpm
Emisii:303 g CO2 per km
Consum mixt (masurare standarde EU): 12,9 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 4,6 secunde
BMW 730d (disponibil suplimentar in versiunea 730d xDrive)
Tehnologie TwinPower Turbo
6 cilindri in linie diesel
Putere: 258 CP (190 kW) la 4000 rpm (+5% fata de generatia precedenta)
Cuplu: 560 Nm de la 1500 rpm
Emisii:148 g CO2 per km (-17% fata de generatia precedenta)
Consum mixt (masurare standarde EU): 5,6 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 6,1 secunde (1,1 secunde mai rapid fata de generatia precedenta)
BMW 740d (disponibil suplimentar in versiunea 740d xDrive)
Tehnologie TwinPower Turbo
6 cilindri in linie diesel
Putere: 313 CP (230 kW) la 4300 rpm (+2,3% fata de generatia precedenta)
Cuplu: 630 Nm de la 1500 rpm
Emisii:149 g CO2 per km (-17,5% fata de generatia precedenta)
Consum mixt (masurare standarde EU): 5,7 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 6,1 secunde (0,8 secunde mai rapid fata de generatia precedenta)
BMW 750d xDrive (disponibil suplimentar in versiunea 750Ld xDrive)
Tehnologie TwinPower Turbo
6 cilindri in linie diesel
Putere: 381 CP (280 kW) la 4400 rpm
Cuplu: 740 Nm de la 2000 rpm
Emisii:169 g CO2 per km
Consum mixt (masurare standarde EU): 4,9 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 6,1 secunde (0,8 secunde mai rapid fata de generatia precedenta)
BMW ActiveHybrid 7 (disponibil si in versiunea 740 LiH)
Tehnologie TwinPower Turbo
6 cilindri in linie diesel
Putere sistem: 354 CP (260 kW)
Putere motor ardere interna: 320 CP (235 kW) la 5800 rpm
Cuplu motor ardere interna: 450 Nm intre 1500 si 4500 rpm
Putere motor electric: 55 CP (40 kw)
Cuplu motor electric: 210 Nm
Tehnologie: full-hybrid, baterie litiu-ion, management inteligent al sistemului hibrid, functie "coasting"
Autonomie in mod electric: 4 km
Viteza maxima in mod electric: 60 km/h
Emisii:158 g CO2 per km
Consum mixt (masurare standarde EU): 6,8 litri per 100 km
Primele modificari vizibile sunt noile faruri LED, care confera automobilului o imagine unica si o prezenta deosebit de puternica. La interior modificarile asigura un nivel de confort crescut printr-o izolare fonica optimizata, imbunatatirile sasiului si suspensiei si selectia vasta de echipamente optionale care includ, in premiera, si sistemul de sunet Bang & Olufsen.
Caroseria: noi faruri LED si noi particularitati subtile de design.
Proportiile BMW Seria 7 sunt cele ale unui sedan luxos cu tractiune spate: linia grilei radiatorului verticala si puternica, console scurt, capota lunga care inspira forta, habitaclul impins mult inapoi. Cea mai atragatoare particularitate a noului BMW Seria 7 o reprezinta noile faruri LED cu inele coroana emblematice pentru BMW si banda superioara de accent, care confera noului BMW Seria 7 o aparitie distinctiva si pe timp de noapte. Grila BMW a radiatorului a fost modificata si are acum noua bare in loc de 12 in versiunea anterioara. Spatiile mai mari de aerisire astfel create inspira mai multa putere. Si bara fata a fost revizuita pentru a accentua suplimentar latimea automobilului si vine cu o noua prezentare a farurilor ceata. Semnalizatoarele integrate in sectiunea inferioara a oglinzilor retrovizoare sunt printre trasaturile distinctive vizibile din lateral. Spatele puternic cizelat beneficiaza de o banda cromata care conecteaza cele doua reflectoare inguste din bara spate pentru o nota suplimentara de eleganta.
Interior: scaune noi, niveluri fonice optimizate, pachet Rear Seat Entertainment si sistem audio Bang & Olufsen.
Designul executat impecabil, materialele de inalta clasa, calitatea manufacturii si caracterul practic remarcabil definesc interiorul gamei BMW Seria 7 Sedan. Conducatorul si pasagerul din fata se pot relaxa in scaunele imbracate in piele cu design nou, care ofera un suport lateral optim si un confort imbatabil pentru calatoriile lungi. Au fost de asemenea dezvoltate o serie de masuri pentru nivelul de zgomot perceput in habitaclu, de la optimizari aerodinamice, pana la imbunatatirea suplimentara a izolatiei fonice. Pentru pasagerii care calatoresc in spate sunt disponibile optional, in locul banchetei, si scaune individuale care permit reglaje extinse. Pachetul Rear Seat Entertainment vine cu un plus de rafinament cu noile monitoare flatscreen de 9,2 toli (23,37 cm). Noul sistem de sonorizare Bang & Olufsen High End Surround, cu o putere de 1.200 watt, furnizeaza o calitate acustica ireprosabila. Cele 16 difuzoare includ un difuzor central iluminat, care se retrage aproape complet in panoul central.
Cockpit: afisaje selectabile cu tehnologie black-panel si Control Display central cu grafica tridimensionala.
La noul BMW Seria 7, afisajul multifunctional al instrumentelor, aflat in spatele volanului, este conceput dupa nevoile conducatorului. Utilizarea extinsa a tehnologiei black-panel deschide un spectru complet nou al optiunilor de afisare prin monitorul de 10,25 toli (26,04 cm). Acum, instrumentele sunt prezentate prin intermediul diferitelor culori si grafice in functie de modul de condus selectat prin Driving Experience Control. Display-ul iDrive, aflat in centrul panoului de instrumente, beneficiaza si el de imbunatatiri vizuale si tehnologice, iar acum utilizeaza un engine grafic mult mai puternic, optimizat pentru animatii si imagini 3D. Noua generatie iDrive, pastreaza logica sistemului anterior in ceea ce priveste organizarea meniurilor. Suplimentar, este introdus un nou meniu contextual care permite selectii rapide.
Sistem de propulsie si sasiul: putere rafinata, eficienta imbunatatita si confort sporit al calatoriei.
Noul BMW Seria 7 Sedan dispune de motoare noi sau complet revizuite, deosebit de economice si cu un nivel redus ale emisiilor. Puterea este transferata catre rotile propulsoare prin intermediul unei transmisii inteligente, automata cu opt trepte, disponibila standard. Tehnologii precum functia Auto Start-Stop, generarea energiei la franare, a doua generatie a comutatorului Driving Experience Control cu mod ECO PRO, precum si functia de coasting (rulare libera) asigura o reducere suplimentara a consumului.
Alaturi de varful de gama BMW 760i, cu motor cu 12 cilindri in V, clientii pot opta pentru noul motor cu sase cilindri dispusi in linie, aflat in echiparea modelului BMW 740i, si propulsorul V8 pe benzina, varianta revizuita, BMW 750i. Motoarele diesel cu sase cilindri BMW 730d si BMW 740d ofera conducatorului combinatia dintre puterea crescuta si nivelul mai mic al consumului. Debuteaza si noul BMW 750d xDrive. Sub capota se afla cel mai puternic motor diesel din lume cu sase cilindri dispusi in linie. Completarea gamei se face cu cea de-a doua generatie BMW ActiveHybrid 7, cu noul motor cu sase cilindri in linie si emisii reduse semnificativ.
Sasiul a fost supus unor serii extinse de modificari prin care confortul calatoriei cu BMW Seria 7 Sedan a primit imbunatatiri importante. In completarea reglajului optimizat al sasiului - cu lagare de cauciuc modificate si amortizoare noi - si a suspensiei pneumatice cu autonivelare pe puntea spate vine Electric Power Steering (servodirectia electrica), disponibila standard. Sistemele de avangarda pentru control electronic - si ele cu software actualizat - contribuie la imbunatatirea atributelor pe care BMW Seria 7 Sedan le ofera pe distante lungi si la asigurarea unei calatorii mai placute cu noua editie a automobilului - ca dinamica si confort. Interfata de date ultra-rapida FlexRay, asigura un control optim al tuturor sistemelor de pe automobil prin sistemul Integrated Chassis Management (ICM). De la ABS si sistemul de control al stabilitatii (DSC), pana la sistemul inteligent de tractiune integrala xDrive, directia adaptiva integrala sau raspunsul amortizoarelor, toate functioneaza impreuna pentru un raspuns optim si asigurarea dinamicii si confortului la rulare.
BMW ConnectedDrive: integrarea inteligenta sta la baza confortului si a sigurantei la volan, alaturi de o securitate de neegalat.
Combinatia unica a sistemelor de asistare a conducatorului si a serviciilor de mobilitate permit ca BMW Seria 7 sa demonstreze inca o data avantajul inovator si tehnologic pe care il are in fata concurentei. Pentru aceasta, portofoliul BMW ConnectedDrive include noi dotari impresionante care permit modelului Sedan sa-si mentina pozitia de lider in segmentul de lux.
Printre sistemele care contribuie la maximizarea sigurantei se regasesc BMW Night Vision + Dynamic Light Spot cu tehnologia de recunoastere a pietonilor (unica in segmentul premium), asistarea fazei lungi LED cu efect antiorbire, Driver Assistant Plus cu functia Stop & Go, Active Protection cu recunoastere automata a nivelului de oboseala si Speed Limit Info (informare cu privire la limita de viteza), care include afisaj No Passing Info (avertizare cu privire la interdictia depasirii) care citeste semnele de circulatie. Un sistem de operare mai puternic, care gestioneaza display-ul iDrive, asigura operarea mai simpla a programelor de entertainment, optimizeaza serviciile office si online si simplifica utilizarea telefonului. Totodata, sistemul de navigatie Professional este mai puternic si dispune de grafice noi si foarte clare ale hartilor si de mod urban tridimensional. O dotare inovatoare, care permite deschiderea hands-free si confortabila a portbagajului, completeaza particularitatile BMW Seria 7 ce pun accent pe functii.
Noul BMW Seria 7 pe scurt:
* Noile faruri integral LED, grila BMW a radiatorului proeminenta si bara fata modificata definesc aspectul inconfundabil al noii game BMW Seria 7.
* O noutate in cockpit sunt afisajul multifunctional al instrumentelor, care permite conducatorului sa selecteze o varietate de informatii, si display-ul central cu a treia generatie iDrive, cu un engine grafic mai puternic. Noul pachet Rear Seat Entertainment.
* Variantele noi si modernizate de motoare ridica standardul in privinta puterii si a eficientei. Transmisia automata cu opt trepte este disponibila standard. S-a obtinut o crestere a puterii cu o reducere a consumului si emisiilor de aproximativ 25%.
* Tehnologie TwinPower Turbo. Gama deosebit de variata de propulsoare: de la cel mai puternic diesel de sase cilindri din lume, 750d, pana la a doua generatie BMW ActiveHybrid 7.
* Sisteme de ultima generatie de la modul de rulare libera (coasting), tehnologia hibrid proactiva si comutatorul Driving Experience Control cu mod ECO PRO imbunatatesc confortul de condus si eficienta.
* Sasiul imbunatatit - cu suspensii pneumatice cu reglarea automata a garzii la sol pe puntea spate - optimizeaza semnificativ confortul in calatoriile pe distante lungi.
* Noi puncte de atractie ConnectedDrive: cea mai noua generatie a sistemului de navigatie Professional cu a 3-a generatie a sistemului iDrive, BMW Night Vision + Dynamic Light Spot, asistare a fazei lungi LED cu efect antiorbire, BMW Parking Assistant, Driver Assistant Plus, Active Protection.
Motorizari BMW Seria 7
BMW 740i (disponibil suplimentar in versiunea 740Li)
Tehnologie TwinPower Turbo
6 cilindri linie benzina
Putere: 320 CP (235 kW) la 5800 rpm (-1,85% fata de generatia precedenta)
Cuplu: 450 Nm intre 1300 si 4500 rpm
Emisii:184 g CO2 per km (-21% fata de generatia precedenta)
Consum mixt (masurare standarde EU): 7,9 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 5,7 secunde (0,2 secunde mai rapid fata de generatia precedenta)
BMW 750i (disponibil suplimentar in versiunile 750Li, 750i xDrive, 750Li xDrive)
Tehnologie TwinPower Turbo
8 cilindri in V benzina
Putere: 449 CP (330 kW) la 5500 rpm (+10% fata de generatia precedenta)
Cuplu: 650 Nm intre 2000 si 4500 rpm
Emisii:199 g CO2 per km (-25% fata de generatia precedenta)
Consum mixt (masurare standarde EU): 8,6 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 4,8 secunde (0,4 secunde mai rapid fata de generatia precedenta)
BMW 760i (disponibil suplimentar in versiunea 760Li)
Tehnologie TwinPower Turbo
12 cilindri in V benzina
Putere: 544 CP (400 kW) la 5500 rpm
Cuplu: 750 Nm intre 1500 si 5000 rpm
Emisii:303 g CO2 per km
Consum mixt (masurare standarde EU): 12,9 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 4,6 secunde
BMW 730d (disponibil suplimentar in versiunea 730d xDrive)
Tehnologie TwinPower Turbo
6 cilindri in linie diesel
Putere: 258 CP (190 kW) la 4000 rpm (+5% fata de generatia precedenta)
Cuplu: 560 Nm de la 1500 rpm
Emisii:148 g CO2 per km (-17% fata de generatia precedenta)
Consum mixt (masurare standarde EU): 5,6 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 6,1 secunde (1,1 secunde mai rapid fata de generatia precedenta)
BMW 740d (disponibil suplimentar in versiunea 740d xDrive)
Tehnologie TwinPower Turbo
6 cilindri in linie diesel
Putere: 313 CP (230 kW) la 4300 rpm (+2,3% fata de generatia precedenta)
Cuplu: 630 Nm de la 1500 rpm
Emisii:149 g CO2 per km (-17,5% fata de generatia precedenta)
Consum mixt (masurare standarde EU): 5,7 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 6,1 secunde (0,8 secunde mai rapid fata de generatia precedenta)
BMW 750d xDrive (disponibil suplimentar in versiunea 750Ld xDrive)
Tehnologie TwinPower Turbo
6 cilindri in linie diesel
Putere: 381 CP (280 kW) la 4400 rpm
Cuplu: 740 Nm de la 2000 rpm
Emisii:169 g CO2 per km
Consum mixt (masurare standarde EU): 4,9 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 6,1 secunde (0,8 secunde mai rapid fata de generatia precedenta)
BMW ActiveHybrid 7 (disponibil si in versiunea 740 LiH)
Tehnologie TwinPower Turbo
6 cilindri in linie diesel
Putere sistem: 354 CP (260 kW)
Putere motor ardere interna: 320 CP (235 kW) la 5800 rpm
Cuplu motor ardere interna: 450 Nm intre 1500 si 4500 rpm
Putere motor electric: 55 CP (40 kw)
Cuplu motor electric: 210 Nm
Tehnologie: full-hybrid, baterie litiu-ion, management inteligent al sistemului hibrid, functie "coasting"
Autonomie in mod electric: 4 km
Viteza maxima in mod electric: 60 km/h
Emisii:158 g CO2 per km
Consum mixt (masurare standarde EU): 6,8 litri per 100 km
Acceleratie 0-100 km/h: 5,7 secunde
Vezi toate pozele (83)
Poze Noul BMW Seria 7 - Galerie Foto
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Renault megane 16v 2006 2000 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Vw touran diesel 2011 5790 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
StiriPeSurse.ro
Ciolacu și Grindeanu negociază afacerea care ar transforma România în 'Poarta Europei'
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi
DATA PUBLICĂRII: 25 Mai 2012