Noul Jaguar XF Sportbrake dezvaluie puterea de atractie a break-ului

Noul Jaguar XF Sportbrake dezvaluie puterea de atractie a break-ului
Suntem minti diferite. Avem personalitati diferite. Iubim lucruri diferite. Tocmai de aceea, nu ne asteptam sa fii de acord cu noi atunci cand afirmam ca noul Jaguar XF Sportbrake demonstreaza o putere de atractie fenomenala. Totusi, indiferent ca-ti place sau nu, ultima creatie a constructorului britanic se anunta un accesoriu de nelipsit din gama celor care adora nonconformismul.
Distribuie pe Facebook

Un Jaguar break. In urma cu cateva decenii, un astfel de automobil ar fi parut o adevarata ciudatenie a naturii, o sfidare la adresa marcii. Dar timpurile s-au schimbat, lumea a innebunit complet, iar constructorul britanic a lansat X-Type-ul Estate. Din fericire pentru traditie si nefericire pentru profitabilitate, indelung-blamatul Jaguar X-Type Estate nu a inregistrat succesul anticipat, iar prezenta sa pe strazi reprezinta un adevarat motiv de sarbatoare. Desigur, britanicii nu au renuntat la ideea de a oferi un astfel de automobil. Drept urmare, gama XF se imbogateste incepand de astazi cu o versiune break, botezata Sportbrake.

Noul Jaguar XF Sportbrake dezvaluie puterea de atractie a break-ului

Prima impresie? Sinceri sa fim, suntem tentati sa afirmam ca noul Jaguar XF Sportbrake poate concura cu mare usurinta la tilul de cel mai apetisant break al momentului. In cazul in care nu esti de acord cu noi, atunci tinem sa ne limitam la a cataloga ultima creatie a constructorului britanic ca fiind un accesoriu de nelipsit din gama celor care adora nonconformismul. Indiferent de care parte a baricadei te pozitionezi, un lucru este insa cert: mult-anticipatul Jaguar XF Sportbrake stie cum sa se remarce inca de la prima aparitie - linii atent-sculptate, forme aproape perfect-proportionate, blocuri optice dotate cu tehnologia LED, montanti spate finisati in negru gloss, etc.

Noul Jaguar XF Sportbrake dezvaluie puterea de atractie a break-ului

In termeni de practicabilitate, automobilul britanic pune la dispozitia pasagerilor un spatiu de incarcare de 550 litri. Intr-o alta ordine de idei, asta inseamna ca noul Jaguar XF Sportbrake nu este chiar la fel de incapator precum rivalii sai germani Audi A6 Avant, BMW Seria 5 Touring si Mercedes E-Class T-Modell, care se lauda cu urmatoarele valori: 565, 560, respectiv 695 litri. Totusi, atunci cand se rabateaza bancheta spate, portbagajul modelului britanic poate fi inghesuit cu pana la 1.675 litri de bagaje.

Noul Jaguar XF Sportbrake dezvaluie puterea de atractie a break-ului

In ceea ce priveste gama de motorizari, viitorii clienti pot opta momentan pentru doua motoare diesel, acompaniate de o transmisie automata echipata cu opt rapoarte. In timp ce versiunea de baza ascunde sub capota un propulsor de 2.2 litri, despre care Jaguar nu a oferit inca nici un detaliu, varianta de top vine la pachet cu o unitate twin-turbo de trei litri, ce dezvolta undeva in jurul a 275 cai putere si 600 Newton-Metri.

Noul Jaguar XF Sportbrake dezvaluie puterea de atractie a break-ului

Desi nu este nimic oficial la acest moment, se pare ca noul XF Sportbrake va fi disponibil in viitorul apropiat si sub forma unui model de inalta performanta R, inzestrat cu deja-celebrul V8 supercharged de cinci litri si 510 cai putere.


Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (16) Poze Jaguar XF Sportbrake
mai multe