Noul Opel Zafira Tourer in detaliu

Modelul Opel Zafira Tourer va fi prezentat in premiera mondiala in cadrul celui de-al 64-lea Salon auto international de la Frankfurt, din 15 -25 septembrie 2011. Oferind o combinatie perfecta intre functionalitate si confort, modelul Zafira Tourer aduce valorile calitatii modelului Insignia si tehnologiile inovatoare, precum si filozofia designului Opel - "maiestria sculpturala imbinata cu precizia germana" - in cadrul segmentului autovehiculelor monovolum.
Trimite unui prieten
Componenta "Tourer" a numelui modelului marcheaza un salt inainte: avand un sistem de scaune Flex7 cu design nou, a treia generatie a autovehiculelor Opel monovolum compacte stabileste standarde noi in privinta flexibilitatii si calitatii interiorului. Dar metamorfoza depaseste aceasta capacitate sporita de a transforma dispunerea habitaclului: intreaga experienta trece pe un nivel superior. Conducerea relaxata este insotita de calitati de lux datorate designului rafinat, atmosferei aerisite a interiorului, unui sasiu imbunatatit si tehnologiilor inovatoare care sporesc confortul si siguranta.
Standardul de excelenta in domeniul flexibilitatii ofera pasagerilor din spate o senzatie noua, de prima clasa
In anul 1999, cand a fost lansata prima generatie a modelului Opel Zafira, acesta nu a fost doar primul autovehicul cu sapte locuri din clasa sa, ci a stabilit, de asemenea, standarde noi datorita flexibilitatii la bord complet integrate. Acest lucru inseamna ca nu este necesara demontarea si depozitarea unor scaune grele. Incepand din anul 1999, Opel a vandut in Europa peste 2,2 milioane de autovehicule din doua generatii ale modelului Zafira. Impreuna cu Meriva, liderul european in clasa autovehiculelor monovolum de dimensiuni mici, modelul Zafira a facut ca marca Opel sa devina un standard de excelenta pentru flexibilitate si in cadrul segmentului monovolumelor.
Flexibilitatea premium este cartea de vizita a noului model Zafira Tourer. Proiectantii Opel au imbunatatit in mod substantial conceptul inteligent al sistemului de scaune Flex7. In timp ce intreg randul al treilea de scaune poate fi rabatat la acelasi nivel cu podeaua portbagajului, designul randului al doilea este complet nou: nu mai exista o bancheta, ci trei scaune separate, individuale, care pot fi rabatate la acelasi nivel cu podeaua si deplasate independent unul fata de celelalte. Fiecare poate fi glisat in plan longitudinal pe o distanta de 210 mm.
In plus, pasagerii din randul al doilea de scaune beneficiaza de sistemul unic, optional, de scaune tip fotoliu, care asigura un spatiu generos si confort ca de limuzina. Datorita unui mecanism ingenios de rabatare, spatarul scaunului din mijlocul randului al doilea poate fi rabatat si rotit, pentru a oferi pasagerilor de pe locurile laterale cotiere confortabile. Deplasarea in plan longitudinal a scaunelor laterale este extinsa in acest caz la 280 mm - cu 70 de mm mai mult decat pentru versiunea cu dotari standard si cu 80 de mm mai mult decat pentru modelul Zafira actual. In plus, scaunele laterale pot glisa cu 50 de mm spre centrul habitaclului, o adevarate noutate pentru acest segment.
Combinatia dintre deplasarea longitudinala si laterala asigura un confort de prima clasa si senzatia unica de a calatori intr-un "fotoliu pe roti", cu spatiu individual maxim si caracteristici ergonomice, pasagerii putand sa-si modifice pozitia dupa cum doresc in timpul deplasarii. Datorita acestui accent pus pe confortul personal, modelul Zafira Tourer reprezinta mai mult decat un autovehicul de familie. Proiectantii Opel au transformat interiorul flexibil intr-o oaza de confort, un spatiu in care ocupantii se relaxeaza si se bucura de o atmosfera spatioasa - fie ca au o deplasare de afaceri, fie ca se afla intr-o calatorie lunga, impreuna cu prietenii.
Caracteristici unice care sporesc si mai mult flexibilitatea modelului Zafira Tourer
Datorita spatiului generos al habitaclului si sistemului sau flexibil de scaune, modelul Zafira Tourer ofera un volum de incarcare de 710 litri, in cazul configuratiei cu cinci locuri (mai mult cu 65 de litri fata de modelul Zafira actual) si de pana la 1.860 de litri (cu 40 de litri in plus), cu scaunele din spate rabatate.
Acesta asigura un spatiu de depozitare amplu si datorita revolutionarului sau sistem multifunctional FlexConsole, care reprezinta o varianta imbunatatita a sistemului inovator FlexRail, introdus anul trecut la modelul Meriva. Aceasta inovatie creatoare de standarde este doar un alt exemplu al flexibilitatii premium a modelului Zafira Tourer. Atat cotiera prevazuta cu un compartiment de depozitare, cat si suportul pentru pahar pot fi aduse in pozitia dorita prin glisare pe sine din aluminiu, asigurand flexibilitatea utilizarii spatiului generos de depozitare dintre scaunele din fata - exact in locul cel mai accesibil si mai util.
O premiera in cadrul noului model Zafira Tourer este, de asemenea, a doua generatie a exclusivistului sistem integrat FlexFix pentru transportul bicicletelor al marcii Opel. Pana in momentul actual 60.000 de clienti ai marcii Opel au optat pentru acest sistem de transport foarte laudat, care este integrat in bara de protectie spate si poate fi tras pur si simplu in exterior, la fel ca un sertar. Bazandu-se pe experienta dobandita cu prima generatie, sistemul a fost reproiectat si este dotat cu un dispozitiv nou de fixare, datorita caruia este si mai functional si mai simplu de utilizat.
Modelul Zafira Tourer se evidentiaza prin aspectul atletic
"Modelul Zafira este simbolul flexibilitatii marcii Opel, iar pentru a treia generatie am intentionat sa aducem mai multa emotie si calitati premium", a declarat Mark Adams, Vice-presedinte Opel/Vauxhall Design. "Modelul Opel Zafira Tourer impresioneaza prin aspectul sau bine conturat si sportiv si senzatia premium oferita."
Partea frontala distinctiva, cu motivul sau indraznet al "bumerangului" dublu care se intinde de la partea superioara a farurilor la marginea de jos a proiectoarelor de ceata, cuta centrala caracteristica a marcii Opel si grila radiatorului trapezoidala, impozanta, creeaza un aspect dinamic, progresist, neobisnuit pentru un autovehicul monovolum. La fel ca toate celelalte modele din cadrul gamei, farurile sunt dotate cu lumini diurne in forma de aripa, un design distinctiv al marcii Opel.
Designul bine conturat, aerodinamic al caroseriei modelului Zafira Tourer ii confera o silueta care aminteste de trenurile de mare viteza. Linia mediana urca, asemanator miscarii unei crose de hochei, si propulseaza vizual autovehiculul inainte, in timp ce forma de "lama" caracteristica a marcii Opel reliefeaza si confera dinamism partii laterale a caroseriei.
Motivul in forma de aripa al farurilor este reluat de luminile din spate, care pot fi imbunatatite cu tehnologia LED. Bara cromata orizontala cu emblema Opel se extinde mult peste luminile din spate divizate, conferind modelului Zafira Tourer o senzatie de latime si un aspect sportiv al partii din spate si adaugand un accent de lux.
In privinta interiorului, vizibilitatea conducatorului a fost imbunatatita substantial datorita designului complet nou al partii frontale, cu montanti A zvelti, geamuri laterale de dimensiuni mari, si oglinzii retrovizoare laterale repozitionate - montate acum pe panoul portierei.
Habitaclul, avand o calitate de inalta clasa, este dominat de forme dinamice, sculpturale, senzatia de confort si mult spatiu. Atmosfera de relaxare, luminoasa si degajata a interiorului modelului Zafira Tourer poate fi imbunatatita cu ajutorul parbrizului panoramic, disponibil ca dotare optionala - o inovatie introdusa de marca Opel in anul 2005, la modelul Astra GTC. Acesta inainteaza spre o trapa din sticla generoasa, care se extinde vizual pana la partea din spate a autovehiculului.
Controlul sasiului adaptiv FlexRide sporeste confortul si siguranta in timpul conducerii
Pentru o experienta a conducerii relaxate a fost creat sasiul mecatronic al modelului Zafira Tourer, care asigura un nivel de confort si siguranta de exceptie. Ampatamentul si ecartamentul au crescut simtitor comparativ cu generatia precedenta, sporind confortul in timpul calatoriilor si stabilitatea dinamica: ampatamentul este acum de 2.760 mm (mai mare cu 57 de mm), in timp ce ecartamentul pentru puntea fata este de 1.584 mm (mai mare cu 96 de mm) si pentru puntea spate de 1.588 (mai mare cu 78 de mm).
Puntea fata a modelului Zafira Tourer este cea a modelului Insignia, cu rama auxiliara izolata si suspensii McPherson. Designul puntii spate este unic in segmentul autovehiculelor monovolum. La fel ca in cazul modelului Astra, acesta combina un arbore cotit compus cu bratul Watt. Aceasta constructie are beneficii multiple: asigura un control de exceptie al stabilitatii, confort si izolare fonica, fiind in acelasi timp mai usoara si mai compacta decat o punte cu suspensie multibrat, care, de exemplu, nu confera spatiu suficient pentru montarea sistemului integrat FlexFix pentru transportul bicicletelor oferit de modelul Zafira Tourer.
Fiind inca o raritate in cadrul segmentului autovehiculelor monovolum, sistemul de control al sasiului inteligent FlexRide, integral adaptiv, al modelului Zafira Tourer sporeste conform solicitarilor confortul si siguranta din timpul conducerii. Acesta se adapteaza automat conditiilor rutiere, vitezei de efectuare a virajelor, miscarilor autovehiculului si stilului individual de conducere pentru a asigura o stabilitate maxima, oferind posibilitatea alegerii intre trei setari: modul "Standard", echilibrat, modul "Tour", axat pe confort, si modul "Sport", mai activ.
O stabilitate a conducerii sporita datorita sistemelor inteligente de asistare
O multitudine de sisteme inovatoare de asistare a soferului sporesc confortul conducerii si siguranta generala a noului model Zafira Tourer.
* O caracteristica noua in gama autovehiculelor Opel, tempomatul adaptiv pe baza de sistem radar, cu franare pentru atenuarea coliziunilor monitorizeaza permanent distanta fata de autovehiculele care se deplaseaza in fata. In cazul in care nu este respectata distanta de siguranta setata, sistemul reduce automat viteza autovehiculului sau, in cazuri extreme, activeaza franarea de urgenta pentru a preveni o coliziune.
Sistemul camerei de luat vederi Opel Eye, din partea frontala, al celei de-a doua generatii este de asemenea o premiera pentru modelul Zafira Tourer si este disponibil pentru anumite piete europene. Fiind dotat cu sistemul familiar de avertizare in cazul parasirii accidentale a benzii de rulare, functia acestuia de recunoastere a semnelor rutiere a fost imbunatatita si mult extinsa. Sistemul camerei este compatibil, de asemenea, cu functii noi, cum ar fi:
* O functie de indicare a distantei de urmarire, care informeaza in mod vizual conducatorul referitor la distanta fata de autovehiculul din fata.
* O functie de avertizare de coliziune, care avertizeaza conducatorul prin semnale optice si acustice referitor la iminenta unei coliziuni cu autovehiculul din fata.
* Un sistem inteligent de reglare a iluminarii care adauga o functie noua sistemului avansat de faruri adaptive Bi- Xenon: regleaza luminile de intalnire ale farurilor in functie de distanta pana la autovehiculul din fata si le adapteaza permanent, pentru a asigura o iluminare optima a drumului, fara a orbi ceilalti participanti la trafic.
Alte sisteme inovatoare de asistare a conducatorului sunt prezentate, de asemenea, in premiera pe modelului Zafira Tourer:
* Sistemul de avertizare referitoare la unghiul mort lateral avertizeaza conducatorul privind iminenta unei coliziuni la schimbarea benzii de deplasare.
* Pentru a facilita manevrele de parcare, sistemul avansat de asistare a parcarii ajuta soferul sa gaseasca un spatiu adecvat pentru parcare si il ghideaza in timpul parcarii; iar camera pentru vedere in spate face ca manevrele dificile de parcare in spatii inguste sa devina o joaca de copil.
Motoarele diesel si pe benzina de inalta eficienta disponibile la lansare
La lansarea din toamna, modelul Opel Zafira Tourer va fi disponibil cu trei versiuni ale motorului turbo diesel 2.0 CDTI common-rail, familiar datorita modelelor Astra si Insignia. Puterea dezvoltata este de 81 kW/110 cp si 96 kW/130 cp, in timp ce motorul cel mai puternic oferit a fost reproiectat pentru a dezvolta 121 kW/165 cp. Gama de motoare pe benzina cuprinde doua unitati cu dimensiuni reduse, eficiente din punct de vedere al consumului de carburant 1.4 ECOTEC cu supraalimentare, ce dezvolta o putere de 88 kW/120 cp si 103 kW/140 cp. Sunt disponibile sisteme de transmisie manuala si automata, cu sase trepte de viteza.
Noua tehnologie Start/Stop a Opel asigura o scadere si mai mare a consumului de carburant, in special in traficul urban cu multe opriri si porniri, este oferita atat pentru sistemul de propulsie turbo 1.4 pe benzina, cat si pentru cel 2.0 CDTI. Motoare de 1,8 litri, de 85 kW/115 cp si 103 kW/140 cp, vor fi disponibile cu tractiune manuala.
La scurt timp dupa debut, oferta modelului Zafira Tourer se va extinde cu un model ecoFLEX super eficient din punct de vedere al consumului de carburant, precum si cu variante ce functioneaza cu gaz natural comprimat si gaz petrolier lichefiat. Dupa cateva luni vor fi introduse, de asemenea, sisteme de propulsie de inalta performanta, ce includ motoare pe benzina dintr-o generatie complet noua.
Oferta extinsa a autovehiculelor monovolum ale marcii Opel cuprinde doua modele Zafira
Avand in vedere ca segmentul autovehiculelor monovolum compacte si-a reluat dezvoltarea de la inceputul anului 2010, se prevede ca acesta va fi dinamizat si mai mult de autovehiculele Opel. Modelul Opel Zafira actual va continua sa fie oferit alaturi de noul model Zafira Tourer, mai rafinat, permitand clientilor traditionali sa beneficieze de un autovehicul monovolum compact, functional si flexibil, la un pret foarte accesibil.
Gama autovehiculelor monovolum ale marcii Opel cuprinde astfel micul Meriva (4,29 m), modelul compact Zafira (4,47 m) si modelul Zafira Tourer (4,66 m).
Ambele modele Zafira vor fi produse in exclusivitate de uzina Opel de la Bochum, Germania.
Standardul de excelenta in domeniul flexibilitatii ofera pasagerilor din spate o senzatie noua, de prima clasa
In anul 1999, cand a fost lansata prima generatie a modelului Opel Zafira, acesta nu a fost doar primul autovehicul cu sapte locuri din clasa sa, ci a stabilit, de asemenea, standarde noi datorita flexibilitatii la bord complet integrate. Acest lucru inseamna ca nu este necesara demontarea si depozitarea unor scaune grele. Incepand din anul 1999, Opel a vandut in Europa peste 2,2 milioane de autovehicule din doua generatii ale modelului Zafira. Impreuna cu Meriva, liderul european in clasa autovehiculelor monovolum de dimensiuni mici, modelul Zafira a facut ca marca Opel sa devina un standard de excelenta pentru flexibilitate si in cadrul segmentului monovolumelor.
Flexibilitatea premium este cartea de vizita a noului model Zafira Tourer. Proiectantii Opel au imbunatatit in mod substantial conceptul inteligent al sistemului de scaune Flex7. In timp ce intreg randul al treilea de scaune poate fi rabatat la acelasi nivel cu podeaua portbagajului, designul randului al doilea este complet nou: nu mai exista o bancheta, ci trei scaune separate, individuale, care pot fi rabatate la acelasi nivel cu podeaua si deplasate independent unul fata de celelalte. Fiecare poate fi glisat in plan longitudinal pe o distanta de 210 mm.
In plus, pasagerii din randul al doilea de scaune beneficiaza de sistemul unic, optional, de scaune tip fotoliu, care asigura un spatiu generos si confort ca de limuzina. Datorita unui mecanism ingenios de rabatare, spatarul scaunului din mijlocul randului al doilea poate fi rabatat si rotit, pentru a oferi pasagerilor de pe locurile laterale cotiere confortabile. Deplasarea in plan longitudinal a scaunelor laterale este extinsa in acest caz la 280 mm - cu 70 de mm mai mult decat pentru versiunea cu dotari standard si cu 80 de mm mai mult decat pentru modelul Zafira actual. In plus, scaunele laterale pot glisa cu 50 de mm spre centrul habitaclului, o adevarate noutate pentru acest segment.
Combinatia dintre deplasarea longitudinala si laterala asigura un confort de prima clasa si senzatia unica de a calatori intr-un "fotoliu pe roti", cu spatiu individual maxim si caracteristici ergonomice, pasagerii putand sa-si modifice pozitia dupa cum doresc in timpul deplasarii. Datorita acestui accent pus pe confortul personal, modelul Zafira Tourer reprezinta mai mult decat un autovehicul de familie. Proiectantii Opel au transformat interiorul flexibil intr-o oaza de confort, un spatiu in care ocupantii se relaxeaza si se bucura de o atmosfera spatioasa - fie ca au o deplasare de afaceri, fie ca se afla intr-o calatorie lunga, impreuna cu prietenii.
Caracteristici unice care sporesc si mai mult flexibilitatea modelului Zafira Tourer
Datorita spatiului generos al habitaclului si sistemului sau flexibil de scaune, modelul Zafira Tourer ofera un volum de incarcare de 710 litri, in cazul configuratiei cu cinci locuri (mai mult cu 65 de litri fata de modelul Zafira actual) si de pana la 1.860 de litri (cu 40 de litri in plus), cu scaunele din spate rabatate.
Acesta asigura un spatiu de depozitare amplu si datorita revolutionarului sau sistem multifunctional FlexConsole, care reprezinta o varianta imbunatatita a sistemului inovator FlexRail, introdus anul trecut la modelul Meriva. Aceasta inovatie creatoare de standarde este doar un alt exemplu al flexibilitatii premium a modelului Zafira Tourer. Atat cotiera prevazuta cu un compartiment de depozitare, cat si suportul pentru pahar pot fi aduse in pozitia dorita prin glisare pe sine din aluminiu, asigurand flexibilitatea utilizarii spatiului generos de depozitare dintre scaunele din fata - exact in locul cel mai accesibil si mai util.
Modelul Zafira Tourer se evidentiaza prin aspectul atletic
"Modelul Zafira este simbolul flexibilitatii marcii Opel, iar pentru a treia generatie am intentionat sa aducem mai multa emotie si calitati premium", a declarat Mark Adams, Vice-presedinte Opel/Vauxhall Design. "Modelul Opel Zafira Tourer impresioneaza prin aspectul sau bine conturat si sportiv si senzatia premium oferita."
Partea frontala distinctiva, cu motivul sau indraznet al "bumerangului" dublu care se intinde de la partea superioara a farurilor la marginea de jos a proiectoarelor de ceata, cuta centrala caracteristica a marcii Opel si grila radiatorului trapezoidala, impozanta, creeaza un aspect dinamic, progresist, neobisnuit pentru un autovehicul monovolum. La fel ca toate celelalte modele din cadrul gamei, farurile sunt dotate cu lumini diurne in forma de aripa, un design distinctiv al marcii Opel.
Designul bine conturat, aerodinamic al caroseriei modelului Zafira Tourer ii confera o silueta care aminteste de trenurile de mare viteza. Linia mediana urca, asemanator miscarii unei crose de hochei, si propulseaza vizual autovehiculul inainte, in timp ce forma de "lama" caracteristica a marcii Opel reliefeaza si confera dinamism partii laterale a caroseriei.
Motivul in forma de aripa al farurilor este reluat de luminile din spate, care pot fi imbunatatite cu tehnologia LED. Bara cromata orizontala cu emblema Opel se extinde mult peste luminile din spate divizate, conferind modelului Zafira Tourer o senzatie de latime si un aspect sportiv al partii din spate si adaugand un accent de lux.
In privinta interiorului, vizibilitatea conducatorului a fost imbunatatita substantial datorita designului complet nou al partii frontale, cu montanti A zvelti, geamuri laterale de dimensiuni mari, si oglinzii retrovizoare laterale repozitionate - montate acum pe panoul portierei.
Habitaclul, avand o calitate de inalta clasa, este dominat de forme dinamice, sculpturale, senzatia de confort si mult spatiu. Atmosfera de relaxare, luminoasa si degajata a interiorului modelului Zafira Tourer poate fi imbunatatita cu ajutorul parbrizului panoramic, disponibil ca dotare optionala - o inovatie introdusa de marca Opel in anul 2005, la modelul Astra GTC. Acesta inainteaza spre o trapa din sticla generoasa, care se extinde vizual pana la partea din spate a autovehiculului.
Controlul sasiului adaptiv FlexRide sporeste confortul si siguranta in timpul conducerii
Pentru o experienta a conducerii relaxate a fost creat sasiul mecatronic al modelului Zafira Tourer, care asigura un nivel de confort si siguranta de exceptie. Ampatamentul si ecartamentul au crescut simtitor comparativ cu generatia precedenta, sporind confortul in timpul calatoriilor si stabilitatea dinamica: ampatamentul este acum de 2.760 mm (mai mare cu 57 de mm), in timp ce ecartamentul pentru puntea fata este de 1.584 mm (mai mare cu 96 de mm) si pentru puntea spate de 1.588 (mai mare cu 78 de mm).
Puntea fata a modelului Zafira Tourer este cea a modelului Insignia, cu rama auxiliara izolata si suspensii McPherson. Designul puntii spate este unic in segmentul autovehiculelor monovolum. La fel ca in cazul modelului Astra, acesta combina un arbore cotit compus cu bratul Watt. Aceasta constructie are beneficii multiple: asigura un control de exceptie al stabilitatii, confort si izolare fonica, fiind in acelasi timp mai usoara si mai compacta decat o punte cu suspensie multibrat, care, de exemplu, nu confera spatiu suficient pentru montarea sistemului integrat FlexFix pentru transportul bicicletelor oferit de modelul Zafira Tourer.
Fiind inca o raritate in cadrul segmentului autovehiculelor monovolum, sistemul de control al sasiului inteligent FlexRide, integral adaptiv, al modelului Zafira Tourer sporeste conform solicitarilor confortul si siguranta din timpul conducerii. Acesta se adapteaza automat conditiilor rutiere, vitezei de efectuare a virajelor, miscarilor autovehiculului si stilului individual de conducere pentru a asigura o stabilitate maxima, oferind posibilitatea alegerii intre trei setari: modul "Standard", echilibrat, modul "Tour", axat pe confort, si modul "Sport", mai activ.
O stabilitate a conducerii sporita datorita sistemelor inteligente de asistare
O multitudine de sisteme inovatoare de asistare a soferului sporesc confortul conducerii si siguranta generala a noului model Zafira Tourer.
* O caracteristica noua in gama autovehiculelor Opel, tempomatul adaptiv pe baza de sistem radar, cu franare pentru atenuarea coliziunilor monitorizeaza permanent distanta fata de autovehiculele care se deplaseaza in fata. In cazul in care nu este respectata distanta de siguranta setata, sistemul reduce automat viteza autovehiculului sau, in cazuri extreme, activeaza franarea de urgenta pentru a preveni o coliziune.
Sistemul camerei de luat vederi Opel Eye, din partea frontala, al celei de-a doua generatii este de asemenea o premiera pentru modelul Zafira Tourer si este disponibil pentru anumite piete europene. Fiind dotat cu sistemul familiar de avertizare in cazul parasirii accidentale a benzii de rulare, functia acestuia de recunoastere a semnelor rutiere a fost imbunatatita si mult extinsa. Sistemul camerei este compatibil, de asemenea, cu functii noi, cum ar fi:
* O functie de indicare a distantei de urmarire, care informeaza in mod vizual conducatorul referitor la distanta fata de autovehiculul din fata.
* O functie de avertizare de coliziune, care avertizeaza conducatorul prin semnale optice si acustice referitor la iminenta unei coliziuni cu autovehiculul din fata.
* Un sistem inteligent de reglare a iluminarii care adauga o functie noua sistemului avansat de faruri adaptive Bi- Xenon: regleaza luminile de intalnire ale farurilor in functie de distanta pana la autovehiculul din fata si le adapteaza permanent, pentru a asigura o iluminare optima a drumului, fara a orbi ceilalti participanti la trafic.
Alte sisteme inovatoare de asistare a conducatorului sunt prezentate, de asemenea, in premiera pe modelului Zafira Tourer:
* Sistemul de avertizare referitoare la unghiul mort lateral avertizeaza conducatorul privind iminenta unei coliziuni la schimbarea benzii de deplasare.
* Pentru a facilita manevrele de parcare, sistemul avansat de asistare a parcarii ajuta soferul sa gaseasca un spatiu adecvat pentru parcare si il ghideaza in timpul parcarii; iar camera pentru vedere in spate face ca manevrele dificile de parcare in spatii inguste sa devina o joaca de copil.
Motoarele diesel si pe benzina de inalta eficienta disponibile la lansare
La lansarea din toamna, modelul Opel Zafira Tourer va fi disponibil cu trei versiuni ale motorului turbo diesel 2.0 CDTI common-rail, familiar datorita modelelor Astra si Insignia. Puterea dezvoltata este de 81 kW/110 cp si 96 kW/130 cp, in timp ce motorul cel mai puternic oferit a fost reproiectat pentru a dezvolta 121 kW/165 cp. Gama de motoare pe benzina cuprinde doua unitati cu dimensiuni reduse, eficiente din punct de vedere al consumului de carburant 1.4 ECOTEC cu supraalimentare, ce dezvolta o putere de 88 kW/120 cp si 103 kW/140 cp. Sunt disponibile sisteme de transmisie manuala si automata, cu sase trepte de viteza.
Noua tehnologie Start/Stop a Opel asigura o scadere si mai mare a consumului de carburant, in special in traficul urban cu multe opriri si porniri, este oferita atat pentru sistemul de propulsie turbo 1.4 pe benzina, cat si pentru cel 2.0 CDTI. Motoare de 1,8 litri, de 85 kW/115 cp si 103 kW/140 cp, vor fi disponibile cu tractiune manuala.
La scurt timp dupa debut, oferta modelului Zafira Tourer se va extinde cu un model ecoFLEX super eficient din punct de vedere al consumului de carburant, precum si cu variante ce functioneaza cu gaz natural comprimat si gaz petrolier lichefiat. Dupa cateva luni vor fi introduse, de asemenea, sisteme de propulsie de inalta performanta, ce includ motoare pe benzina dintr-o generatie complet noua.
Oferta extinsa a autovehiculelor monovolum ale marcii Opel cuprinde doua modele Zafira
Avand in vedere ca segmentul autovehiculelor monovolum compacte si-a reluat dezvoltarea de la inceputul anului 2010, se prevede ca acesta va fi dinamizat si mai mult de autovehiculele Opel. Modelul Opel Zafira actual va continua sa fie oferit alaturi de noul model Zafira Tourer, mai rafinat, permitand clientilor traditionali sa beneficieze de un autovehicul monovolum compact, functional si flexibil, la un pret foarte accesibil.
Gama autovehiculelor monovolum ale marcii Opel cuprinde astfel micul Meriva (4,29 m), modelul compact Zafira (4,47 m) si modelul Zafira Tourer (4,66 m).
Ambele modele Zafira vor fi produse in exclusivitate de uzina Opel de la Bochum, Germania.
Noul Opel Zafira Tourer in detaliu
Sursa: Opel
Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (14)
Poze Opel Zafira Tourer
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (13)
-
Mini countryman motor defect cod n47c20a 2012 4850 €
Opel astra 1.4 2018 11800 €
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
-
Droser modul afs valeo volvo s60 xc60 cod 90053126 200 Lei
Mercedes c 180 benzina+gpl 2001 1600 €
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
-
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Kit curea transmisie ina citroen c5 2 2004→ 529 0012 10 435 Lei
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
-
Mitsubishi asx di-d 2012 7950 €
Set curea transmisie cu caneluri lancia musa (350) (2004 -... 261 Lei
Jante aliaj 18" / 5x114.3 mitsubishi 1100 Lei
-
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
Peugeot 208 1.2i 2012 1999 €
Opel astra 1.4 2018 11800 €
-
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 2950 €
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
Dezmembrez peugeot 3008 hybrid 4x4 2.0 hdi rhc 200 cai an 2012
-
Mazda 3 1500 diesel euro 6d fara adblue 2016 11500 €
Vw passat crlb 2018 14600 €
Prelungire splitter bara fata bmw seria 8 g15 coupe m-pack g16... 1000 Lei
-
Dacia lodgy motor 1200 tce -115 cp euro 5 2013 4890 €
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
-
Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
Maneta stergator lampa de semnalizare 3d0953513 / 7l6953503... 150 Lei
Mercedes cls 350 cdi 2012 13490 €
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Casca moto deschisa oe seat mo alb 1l0050320g 765 Lei
Balast droser xenon modul led vw,audi,seat 7p5941591aj,7p5 941... 250 Lei
-
Mercedes 220 220 2008 1700 €
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
-
Difuzor 63amg gle w167 (2019+) full black design 1950 Lei
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 2950 €
Motor diesel cff 2.0 tdi fara anexe volkswagen tiguan 2007 5000 Lei



Publicat în categoria: Masini noi
DATA PUBLICĂRII: 18 Mai 2011