Noul Range Rover a ajuns mai devreme pe internet. Cum arata in realitate modelul care vine sa dea Mercedes G-Class jos de pe tron

Noul Range Rover a ajuns mai devreme pe internet. Cum arata in realitate modelul care vine sa dea Mercedes G-Class jos de pe tron
  • Noul Range Rover a ajuns mai devreme pe internet
  • Cum arata in realitate modelul care vine sa dea Mercedes G-Class jos de pe tron
Distribuie pe Facebook

Lansarea oficiala va avea loc chiar in cursul zilei de maine, chiar in data de 26 octombrie, dupa cum precizam si anterior.

Prezentat publicului larg acum mai bine de noua ani, inca din 2012, actualul Range Rover este pe cale sa devina istorie. O noua generatie a modelului care concureaza impotriva unor produse precum Mercedes G-Class se apropie cu pasi mari si repezi de mult anticipatul sau debut.

Deconspirata deja de cateva fotografii oficiale scapate, recent, pe internet si programata sa renunte la toate secretele sale tehnice si estetice peste doar cateva ore, aceasta mizeaza pe un design familiar la nivel de caroseriei.

Comparativ cu modelul actual, mult anticipatul Range Rover Mk5 va aduce cu sine si cateva noutati exterioare, cu principalele modificari fiind operate la nivelul partii din spate a caroseriei. Acolo unde stopurile, complet restilizate, sunt acum unite cu o banda de culoare neagra.

In cabina, de cealalta parte a usilor, concurentul lui Mercedes G-Class a renuntat la vechea configuratie cu doua display-uri centrale, designerii optand sa renunte la comenzile tactile ale climatizarii in favoarea butoanelor fizice.

Si tot la interior, noul Range Rover se va mai putea lauda si cu instrumente de bord digitale si configurabile, cu un volan multifunctional in patru spite. Plus un ecran de dimensiuni generoase pentru sistemul de infotainment; unul familiar, asemanator unitatii de pe Jaguar F-Pace Facelift.

Asamblat pe o arhitectura dezvoltata de la zero, cunoscuta sub denumirea de MLA, respectivul meniu isi va intampina clientii alaturi de o gama variata de motorizari, inclusiv un propulsor V8 bi-turbo, de 4.4 litri si provenienta BMW.

Meniul caracteristic noului model care concureaza impotriva unor produse precum Mercedes G-Class va mai cuprinde si un I6 de trei litri, cu tehnologie MHEV, dar si un I4 de 2.0 litri, ca parte a unei versiuni PHEV. Ulterior, oferta va fi completata de o varianta suta la suta electrica.

View this post on Instagram

A post shared by Jons Garage (@jons_garage18)

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 25 Octombrie 2021