Noul SUV FORD produs la Craiova. PUMA debuteaza cu motor pe benzina si tehnologie din belsug

  • Doua niveluri de echipare
  • Doar tractiune fata
  • Produs la Craiova
Distribuie pe Facebook

Constructorul american de automobile a publicat primele informatii si imagini oficiale cu noul Puma. SUV-ul de segment B va fi produs alaturi de EcoSport la uzina Ford de la Craiova.

Denumirea Puma si-a facut pentru prima data aparitia in gama Ford in 1997, odata cu lansarea unui coupe de dimensiuni reduse, privit ca un succesor al celebrului Ford Capri. Puma a fost vandut numai pe continentul european iar productia a incetat in 2001, ultimul exemplar fiind livrat un an mai tarziu.

Ford Puma

Ford Puma a revenit acum in lumina reflectoarelor dar nu ca un vehicul sportiv, ci ca un SUV de segment B, construit pe arhitectura compactei Fiesta. De la aceasta imprumuta si majoritatea detaliilor estetice, specifice celui mai nou limbaj de design de la Ford, acompaniate de o grila frontala supradimensionata, o garda inaltata la sol si jante cu diametrul de 18 inch oferite in standard. Cele pe 19 sunt incluse pe lista de optionale.

Ford Puma

Pentru inceput, Puma va putea fi comandat in doua niveluri de echipare: Titanium pune accentul pe eleganta iar ST-Line pe sportivitate. Din oferta acestuia din urma nu lipseste o suspensie sport, mai multe elemente exterioare in negru lucios, volan plat in partea de jos, cusaturi rosii, pedale din aliaj sau plafon negru.

Ford Puma

Clientii vor putea alege una dintre cele 11 nuante exterioare puse la dispozitie de Ford, printre ele Blazer Blue, Frozen White, Race Red, Solar Silver, Agate Black, Luxe Yellow, Lucid Red, Grey Matter, Desert Island Blue sau Metropolis White.

Ford Puma

Habitaclul a fost preluat, aproape in intregime, de la Fiesta. Din cauza dimensiunilor mai mari, spatiul pentru pasageri este ceva mai generos comparativ cu modelul compact, la fel si portbagajul care are un volum de incarcare de 456 de litri cu bancheta spate in pozitie normala.

Ford Puma

Sub podeaua portbagajului se ascunde un spatiu de depozitare suplimentar si configurabil, care mai poate inghiti alti 80 de litri de bagaje intr-un spatiu care masoara 763 mm in latime, 752 mm lungime si are o adancime de 305 milimetri.

Ford Puma

Revenind in partea din fata a interiorului, noul Ford Puma ofera aici un instrumentar de bord digital cu diametrul de 12.3 inch, sistem de infotainment cu ecran touchscreen de 8 inch, compatibil desigur Apple CarPlay si Android Auto, sistem audio cu 10 incinte sau scaune cu functie de masaj (ambele dotari optionale).

Ford PumaFord Puma

Printre tehnologiile de ultima ora cu care este echipat SUV-ul compact regasim Active Cruise Control, Automatic Emergency Braking, Pedestrian Detection, Lane-Keep Assist, o camera de marsarier cu vedere la 180 de grade sau sistemul Ford CoPilot 360 care poate opera in mod autonom masina in trafic bara la bara.

Ford Puma

Pentru moment, noul Ford Puma poate fi comandat numai alaturi de propulsorul pe benzina de 1.0 litru EcoBoost, cu trei cilindri, disponibil in doua configuratii de putere: cu 125 sau cu 155 de cai. Acesta functioneaza alaturi de un sistem mild-hybrid la 48V pentru un consum redus de combustibil.

Ford Puma

Totodata, in momentul lansarii, transmisia manuala cu sase trepte este singura varianta. Ulterior isi vor face aparitia in gama si un motor diesel dar si o cutie de viteze automata cu sapte trepte si dublu ambreiaj. Indiferent de motorizarea aleasa, noul Puma nu poate fi echipat cu tractiune integrala.

Ford Puma

Asa cum spuneam la inceputul acestui articol, noul SUV de segment B al americanilor de la Ford va fi construit la uzina pe care o detin la Craiova. Primele exemplare urmeaza sa intre pe linia de asamblare la finalul acestui an.

Ford Puma

Ford Puma

Ford Puma

Ford Puma

Ford Puma

Ford Puma

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (30) Poze Ford Puma
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 26 Iunie 2019