Nu exista BMW sau Audi care sa concureze cu asa ceva. Noua masina de la Mercedes e diferita de tot ce ofera nemtii acum, pe piata. Cum arata in realitate

Nu exista BMW sau Audi care sa concureze cu asa ceva. Noua masina de la Mercedes e diferita de tot ce ofera nemtii acum, pe piata. Cum arata in realitate
  • Nu exista BMW sau Audi care sa concureze cu asa ceva
  • Noua masina de la Mercedes e diferita de tot ce ofera nemtii acum, pe piata
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, cumparatorii vor avea de ales, asa cum precizam, de altfel, si anterior - la momentul premierei mondiale, intre o unitate diesel si un sistem de propulsie suta la suta electric.

Lansata pe piata in urma cu mai bine de noua ani, inca de la inceputul lui 2014, cea dintai generatie a modelului oferit de Mercedes sub denumirea de V-Class a revenit de curand, chiar pe parcursul zilelor precedente, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: nemtii au anuntat recent, la sfarsitul saptamanii trecute, o versiune mult imbunatatita a respectivei game, noua varianta a vanului cu pricina remarcandu-se in special prin grila supradimensionata a radiatorului, cu mentiunea ca nici farurile adaptive cu LED ori jantele cu un diametru de pana la 19 inch nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi cu nimic.

Asteptata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroomuri, la vanzare, in urmatoarea perioada de timp, peste numai cateva luni, aceeasi creatie se mai poate lauda si cu doua displayuri de dimensiuni generoase, fiecare cu diagonala de 12.3 inch, scaune multifunctionale sau instalatie audio de inalta fidelitate, marca Burmester, optiunea Marco Polo adaugand nenumarate elemente demne de imobilele de pe platforma Airbnb - un pat de dormit, o masa pentru cafeaua pregatita la propriul aragaz, mini frigider, chiuveta, diferite spatii de depozitare.

In ceea ce priveste motorizarile disponibile, Mercedes ar putea oferi, tinand cont de situatia actuala, nemtii refuzand sa faca, pentru moment, vreun fel de declaratie cu privire la motoarele pe care planuieste sa le puna la dispozitia cumparatorilor, atat o unitate diesel in patru cilindri, de 1.950 de centimetri cubi, cu o putere de pana la 237 de cai, cat si un propulsor electric cu maximum 237 CP, alimentat de o baterie litiu-ion cu capacitatea de 90 kWh pentru o autonomie de peste 300 de kilometri.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 9 August 2023