Opel Insignia, model 2012: motorizari noi si functii premium

Opel Insignia, model 2012: motorizari noi si functii premium
De la lansarea sa, modelul Opel Insignia a castigat peste 50 de premii la nivel national si international, inclusiv prestigiosul titlu de "Masina anului". Clientii au confirmat acest succes prin nivelul ridicat al cererii - pana in prezent au fost vandute peste 400.000 de unitati din cel mai performant model al marcii. Datorita noilor motorizari pe benzina si tehnologiilor de varf, modelul Insignia este pregatit pentru a-si continua traseul incununat cu succes si cu noul model aferent anului 2012.
Distribuie pe Facebook
Noul motor pe benzina cu putere de 103 kW/140 CP impune noi standarde in materie de economie de combustibil

Noul motor pe benzina 1.4 turbo ecoFLEX este rezultatul unei reduceri fara compromisuri a cilindreei. Impreuna cu o transmisie manuala cu sase trepte de viteza, tehnologia Start/Stop, sistemul de servodirectie, panourile aerodinamice de sub caroserie si pneurile 225/50 R 17 cu rezistenta redusa la rulare, acesta este cel mai economic motor pe benzina din intreg segmentul de autovehicule de dimensiuni medii.

Toate acestea impreuna reduc consumul de combustibil al motorului 1.4 turbo - in comparatie cu versiunea precedenta de 1,8 litri, care dezvolta de asemenea o putere de 103 kW/140 CP - cu doi litri in cazul modelului sedan, pana la 5,6 litri per 100 km. Emisiile de CO2 sunt reduse cu 45 de grame la 134 de grame pe km. In ambele cazuri, are loc o reducere cu peste 25 de procente. In acelasi timp, cuplul generat de catre cel mai economic motor pe benzina din clasa a crescut cu aproximativ 15%, pana la 200 Nm.

Dispunand de un asemenea potential in materie de performanta, modelul Insignia 1.4 turbo ecoFLEX poate accelera de la zero la 100 km/h in doar 10,9 secunde, atingand o viteza maxima de 205 km/h. Modelul de varf al Opel este disponibil cu aceasta varianta de propulsie in versiunea sedan sau ca Sports Tourer si impune, de asemenea, noi standarde in segmentul station wagon, cu un consum de 5,9 litri per 100 km si emisii de CO2 de 139 g/km.

Imbunatatirile aduse noului tren de rulare includ, de asemenea, optimizarea raportului de transmisie, avand drept rezultat un consum redus si o agilitate sporita. Servodirectia electrica REPS (Rack Assist Electric Power Steering - servodirectie asistata electric cu cremaliera), disponibila pentru prima oara pentru modelului Insignia, asigura un grad suplimentar de confort. Caracteristicile sale pot fi acum adaptate cu o si mai mare flexibilitate la fiecare situatie de conducere. Un avantaj semnificativ al sistemului REPS este potentialul pentru reducerea consumului de combustibil si, de aici, o reducere a emisiilor CO2.

2.0 turbo 4x4: mai multa putere si un cuplu mai mare cu un consum redus

Noul model cu o putere mai mare cu 30 CP include motorul turbo de doi litri cu injectie directa impreuna cu tractiunea integrala 4x4 de ultima generatie. Acesta este disponibil cu transmisie manuala cu sase trepte de viteza sau transmisie automata. Motorul dezvolta o putere de 185 kW/250 CP si un cuplu maxim de 400 Nm (anterior 350 Nm). Acest sistem de propulsie puternic cu transmisie manuala poate accelera de la 0 la 100 km/h in doar 7,5 secunde. Viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h.

Unitatea turbo de 2 litri reprezinta o dovada impresionanta a faptului ca obtinerea unei puteri mai mari si a unui consum redus de combustibil sunt posibile. Datorita unor masuri de anvergura, precum utilizarea sistemului Start/Stop si a pneurilor cu rezistenta redusa la rulare, inginerii Opel au reusit reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de CO2 la 8,4 l/100 km, respectiv 197 g/km (anterior: 8,9 l/100 km, 209 g CO2/km). Datorita cresterii in materie de putere si cuplu si sporirii caracteristicilor dinamice - reducand in acelasi timp consumul de combustibil - modelul Insignia 2.0 turbo 4x4 se impune cu o performanta de varf in segmentul de autovehicule premium de dimensiuni medii.

Sistemul Start/Stop de la Opel este disponibil cu multe variante de motorizare

Exista si alte unitati in afara celor doua deja mentionate care beneficiaza de sistemul Start/Stop de la Opel. Unitatea turbo 2.0 de 62 kW/220 CP, cu tractiune fata si transmisie manuala cu sase trepte de viteza va fi disponibila in curand impreuna cu tehnologia inteligenta de reducere a consumului de combustibil - inclusiv panouri aerodinamice sub caroserie si pneuri cu rezistenta optimizata la rulare.

Astfel, consumul de combustibil este redus cu 0,5 litri, la 7,6 litri per 100 km. Sistemul Start/Stop este in largul sau in traficul urban, economisindu-se pana la un litru la 100 de kilometri. Drept urmare, emisiile de CO2 in ciclul mixt au fost reduse la 179 de grame fata de valoarea precedenta de 189 de grame per kilometru.

Noi sisteme infotainment

Noile sisteme infotainment Navi 600 si Navi 900 Europa sunt cu mult superioare versiunilor anterioare bazate pe CD-uri sau DVD-uri in materie de gama de functionalitati disponibile. Toate hartile sunt salvate pe carduri SD si pot fi adaptate astfel incat sa respecte nevoile individuale ale fiecarui client. Pe langa punctele de interes standard (POI), pot fi descarcate puncte de interes suplimentare si stocate pe dispozitiv. Soferul poate selecta anumite puncte si memora in agenda de contacte drept puncte de interes individuale. O alta optiune practica: pe langa cele mai rapide si cele mai scurte trasee, sistemul de navigatie permite, de asemenea, selectarea traseelor cele mai economice, pe parcursul carora consumul de combustibil este cel mai redus.

Sistemul Navi 900 Europa ofera de asemenea functia de recunoastere vocala si un jurnal de bord, acesta din urma oferind posibilitatea de a separa calatoriile personale de cele de afaceri. O functie suplimentara de anuntare a punctelor de interes il informeaza pe sofer cu privire la cele aflate in apropiere prin intermediul unui semnal sonor, prin afisarea unui text sau deschiderea unei ferestre pop-up. Incepand cu varianta de echipare "Edition", este disponibil, de asemenea, un sistem audio Infinity de calitate superioara.

Camera video frontala Opel cu functii suplimentare

Modelul Opel Insignia 2012 ofera, de asemenea, mai multe optimizari in materie de siguranta. Noua camera video frontala Opel, utilizata pana in prezent pentru identificarea semnelor de circulatie si pentru mesajele de avertizare la parasirea benzii de circulatie, dispune acum si de functia de indicare a distantei pana la autovehiculul din fata, masurand in mod constant aceasta distanta in secunde. Aceasta functie este activata automat incepand de la o viteza de 40 km/h si il ajuta pe sofer sa evite coliziunile din spate. Avertizarea de coliziune frontala afiseaza un semnal vizual pe panoul de instrumente si emite un semnal sonor pentru a-l avertiza pe sofer cu privire la un impact iminent cu autovehiculul din fata. Suplimentar, camera frontala disponibila optional impreuna cu farurile AFL+ functioneata ca sistem de asistenta pentru faza lunga.

Echipare premium: piele Nappa "Indian Night"

Insignia 2012 ofera, de asemenea, un nivel sporit de confort si eleganta. Optional, este disponibila tapiteria din piele "Indian Night" cu piele premium Nappa, care se evidentiaza prin combinatia dintre pielea neagra de inalta calitate si cusaturile contrastante de culoarea eleganta a coniacului. Exteriorul are un aspect rafinat datorita noului strat de lac metalizat de culoare inchisa "Luxor", care, in functie de lumina, are reflexii albastre-violet. Silueta sportiva si eleganta a modelului Opel Insignia va fi completata in lunile urmatoare printr-o selectie de jante din aliaj cu un design impresionant.

Alain Visser, Vice Presedinte Vanzari, Marketing si Servicii Post-Vanzare al Opel, spune despre potentialul comercial al modelului Opel Insignia: "Datorita noilor sale caracteristici, in special reducerea consumului de combustibil si ale emisiilor de CO2, modelul Insignia isi va consolida pozitia foarte buna din segmentul sau, spre beneficiul clientilor nostri."

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 10 August 2011