Pagani Huayra renunta la plafon si ramane o opera de arta

  • Pagani a lansat noua Huayra Roadster
  • Decapotabila este mai usoara decat versiunea coupe
  • Toate cele 100 de exemplare au fost deja vandute
Distribuie pe Facebook

Pagani a dezvelit in sfarsit noua Huayra Roadster. Decapotabila va fi replicata in doar 100 de exemplare, care au fost deja vandute, si va debuta oficial cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din martie.

Avand in vedere ca orice model lansat de italieni ne-a lasat cu gura cascata, nici nu ne asteptam ca Huayra Roadster sa fie mai prejos de o opera de arta. Insa, chiar si asa am ramas fara cuvinte.

Pagani Huayra Roadster

Dupa o lunga campanie de teasere, Pagani a dezvaluit ceea ce ei numesc "cel mai complicat proiect pe care compania l-a realizat vreodata." Italienii, sub comanda fondatorului companiei, Horacio Pagani, si-au pus toata priceperea in dezvoltarea acestei masini, iar acest lucru se vede inca din primele specificatii tehnice.

Pagani Huayra Roadster

Multumita unui sasiu de tip monococa, construit din carbon intarit cu titan, versiunea decapotabila a Huayrei cantareste doar 1.280 de kilograme, cu 80 de kilograme mai putin decat varianta coupe.

Pagani Huayra Roadster

Exteriorul a preluat majoritatea detaliilor de design de la modelul intrat in productie in 2012, insa are cateva elemente care sa-l diferentieze de acesta. Spre exemplu, partea frontala are o forma ceva mai ascutita si o grila cu model special care se poate regasi si in partea din spate, alaturi de cele patru iesiri ale sistemului de evacuare si de diffuser-ul din fibra de carbon.

Pagani Huayra Roadster

Habitaclul a ramas in mare parte la fel, imbracat in aceleasi materiale de calitate superioara cu care ne-au obisnuit italienii. Cel din fotografii propune o piele bej accentuata de cusaturi albastre, fibra de carbon din belsug, si desigur, mecanismul vizibil al schimbatorului de viteze. Plafonul rabatabil poate fi confectionat fie din fibra de carbon, fie din material, pentru clientii care prefera un stil mai clasic.

Pagani Huayra Roadster

Sub capota regasim acelasi propulsor V12 construit de nemtii de la Mercedes-AMG, capabil de 764 de cai putere si 1.000 Nm cuplu. Puterea este transmisa puntii spate prin intermediul unei cutii de viteze automate cu sapte trepte si un singur ambreiaj. Deasemenea, o versiune extrema BC este pe drum, iar in cazul sau uriasul propulsor va dezvolta 789 de cai putere.

Pagani Huayra Roadster

Pagani va construi doar 100 de exemplare Huayra Roadster, fiecare avand un pret de pornire de 2.28 milioane de euro. Daca inca speri sa castigi la Loto pentru a-ti cumpara unul, ne pare rau sa iti spulberam visele, insa stocul a fost deja epuizat.

Pagani Huayra Roadster

Constructorul italian de automobile este asteptat sa prezinte noua Huayra Roadster in fata publicului cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, care isi va deschide portile pe 9 martie.

Pagani Huayra Roadster

Pagani Huayra Roadster

Pagani Huayra Roadster

Pagani Huayra Roadster

Pagani Huayra Roadster

Pagani Huayra Roadster

Pagani Huayra Roadster

Pagani Huayra Roadster

Pagani Huayra Roadster

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (18) Poze Pagani Huayra Roadster
mai multe