Porsche lanseaza noile 718 Cayman GT4 si Boxster Spyder: motor boxer de 4.0 litri si cutie manuala

  • Motor de 4.0 litri aspirat
  • 420 CP si 420 NM cuplu
  • 0-100 km/h in 4.4 secunde
Distribuie pe Facebook

Constructorul din Stuttgart a publicat primele informatii si imagini cu noile 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder. Cele mai tari modele din gama 718 au acum un motor de 4.0 litri aspirat natural.

Noul Porsche 911, disponibil momentan in versiunile Carrera S si 4S (Coupe sau Cabriolet), ramane o masina destul de scumpa avand in vedere ca intrarea in gama costa cel putin 125.756 de euro pe piata din Romania.

Porsche 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder

Daca esti in cautarea unui Porsche nou, cu doua locuri, mai accesibil ca pret, atunci singura varianta ramane modelul 718. Acesta poate fi comandat in variantele 718 Cayman (S), 718 Boxster (S), 718 T sau 718 GTS. Clientii au de acum la dispozitie doua noi varfuri de gama, iar cand spunem asta, ne referim la proaspat-lansatele 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder.

Porsche 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder

Cele doua noi modele de la Porsche impart acelasi sasiu, astfel ca vin cu o garda la sol cu 30 de milimetri mai coborata comparativ cu celelalte modele din gama, cu sistemul Porsche Active Suspension Management, Porsche Stability Management System, Porsche Torque Vectoring, diferential mecanic si frane de inalta performanta, discurile carbon-ceramice fiind optionale.

Porsche 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder

In ambele cazuri, motorul este un boxer de 4.0 litri cu sase cilindri si aspirat natural, care livreaza puntii spate 420 de cai putere si 420 Nm cuplu. Singura transmisie disponibila este una manuala cu sase trepte care ii permite masinii sa sprinteze pana la 100 de km/h in 4.4 secunde.

Viteza maxima difera: cu pedala de acceleratie la podea, decapotabila atinge 301 km/h iar coupe-ul 304 km/h.

Porsche 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder

Elementele aerodinamice precum aripa spate, fixa in cazul lui GT4, sau difuzorul de aer sunt functionale in cazul ambelor modele. Coupe-ul genereaza cu pana la 50% mai multa forta de apasare fara sa afecteze forta de rezistenta a aerului iar eleronul spate produce o forta de apasare de 20 kg la 200 km/h. Cu circa 20% mai mult decat predecesorul sau.

Porsche 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder

Cat despre noul 718 Boxster Spyder, acesta devine primul model din familia Boxster care genereaza forta de apasare aerodinamica pe axul spate. In cazul sau, aripa spate se activeaza la 120 de km/h.

Porsche 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder

Toate aceste artificii aerodinamice au ajutat noul Porsche 718 Cayman GT4 sa fie cu 10 secunde mai rapid pe legendarul circuit Nurburgring Nordschleife decat modelul pe care il inlocuieste.

Porsche 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder

Cele doua varfuri de gama pot fi deja comandate iar in Germania pornesc de la 93.350 euro (Boxster Spyder), respectiv 96.206 euro (GT4).

Porsche 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder

Porsche 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder

Porsche 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (11) Poze Porsche 718 Cayman GT4 si 718 Boxster Spyder
mai multe