Primul SUV cu propulsie electrica din istoria Jeep a primit o versiune pe benzina din cauza vanzarilor slabe. Noua varianta de motorizare este cu 10.000 de euro mai ieftina decat modelul original

Primul SUV cu propulsie electrica din istoria Jeep a primit o versiune pe benzina din cauza vanzarilor slabe. Noua varianta de motorizare este cu 10.000 de euro mai ieftina decat modelul original
  • Primul SUV cu propulsie electrica din istoria Jeep a primit o versiune pe benzina din cauza vanzarilor slabe
  • Noua varianta de motorizare este cu 10.000 de euro mai ieftina decat modelul original
Distribuie pe Facebook

Disponibila la preturi incepand de la exact 27.000 de euro, respectiva configuratie mizeaza pe o unitate turbo cu doar trei cilindri in linie, de numai 1.2 litri, pentru a livra rotilor fata undeva in jurul a 100 CP.

Anuntat cu mare fast si tam-tam acum mai bine de zece luni - inca din ultimele saptamani ale toamnei trecute, primul SUV cu propulsie electrica din istoria Jeep isi intampina cumparatorii, mai nou, si intr-o versiune cu motor pe benzina. Oferita in compania unui agregat I3 turbo - cu o capacitate de 1.199 de centimetri cubi si 100 de cai putere, potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic, varianta in cauza porneste de la 27.000 de euro in Germania, acolo unde este cu aproximativ 10.000 de euro mai accesibila decat modelul original in cea mai ieftina configuratie a sa.

Jeep Avenger

Comercializata numai intr-un singur nivel de dotare, reteta cu pricina continua cu o transmisie manuala in sase rapoarte si un sistem de tractiune fata - astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de 10.6 secunde, acul vitezometrului avand sa se aventureze ulterior pana la o viteza de top de 184 km/h, dupa cate se precizeaza in cadrul documentului mentionat anterior.

Meniul caracteristic departamentului tehnic se incheie - intr-un final, cu un consum mediu de benzina de doar 5.6 litri la 100 de kilometri, pe cand echiparea standard debuteaza cu banalele faruri condimentate cu tehnologie LED si jante realizate din aliaj, disponibile alaturi de diametrul de 17". Fara costuri suplimentare sunt oferite insa, mai mult ori mai putin surprinzator, si instrumentele de bord digitale, display-ul central cu diagonala de 10.25 inch, instalatia de climatizare cu reglare automata, pe o singura zona, a temperaturii sau volanul multifunctional.

Jeep Avenger

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (65) Poze Jeep Avenger
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 30 August 2023