Primul Volkswagen Atlas Peak din istorie a debutat oficial. Cel mai nou SUV al nemtilor are un motor turbo de 269 de cai si ofera anvelope all-terrain pentru performante crescute in off-road. Cum arata in realitate

Primul Volkswagen Atlas Peak din istorie a debutat oficial. Cel mai nou SUV al nemtilor are un motor turbo de 269 de cai si ofera anvelope all-terrain pentru performante crescute in off-road. Cum arata in realitate
  • Primul Volkswagen Atlas Peak din istorie a debutat oficial
  • Cel mai nou SUV al nemtilor are un motor turbo de 269 de cai si ofera anvelope all-terrain pentru performante crescute in off-road
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem de tractiune integrala. Plus diferite echipamente de lux.

Dezvelit publicului larg cu doar zece zile in urma - chiar la inceputul acestei luni, primul Volkswagen Atlas Peak din istorie stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, pe parcursul urmatoarelor saptamani - inainte de sfarsitul verii anului curent, cel mai nou SUV al nemtilor se remarca numaidecat prin dimensiunile generoase ale caroseriei in cinci portiere, acolo unde lista atractiilor principale culmineaza cu o lungime de aproape 5.1 metri, insa nici jantele din aliaj caracterizate de un diametru de 18 inch, oferite in compania unor anvelope all-terrain in dimensiunea 255/60, nu vor trece complet neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi ori exagera cu absolut nimic.

Reteta specifica departamentului exterior se incheie cu doua nuante speciale, plus unele detalii de culoare neagra, pe cand meniul de la interior cuprinde inclusiv trei randuri de scaune - cu precizarea ca, odata ajunsi in cabina, viitorii cumparatori vor mai descoperi si un display central supradimensionat, o tapiterie din piele, cusaturi contrastante, volan multifunctional, instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii, instrumente de bord digitale. Sub capota, propulsia este asigurata - oarecum inutil de mentionat, de un agregat TSI cu o capacitate cilindrica de 2.0 litri, conceput pentru a livra rotilor de pe ambele punti, prin intermediul unei transmisii in opt rapoarte, condimentata cu numai doua pedale, o putere de 269 CP.

Distribuie pe Facebook
mai multe