Renault a lansat oficial noul Kardian. Versiunea de lux a lui Dacia Sandero ofera un motor turbo de 125 de cai, cutie automata cu dublu ambreiaj si ceasuri de bord digitale. Cum arata in realitate

- Renault a lansat oficial noul Kardian
- Versiunea de lux a lui Dacia Sandero ofera un motor turbo de 125 de cai, cutie automata cu dublu ambreiaj si ceasuri de bord digitale
- Cum arata in realitate
Disponibil, initial, numai pe pietele din America de Sud, respectivul SUV pluseaza cu un display central cu diagonala de 8.0 inch si cruise control adaptiv. Conform primelor informatii si detalii publice.
Se remarca in special prin farurile duble si capota atent sculptata a motorului, insa nici numeroasele accente de culoare neagra ori jantele din aliaj cu diametrul de 17 inch nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate. Ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi, glumi ori exagera cu nimic. Reteta specifica departamentului exterior continua, printre altele, cu aripi proeminente si stopuri stilizate sub forma literei C, pe cand meniul de la interior cuprinde inclusiv instrumente de bord digitale, livrate in compania unui ecran de 7.0 inch, potrivit comunicatului pus la dispozitia presei.
Varianta de lux a lui Dacia Sandero, primul Kardian de la Renault se mai poate lauda, de cealalta parte a portierelor, si cu un volan multifunctional, cu design cu doar trei spite, cu iluminare ambientala, cu insertii contrastante la nivelul scaunelor. Ce este drept, din peisaj nu lipsesc nici sistemul multimedia, insotit de un display central cu diagonala de 8.0 inch, compatibil cu aplicatiile Apple CarPlay si Android Auto, dar nici instalatia de climatizare cu reglare automata a temperaturii.
Comercializat, initial, exclusiv pe pietele din America de Sud, modelul cu pricina se va mai putea mandri, odata ajuns in showroomuri, la vanzare, si cu un total de sase airbag-uri, cu frana de parcare electrica, cu asistenta la pornirea din rampa. Printre multiplele elemente si detalii demne de enumerat se mai afla, dupa cum precizam anterior, la momentul premierei mondiale, camera MultiView, franare autonoma de urgenta, montorizare unghi mort, cruise control adaptiv, frana de parcare electrica, pornire de la buton. Statie pentru incarcarea wireless a dispozitivelor mobile.
Acompaniat atat de o lungime de 4.119 milimetri, cat si de un ampatament de 2.6+ metri, impresionantul SUV pluseaza cu un motor turbo in trei cilindri, cu capacitate de 1.0 litri. Caracterizat de o putere de 125 CP, acesta lucreaza alaturi de o cutie cu dublu ambreiaj, informatiile si detaliile cu privire la performante ramanand, pentru moment, un mare mister si o necunoscuta de proportii, cu mentiunea ca potentialii cumparatori ar trebui sa experimenteze un 0-100 km/h in <10.0 secunde.


