Skoda in Qatar: Ofensiva modelelor continua

Skoda in Qatar: Ofensiva modelelor continua
Prezenta producatorului ceh de automobile, SKODA, la editia 2012 a Salonului Auto din Qatar este marcata de strategia internationala de crestere a marcii. Cu MissionL, un studiu foarte apropiat de versiunea de serie, SKODA ofera audientei o avanpremiera detaliata a noii sale limuzine compacte. In acelasi timp, acest concept este un ambasador al noului stil de design SKODA si este expus pentru prima data in afara Europei.
Distribuie pe Facebook
Noua limuzina compacta va fi introdusa pe cele mai importante piete mondiale in 2012 si va avea un rol central in ofensiva modelelor SKODA. Mai mult, aceasta va extinde gama de modele a marcii cu un nou segment, situat intre modelele SKODA deja existente, Fabia si Octavia. Lansarea pe piata a noii limuzine compacte este planificata, de asemenea, si pentru Qatar.

Skoda in Qatar: Ofensiva modelelor continua

SKODA si-a propus cresterea vanzarilor pentru toate modelele, la cel putin 1,5 milioane de unitati pe an, la nivel global, pana in 2018. Vanzarile SKODA au crescut in 2011 cu 15 procente atingand un nou nivel record, de 879.200 de automobile. "2011 a fost un an foarte important pentru noi, in care am avut realizari semnificative," spune Jurgen Stackmann, membru in consiliul de administratie SKODA, responsabil pentru vanzari si marketing. Ofensiva de modele a avut un start de succes in primele faze, prin modelul subcompact, Citigo, lansat in Republica Ceha si limuzina compacta Rapid in India.
"Am stabilit noi recorduri in 2011 si suntem pe calea cea buna pentru a indeplini strategia de crestere 2018," a declarat Stackmann, in cadrul discursului pe care l-a sustinut la prezentarea studiului SKODA MissionL in Qatar. Marca a vandut, in toate regiunile, mai multe automobile decat in anul precedent.

Skoda in Qatar: Ofensiva modelelor continua

In afara de Europa, si pietele din Rusia, India si China s-au dovedit, din nou, foarte dinamice. "In Qatar suntem activi de zece ani. Pana in acest moment, SKODA a crescut, devenind a treia marca europeana importata aici," spune Stackmann, adaugand: "Intarirea activitatilor noastre, la nivel international, reprezinta un element central al strategiei noastre de crestere." Astfel, Qatar va avea parte de introducerea modelului SKODA Yeti in 2012.
In plus fata de MissionL, SKODA prezinta, la Salonul Auto din Qatar, si Fabia, Octavia, Yeti si Superb precum si alte modele disponibile pe piata locala.

Skoda in Qatar: Ofensiva modelelor continua

MissionL: Ambasadorul ofensivei modelelor SKODA care dispun de un nou limbaj stilistic
Noua limuzina compacta va reprezenta continuarea ofensivei producatorului. MissionL, un studiu de design foarte apropiat de modelul de serie si pe care SKODA il expune pentru prima data in afara Europei, in Qatar, ofera o avanpremiera detaliata a modului in care viitoarea limuzina va arata pe strada.
Conceptul MissionL impresioneaza prin claritatea si precizia sa. "Noi am oferit acestui studiu multa claritate si o alocare simpla si eficienta a suprafetelor," declara Jozef Kaban, directorul departamentului de design SKODA. Modelul se prezinta cu o imagine viguroasa si atletica. "Viata a devenit atat de complexa incat multi oameni isi doresc declaratii simple si precise. Iar designul lui MissionL chiar asta ofera," spune Jozef Kaban.

Skoda in Qatar: Ofensiva modelelor continua

Suprafetele clare ale automobilului si muchiile sale ascutite pun in evidenta proportiile perfecte ale acestuia. Partea frontala expune noul design SKODA. Logoul SKODA revizuit si cu o imagine proaspata, este pozitionat acum in relief pe partea frontala rotunjita a capotei. Grila dispune de o rama cromata si este construita din lamele verticale. Partea frontala a masinii expune in mod clar forma de trifoi realizata prin ansamblul blocurilor optice.
Sub farurile principale, cu oglinzile lor duble si cu un stil sobru, lampile de ceata, care au aproape aceleasi dimensiuni, incadreaza grila. Semnalizatoarele si luminile de zi au forma unor benzi fin conturate s se afla in partea de jos a farurilor principale. Structura cristalina a geamurilor acestora este marcata de muchii ascutite - o tema de design reminiscenta de la sticlarii cehi si care apare in multe dintre componentele caroseriei precum si in interiorul masinii.

Skoda in Qatar: Ofensiva modelelor continua

Un geam negru-transparent se intinde pe plafon, pe toata largimea interiorului, ceea ce evidentiaza eleganta ordonata a masinii si impresioneaza prin ergonomia clara si nivelul mare de functionalitate. Cockpit-ul exprima largime, gratie aranjamentului sau pe orizontala. Plansa de bord, tapiteria scaunelor si volanul au doua tonuri de culoare: alb si bej, si exprima un spirit tineresc. Panourile usilor sunt acoperite cu un material textil, iluminat din spate, cu mici structuri integrate, care sugereaza niste cristale, ceea ce transfera tema sticlariei in interiorul masinii.
Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze Skoda in Qatar: Ofensiva modelelor continua
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 26 Ianuarie 2012