SUV-ul cu turbina si compresor mecanic sub capota. Cat de rapid e in realitate

SUV-ul cu turbina si compresor mecanic sub capota. Cat de rapid e in realitate
  • Noul Volvo XC90 ofera o turbina si un compresor mecanic in versiunea T6
  • SUV-ul suedez dezvolta 334 de cai putere cu putin ajutor din partea celor de la Polestar
  • Datele oficiale anunta un timp de 6.4 secunde pentru sprintul 0 - 100 km/h
Distribuie pe Facebook

Volvo XC90, SUV-ul echipat atat cu o turbina, cat si cu un compresor mecanic in versiunea de motorizare T6, ne invita la bordul sau pentru un test de acceleratie de la 0 la 100 de kilometri pe ora.

Lansat cu mare fanfara in vara anului 2014, noul Volvo XC90 adopta o strategie complet diferita de cea a rivalilor sai, SUV-ul de origine suedeza dispunand exclusiv de motorizari in patru cilindri, cu capacitati de 1.969 centimetri cubi.

In cazul versiunii T6, unitatii pe benzina ascunsa sub capota i se alatura atat o turbina, cat si un compresor mecanic, astfel ca personala din spatele volanului se bucura de un total de 320 de cai putere si 400 de Newton-Metri.

Respectivele valori maxime ajung catre ambele punti printr-o cutie automata echipata cu opt trepte de viteza, acceleratia de la 0 la 100 km/h realizandu-se in numai 6.5 secunde. Viteza maxima? Aproximativ 230 de kilometri pe ora.

Vestile interesante nu se sfarsesc insa aici, cei care vor mai mult de la al lor Volvo XC90 T6 putand apela in orice moment la specialistii Polestar pentru un plus de circa 14 CP si 40 Nm, suficient ca sprintul 0 - 100 km/h sa coboare cu 0.1 secunde.

Ei bine, despre aceasta ultima varianta este discutia din cazul de fata, SUV-ul cu pricina fiind invitat in lumea reale pentru a-si demonstra abilitatile in materie de acceleratie. Va reusi oare sa se ridice la nivelul cifrelor oficiale?

Uite si raspunsul tau.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 14 Octombrie 2016