Tot ce trebuie sa stii despre noul FIESTA ST. Rivalul lui Clio RS are 200 de cai, diferential LSD si Launch Control

Tot ce trebuie sa stii despre noul FIESTA ST. Rivalul lui Clio RS are 200 de cai, diferential LSD si Launch Control
  • Ford a publicat mai multe informatii despre noul Fiesta ST
  • Hot hatch-ul are motor de 1.5 litri EcoBoost
  • Din meniu nu lipseste diferentialul LSD sau functia Launch Control
Trimite unui prieten

Constructorul american de automobile a publicat informatii noi despre noul Fiesta ST. Hot hatch-ul de segment B, care rivalizeaza printre altii cu Renault Clio RS, ofera printre altele un diferential LSD si functie Launch Control.

Inginerii de la Ford lucreaza de zor la noua generatie Fiesta ST, iar la inceputul anului trecut, brand-ul din Dearborn publica primele detalii despre cel care urmeaza sa rivalizeze cu Renault Clio RS, printre altii.

Ford Fiesta ST

Acum, reprezentantii Ovalului Albastru au revenit asupra hot hatch-ului de segment B si au dat publicitatii informatii noi, care nu fac altceva decat sa ii intarate si mai tare pe fani. Asadar, inainte de toate aflam ca noul Fiesta ST va putea fi comandat fie intr-o varianta cu 3 portiere, vie in versiunea cu 5 portiere pentru cine vrea mai mult spatiu.

Ford Fiesta ST

Sub capota vom regasi o unitate EcoBoost cu trei cilindri, de 1.5 litri, care dezvolta 200 de cai putere la 6000 rpm si 290 Nm cuplu intre 1400 si 4000 de rotatii pe minut. Partea buna pentru cei care tin la consumul de combustibil este ca aceasta unitate vine alaturi de functia de dezactivare a unuia dintre cilindri atunci cand nu se afla in sarcina.

Ford Fiesta ST

Toate aceste performante se traduc printr-o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in 6.5 secunde, o viteza maxima de 232 km/h si emisii de CO2 mai mici cu 11% comparativ cu vechea iteratie Fiesta ST200.

Ford Fiesta ST

Asa cum spuneam inca din titlu, hot hatch-ul americanilor va putea fi configurat in premiera si cu diferential cu alunecare limitata, inclus ce-i drept pe lista de dotari optionale. Acesta lucreaza in paralel cu tehnologia Torque Vectoring Control si se asigura ca puterea este transmisa optim puntii fata.

Ford Fiesta ST

Pentru o manevrabilitate de invidiat, noua Fiesta ST vine alaturi de o suspensie imbunatatita, cu bara de torsiune pe spate, arcuri special patentate si lansate in premiera pe acest model si amortizoare Tenneco twin-tube pe fata si monotube pe spate.

Ford Fiesta ST

Inainte sa trecem la urmatorul detaliu, trebuie sa stii ca aceste arcuri, botezate Force Vectoring Springs, imbunatatesc rigititatea laterala, raspund mai precis, sunt cu 10 kilograme mai usoare decat solutiile asemanatoare ale rivalilor, si cel mai important, sunt compatibile cu amortizoarele traditionale.

Ford Fiesta ST

Noua generatie Ford Fiesta ST sta bine si la capitolul tehnologie, sisteme de asistenta si functii care nu fac altceva decat sa-i accentueze performantele. Un exemplu numai bun este Launch Control-ul sau cele trei moduri de condus, numite oficial Drive Modes. Acestea sunt: Normal, Sport si Track.

Ford Fiesta ST

Ca tot suntem la acest capitol, trebuie sa trecem in revista sistemul de infotainment SYNC 3 cu display de 6.5 inch (standard) sau 8 inch (optional), sistemul audio B&O Play, sistemul de mentinere a benzii de rulare, sistemul de avertizare la parasirea benzii de rulare, cruise control cu limitator inteligent de viteza sau sistemul de recunoastere a indicatoarelor rutiere.

Ford Fiesta ST

Ford Fiesta ST

Ford Fiesta ST

Ford Fiesta ST

Ford Fiesta ST

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (20) Poze Ford Fiesta ST
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 12 Martie 2018