Toyota Corolla 2014 s-a lansat oficial in Europa

Toyota Corolla 2014 s-a lansat oficial in Europa
  • Cel mai mic motor de pe Corolla este 1.33 Dual VVT-i de 98 cp
  • Cel mai puternic motor de pe Corolla este cel de 1.8 litri care produce 140 cp
  • Noua Corolla va fi disponibila in 3 variante de echipare: Live, Active, Lounge
Distribuie pe Facebook

Dupa ce am aratat pe pagina noastra de Facebook acum o saptamana primele poze reale cu noua Toyota Corolla, in timp ce testam noul Auris Touring Sports, iata ca acum sedanul mediu al japonezilor s-a lansat oficial. Corolla este la generatia cu numarul 11, semn ca isi continua directia de masina care se bucura de un mare succes.

Noua Toyota Corolla tocmai a fost lansata oficial. A 11-a generatie de Corolla are un interior mai spatios, in special pentru pasagerii din spate, fiind ceva mai mare. Acum este cu 80 mm mai lunga, cu 15 mm mai lata, dar cu 5 mm mai joasa. Lungimea totala a noii Corolla este de 4620 mm, iar latimea este de 1775 mm.

Pe langa un aspect nou care continua identiatea vizuala a marcii in 2013, Corolla mai are si un interior refacut, chiar diferit fata de sora sa hatchback, Auris. Corolla are ornamente lucioase si cateva elemente de bord redesenate. Insa functionalitatea si ergonomia sunt la fel ca la Auris. Spatiul pentru bagaje este mai mare acum, avand o capacitate a portbagajului de 452 litri.

Toyota Corolla 2014Toyota Corolla 2014

Toyota Corolla 2014

Toyota Corolla 2014 vine cu 1 motor pe motorina si 4 pe benzina pe piata europeana. Motorul entry-level este cel de 1.33 Dual VVT-i pe benzina care produce 98 cp si un cuplu de 128 Nm la 3800 rpm. Conform datelor oficiale, masina cu acest motor are un consum de 5.6 l/100km.

Motorul diesel de pe Corolla este mai mic decat cel oferit pe Auris, de 2 litri. In acest caz este de 1.4 litri D-4D care ofera 89 cp si un cuplu de 205 Nm la 1800 rpm. Consumul anuntat oficial este unul extrem de redus, de doar 3.8 l/100km in regim mixt. Acest propulsor este disponibil atat cu transmisie manuala, cat si cu una automata MultiMode in 6 trepte si sistem Start/Stop.

Toyota Corolla 2014Toyota Corolla 2014Toyota Corolla 2014Toyota Corolla 2014

Urmatorul motor este cel pe benzina, de 1.6 litri VVT-i care ofera 120 cp si un cuplu de 154 Nm la 5200 rpm. Cu acest motor Corolla consuma 6.6 l/100km daca este dotata cu transmisia manuala in 6 trepte sau 6.3 l/100km cand la motor este cuplata cutia automata Mutidrive S CVT.

Al treilea motor oferit de Toyota este tot de 1.6 litri Valvematic, care este dotat cu un Dual VVT-i mai inteligent. Acesta are o putere de 130 cp si un cuplu de 160 Nm la 4400 rpm. Consumul este chiar mai mic in acest caz, fiind de doar 6 l/100km.

Ultimul motor si cel mai puternic este cel de 1.8 litri Dual VVT-i care vine cu transmisia Multidrive S si produce 140 cp si un cuplu de 173 Nm la 4000 rpm. Se pare ca acest motor consuma 6.4 l/100km.

Toyota Corolla 2014Toyota Corolla 2014

Toyota Corolla 2014

Spre deosebire de Auris, momentan nu este mentionat niciun motor hibrid. Insa dotarile sunt asemanatoare, masina fiind dotata cu sistem Smart Entry & Start, clima automata pe 2 zone, sistem de parcare automata SIPA, sistemul multimedia cu navigatie Toyota Touch 2 si multe alte inovatii marca Toyota.

Inca nu se stiu preturile oficiale pentru Romania, dar acestea nu vor intarzia sa apara. Corolla este o masina sedan, vanduta doar in aceasta caroserie, iar pentru cei care doresc o varianta hatchback sau break, trebuie sa se indrepte spre modelul Auris.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (65) Poze Toyota Corolla 2014
mai multe