Trei masini noi, extrem de ieftine, care ar trebui sa se lanseze si in Romania. Unele s-ar vinde ca painea calda

Trei masini noi, extrem de ieftine, care ar trebui sa se lanseze si in Romania. Unele s-ar vinde ca painea calda
Trei masini noi, extrem de ieftine, care ar trebui sa se lanseze si in Romania. Unele s-ar vinde ca painea calda.
Distribuie pe Facebook

Toyota Urban Cruiser Taisor

Trei masini noi, extrem de ieftine, care ar trebui sa se lanseze si in Romania. Unele s-ar vinde ca painea calda

Trei masini noi, extrem de ieftine, care ar trebui sa se lanseze si in Romania. Unele s-ar vinde ca painea calda

Varianta rebranduita a modelului Suzuki Fronx, cea dintai generatie a gamei pe care compania Toyota o comercializeaza sub denumirea de Urban Cruiser Taisor ia forma unui SUV cu lungimea de 3.995 de milimetri si ampatamentul de 2.52 metri, ce iese numaidecat in evidenta prin design-ul modern al caroseriei cu cinci portiere, acolo unde lista atractiilor principale cuprinde inclusiv faruri duble - cu luminile de zi fiind pozitionate deasupra unitatlor pentru faza scurta, respectiv lunga, jante pe 16 inch, stopuri unite cu banda iluminata.

Oferita doar pe piata auto din India, la preturi incepand de la echivalentul sumei de numai 8.570 de euro, reteta in cauza pluseaza cu un interior care se poate lauda cu un numar de pana la sase airbag-uri, cu geamuri fata si spate actionate electric, cu un sistem multimedia compatibil cu aplicatiile Apple CarPlay si Android Auto - insotit de un display central de 9", cu o instalatie audio de la Arkamys, cu afisaj pe parbriz, cu statie pentru incarcarea wireless a dispozitivelor mobile, climatizare cu reglarea automata a temperaturii.

Sub capota, versiunea de baza mizeaza pe o motorizare aspirata cu patru cilindri in linie si capacitatea de 1.197 de centimetri cubi, pe benzina, pentru a livra persoanei de la volan undeva in jurul a 90 de cai putere - conform fisei cu specificatii tehnice. Acelasi agregat 1.2L Dual Jet este disponibil - mai mult sau mai putin surprinzator, si intr-o varianta modificata pentru a rula pe gaz natural comprimat, o unitate turbo - I3, de 1.0 litri, cu 100 CP in dotare, completand lista cu optiuni in ceea ce priveste propulsoarele puse la dispozitia cumparatorilor.

Hyundai Verna

Trei masini noi, extrem de ieftine, care ar trebui sa se lanseze si in Romania. Unele s-ar vinde ca painea calda

Trei masini noi, extrem de ieftine, care ar trebui sa se lanseze si in Romania. Unele s-ar vinde ca painea calda

Comercializata la preturi incepand de la echivalentul unei sume de doar 12.192 de euro, cea mai recenta generatie a sedanului botezat Hyundai Verna se remarca atat prin grila de dimensiuni mai mult decat generoase a radiatorului, cat si prin aripile spate sculptate atent, care amintesc de tehnica origami, acelasi meniu caracteristic departamentului exterior plusand - mai mult ori mai putin surprinzator, cu design-ul indraznet al luminilor de zi, jantele cu diametrul de pana la 16 inch, din aliaj usor confectionate, stopurile unite cu banda iluminata.

In cabina, departe de privirile insistente ale curiosilor, berlina cu lungimea de 4.535 de milimetri si ampatamentul de 2.67 metri, ce se vinde numai in India, mizeaza pe doua ecrane color pentru afisarea tuturor informatiilor vitale, cu diagonala de pana la 10.25", seria vestilor bune continuand - odata mentionate instrumentele de bord digitale, cu scaune fata ventilate, cu instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii, cu sistem audio de inalta fidelitate, de la Bose, statie pentru incarcare wireless a dispozitivelor mobile, tapiterie realizata din piele sintetitca.

Daca vine vorba, in schimb, despre departamentul mecanic, clientii au de ales intre doua motoare de 1.5 litri diferite - versiunea de baza gazduind sub capota o unitate aspirata de 1.497 de centimetri cubi, care dezvolta undeva in jurul a 115 cai putere. La polul opus, varianta de top se bucura de serviciile unui propulsor turbo de 1.482 de centimetri cubi - sinonim cu un total de 160 CP, aceasta din urma solutie oferind si posibilitatea de a opta pentru o transmisie in sapte rapoarte, cu dublu ambreiaj, extrem de important de precizat.

BYD Qin Plus DM-i

Trei masini noi, extrem de ieftine, care ar trebui sa se lanseze si in Romania. Unele s-ar vinde ca painea calda

Trei masini noi, extrem de ieftine, care ar trebui sa se lanseze si in Romania. Unele s-ar vinde ca painea calda

Disponibila, pe piata din China, la preturi incepand de la echivalentul unei sume de doar 10.142 de euro, cea dintai generatie a masinii pe nume BYD Qin Plus DM-i este acompaniata de o lungime de circa 4.765 de milimetri, pe cand ampatamentul urca pana la valoarea de 2.7 metri - potrivit brosurii oficiale. Iar lista atractiilor principale nu se incheie aici, seria vestilor bune continuand, conform documentului respectiv, cu multiple dotari si echipamente imposibil de neglijat - inclusiv versiunea de baza oferind in standard, fara costuri suplimentare, faruri cu tehnologie LED, jante de 16 inch, din aliaj, ceasuri de bord digitale, o tapiterie din piele, display central de 10.1", instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii.

Sub capota, propulsia este asigurata de un sistem plug-in hybrid care combina - cel putin in cazul variantei de top, un motor aspirat cu patru cilindri in linie, de 1.5 litri si undeva in jurul a 110 cai putere, pe benzina, cu un motor electric de 197 CP, plus un acumulator LFP cu o capacitate de 18.32 kWh pentru un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in aproximativ 7.3 secunde, acelasi autovehicul anuntand si o autonomie in modul de rulare EV de peste 100 de kilometri, potrivit companiei producatoare.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze Trei masini noi, extrem de ieftine, care ar trebui sa se lanseze si in Romania. Unele s-ar vinde ca painea calda
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 8 Aprilie 2024