Un pic de Porsche pentru toata lumea. Cat costa in Romania noul Golf TSI cu geometrie variabila

Un pic de Porsche pentru toata lumea. Cat costa in Romania noul Golf TSI cu geometrie variabila
  • Noul Volkswagen Golf 1.5 TSI Evo porneste in Romania de la 23.157 de euro, TVA inclus
  • Respectiva versiune de motorizare ofera 150 CP si turbina cu geometrie variabila
  • Unitatea in cauza este disponibila doar cu echiparea Highline si cutia automata DSG
Distribuie pe Facebook

Anuntat inca de la inceputul anului trecut, noul motor 1.5 TSI Evo de la Volkswagen poate fi acum comandat inclusiv de clientii romani ai proaspat lansatului Golf Mk7.5.

Chiar daca la prima vedere nu pare, faceliftul aplicat recent generatiei cu numarul sapte a modelului Volkswagen Golf aduce cateva noutati extrem de interesante si, totodata, importante.

Mai exact, compacta germana poate fi acum comandata inclusiv alaturi de faruri Full-LED, instrumente de bord digitale sau chiar un sistem de infotainment ce recunoaste comenzile prin gesturi.

In plus, dupa cum precizam si la momentul prezentarii sale oficiale, versiunea imbunatatita a automobilului din Wolfsburg mai propune si o motorizare nou-nouta pe benzina.

Vorbim, mai exact, de o unitate supraalimentata cu patru cilindri si capacitate de 1.498 de centimetri cubi, a carei principala atractie o reprezinta - fara doar si poate, turbina cu geometrie variabila.

Sinonima cu o putere maxima de 150 CP si disponibila in Romania doar alaturi de cutia DSG, aceasta ii permite noului Volkswagen Golf sa sprinteze pana la 100 km/h in 8.3 secunde.

Potrivit fisei tehnice oficiale, compacta germana se mai lauda si cu o viteza de top de 216 kilometri pe ora, in timp ce consumul mediu de carburant variaza intre 4.9 si 5.0 litri la 100 km.

Acum, in ceea ce priveste pretul de achitizie, respectiva versiune de motorizare a automobilului din Wolfsburg porneste de la 23.157 de euro, aceasta fiind oferita doar cu echiparea Highline.

Drept urmare, clientii noului Volkswagen Golf 1.5 TSI Evo se mai bucura si de lumini de drum, plus lampi spate cu tehnologie LED sau de jante din aliaj cu design Hita si diametru de 16 inch.

Tot la categoria dotari standard se inscriu, de asemenea, si volanul multifunctional imbracat in piele, scaunele fata sport cu sertare incluse, dar si bancheta spate rabatabila asimetric.

Nu lipsesc din meniu nici aerul conditionat, iluminarea ambientala, diferentialul electronic, computerul de bord Plus, cele patru geamuri electrice ori display-ul tactil cu diagonala de 16.5 centimetri.

La final, compacta germana mai vine in sprijinul cumparatorilor sai, fara ca acestia sa plateasca ceva in plus, si cu pilot automat adaptiv, franare autonoma de urgenta sau sistem de stabilizare a remorcii.

Ca optiuni notabile avem jante din aliaj pe 18 inch, tapiterie din piele, faruri Full LED, climatizare automata, instrumente de bord digitale, suspensie adaptiva, trapa panoramica si nu numai.

VW Golf 1.5 TSI EVO

VW Golf 1.5 TSI EVO

VW Golf 1.5 TSI EVO

VW Golf 1.5 TSI EVO

VW Golf 1.5 TSI EVO

VW Golf 1.5 TSI EVO

VW Golf 1.5 TSI EVO

Sursa Foto: Car Magazine

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (10) Poze VW Golf 1.5 TSI EVO
mai multe