Vine din Franta, cantareste putin peste o tona si are motor central. GALERIE FOTO completa cu Alpine A110

Vine din Franta, cantareste putin peste o tona si are motor central. GALERIE FOTO completa cu Alpine A110
  • Alpine a publicat o galerie foto completa cu A110
  • Sportiva a debutat la Salonul Auto de la Geneva
  • Are un propulsor central, turbo, de 1.8 litri
Distribuie pe Facebook

Constructorul francez de automobile, fondat in anul 1955 de Jean Redele, a publicat o galerie foto completa cu noua sportiva A110. Aceasta cantareste putin peste o tona si are un motor central de 1.8 litri turbo.

Modelul Alpine A110 si-a castigat faima la inceputul anilor '70 cand a participat si a si castigat mai multe raliuri. Insa frantuzoaica este cel mai bine cunoscuta pentru asa-numita caroserie "Berlinette" si pentru partea frontala caracterizata de patru blocuri de lumini de dimensiuni diferite.

Alpine A110

Productia versiunii originale a incetat in 1977, insa pofta impatimitilor auto pentru sportive cu motor central i-a facut pe oficialii Alpine sa reinvie A110-le si sa lanseze anul acesta la Geneva un succesor care sa duca traditia mai departe. O galerie foto completa a fost publicata de-abia acum, iar exemplarul pe care-l poti admira face parte din seria Premiere Edition.

Alpine A110

Aceasta versiune aniversara a fost replicata in 1.955 de exemplare, iar stocul a fost epuizat in intregime in doar 5 zile de la punerea in vanzare. Fiecare masina a costat 58.500 de euro si a venit finisata intr-una din cele trei nuante disponibile: Alpine Blue, Noir Profond sau Blanc Solaire.

Alpine A110

Spre deosebire de modelul de baza, care cantareste doar 1.080 de kilograme, Alpine A110 Premiere Edition se lauda cu o masa totala de 1.103 kilograme. Aceasta crestere este datorata unor echipamente optionale, precum jante de 18 inch, sistem de evacuare activ, sistem audio Focal, scaune din piele Sabelt si pedale din aluminiu.

Alpine A110

Inginerii francezi au vrut cu orice pret, si dupa parerea noastra au si reusit, sa dezvolte o sportiva prin excelenta, exact cum a fost A110-le original. Pentru a mentine greutatea cat mai scazuta, francezii au confectionat sasiul, caroseria si mai multe elemente ale suspensiei din aluminiu, scaunele Sabelt cantaresc doar 13.1 kilograme fiecare, rezervorul de combustibil este pozitionat exact in spatele puntii fata, iar distribuirea greutatii este 44:56.

Alpine A110

Sub capota, noul Alpine A110 ascunde un propulsor de 1.8 litri turbo, pe benzina, care dezvolta 252 de cai putere la 6.000 de rotatii pe minut si 320 Nm cuplu inca de la 2.000 rpm. Tractiunea este una pe puntea spate, iar transmisia automata cu sapte trepte si dublu-ambreiaj ajuta la o acceleratie de la 0 la 100 de km/h in 4.5 secunde. Acul vitezometrului se opreste in dreptul valorii de 251 km/h.

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Alpine A110

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (59) Poze Alpine A110
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 5 Decembrie 2017