Volkswagen a prezentat, in sfarsit, un competitor pentru Dacia. Cum arata in realitare respectivul model

Volkswagen a prezentat, in sfarsit, un competitor pentru Dacia. Cum arata in realitare respectivul model
Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in perioada urmatoare de timp, pana la finalul anului 2025, acesta ar trebui sa isi intampine clientii alaturi de un motor turbo de 1.0 litri. Proiectat sa ruleze atat pe benzina, cat si pe etanol.
Trimite unui prieten

Dezvaluit publicului larg in urma cu numai o saptamana si jumatate, inca din ultima parte a lunii lui februarie, noul Volkswagen Tera stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Viitorul concurent al modelului Renault Kardian, o versiune mai bine echipata a actualului Sandero, respectivul produs se remarca in special prin design-ul modern al caroseriei, insa nici cele doua display-uri color de la interior, dintre care unul destinat instrumentelor de bord digitale, nu vor trece intocmai neobservate.

Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in perioada urmatoare de timp, inainte de sfarsitul anului 2025, acesta ar trebui sa isi intampine clientii alaturi de un propulsor turbo cu capacitatea cilindrica de 999 de centimetri cubi. Conceput sa ruleze atat pe benzina, cat si pe etanol.

Oferit initial doar in Brazilia, noul Volkswagen Tera se mai bucura si de compania unor dotari deloc neglijabile, precum blocurile optice cu tehnologie LED, jantele confectionate din aliaj usor, geamurile cu actionare electrica, scaunele fata sport, bancheta spate cu rabatare fractionata, tapiteria realizata din piele sintetica, climatizarea cu reglare automata a temperaturii. Ori, mai mult sau mai putin surprinzator, cruise controlul adaptiv, franatul autonom de urgenta si asistentul la mentinerea benzii de rulare.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 12 Martie 2025