Volkswagen a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale. Noua masina a nemtilor are motor turbo de 2.0 litri si 207 CP

- Volkswagen a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale
- Noua masina a nemtilor are motor turbo de 2.0 litri si 207 CP
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat 6.5 secunde.
Inceputul anului 2023 marcheaza debutul unui nou produs sport de la Volkswagen, celebra companie din Wolfsburg anuntand - la sfarsitul acestei saptamani, lansarea modelului aniversar Polo GTI Edition 25. Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in shoowroom-uri - la vanzare, chiar in prima parte a lunii iunie, intr-un numar limitat la doar 2.500 de unitati, respectivul automobil, care sarbatoreste cele doua decenii si jumatate scurse de la premiera originalului, se diferenteaza de varianta standard Polo GTI prin multiple logo-uri specifice, unele aplicate caroseriei, altele de cealalta parte a portierelor, in cabina.
Disponibila la preturi incepand de la suma de 35.205 euro, exclusivista reteta se va putea lauda - la randul sau, cu spoilere agresiv stilizate, praguri proeminente, jante de dimensiuni generoase si evacuare dubla, autoturismul in cauza urmand sa puna la dispozitia viitorilor sai clienti inclusiv un sistem multimedia livrat impreuna cu un display color supradimensionat, o instalatie de climatizare cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii, un volan multifunctional, condimentat cu trei spite, plus parte inferioara plata, scaune sport incalzite, instrumente de bord digitale, boxe de inalta fidelitate, iluminare ambientala etc.
Asa cum precizam si anterior - in paragraful de mai sus, noua versiune Volkswagen Polo GTI Edition 25 se bucura de prezenta unui propulsor turbo cu patru cilindri in linie si o capacitate de 1.984 de centimetri cubi, proiectat special pentru un total de 207 cai putere. Meniul caracteristic departamentului tehnic, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, cu o transmisie in sapte rapoarte, cu doua pedale, tip DSG, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu acceleratia la podea, in numai 6.5 secunde - in timp ce viteza de top nu depaseste 240 km/h.


