A fost candva cel mai opulent coupe de pe strazi. Modelul din 2010 are motor V12 si frigider care tine sampania rece

A fost candva cel mai opulent coupe de pe strazi. Modelul din 2010 are motor V12 si frigider care tine sampania rece
  • A fost candva cel mai opulent coupe de pe strazi
  • Modelul din 2010 are motor V12 si frigider care tine sampania rece
Distribuie pe Facebook

Fabricat in urma cu mai bine de zece ani, urmatorul exemplar se va mai putea lauda in fata potentialilor sai clienti si cu un set de jante pe 21 de inch. Plus o tapiterie din piele in doua culori.

Unul dintre cele doar opt autoturisme Maybach 57S pe care specialistii companiei germane Xenatec au reusit sa le transforme dintr-o limuzina de lux intr-un coupe extravagant a fost scos de curand, pe parcursul acestor zile, la vanzare, in Tarile de Jos. Oferit in schimbul unei sume de aproape 800.000 de euro, respectivul produs se va remarca, la nivelul departamentului exterior, in special prin caroseria finisata intr-o nuanta superba de alb, insa nici jantele din aliaj negre, cu diametrul de 21 de inch, nu vor trece complet neobservate; dimpotriva, am putea spune si nu am gresi sau exagera cu nimic.

Maybach 57S Coupe by Xenatec

Maybach 57S Coupe by Xenatec

Maybach 57S Coupe by Xenatec

In cabina, de cealalta parte a portierelor, impozantul vehicul propune o combinatie contrastanta de alb si albastru, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv insertii de lemn masiv. Seria vestilor bune continua, oarecum inutil de adaugat, cu scaune individuale, cu actionare electrica, incalzire, racire, dar si masaj, cu doua display-uri uriase pentru ocupantii locurilor spate, cu un volan cu patru spite, accente de fibra de carbon, masute retractabile, un plafon imbracat in Alcantara, instalatie audio de la Bose, un compartiment refrigerator, tuner TV etc.

Sub capota, similar limuzinei Maybach 57S, proiectul atelierului Xenatec gazduieste un propulsor cu 12 cilindri in V, doua turbine si o capacitate de 6.0 litri, sinonima cu un total de circa 612 cai putere, plus 1.000 de Newton-Metri. Drept urmare, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp mai mic de 5.0 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea, complet nestingherit, pana la o pragul celor 275 de kilometri pe ora, fara ca pasagerii sa fie distrasi de la luxul care ii inconjoara.

Maybach 57S Coupe by Xenatec

Maybach 57S Coupe by Xenatec

Maybach 57S Coupe by Xenatec

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (57) Poze Maybach 57S Coupe by Xenatec
mai multe