Altele ca ele nu vor mai exista niciodata. Trei sedanuri care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul lor

Altele ca ele nu vor mai exista niciodata. Trei sedanuri care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul lor
Altele ca ele nu vor mai exista niciodata. Trei sedanuri care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul lor.
Trimite unui prieten

Audi S6 C6

Altele ca ele nu vor mai exista niciodata. Trei sedanuri care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul lor

Dezvelita publicului larg in urma cu aproximativ zece ani si disponibila - la vanzare, pana in 2012, cea de-a treia generatie a emblematicului Audi A6 si-a intampinat, de-a lungul glorioasei sale cariere, cumparatorii in nenumarate versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni puse de nemti la dispozitia clientilor avand sa isi faca loc - mai mult sau mai putin surprinzator, si o varianta de inalta performanta S6, meniul cu pricina culminand cu motorizarea V10 de 5.2 litri si, important de mentionat, de provenienta Lamborghini Gallardo prezente la datorie.

Acompaniata de o transmisie automata cu sase rapoarte, aceasta livra rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 435 de cai putere si 540 de Newton-Metri - de unde si un sprint de la 0 la 100 km/h, cu acceleratia la podea, in 5.2 secunde.

BMW M5 E60

Altele ca ele nu vor mai exista niciodata. Trei sedanuri care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul lor

Prezentata intregii planete acum mai bine de 11 ani si oferita - spre comercializare, pana in 2010, cea de-a cincea generatie a legendarului BMW Seria 5 a reprezentat o adevarata revolutie, atat din punct de vedere stilistic, cat si tehnic ori tehnologic, cu lista atractiilor principale cuprinzand, fata de modelul inlocuit, inclusiv unitati turbo pe benzina, cruise control adaptiv, Night Vision, iDrive, afisaj pe parbriz.

Desigur, punctul culminant a constat in lansarea versiunii de inalta performanta M5 - varianta condimentata, de data aceasta, cu un propulsor V10 de 5.0 litri capabil sa dezvolte 507 cai putere si 520 de Newton-Metri si, poate mai important decat atat, sa se tureze pana la 8.250 de Newton-Metri, reteta caracteristica departamentului tehnic plusand cu o cutie manuala cu sase trepte de viteza.

Volkswagen Passat W8 B5

Altele ca ele nu vor mai exista niciodata. Trei sedanuri care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul lor

Introdusa cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de 27 de ani si asamblata - mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, pana in 2005, cea de-a cincea generatie a iconicului Volkswagen Passat s-a bucurat de o gama de motorizari unica, printre unitatile gazduite sub capota, in compartimentul motor, regasindu-se si un propulsor W8 de 4.0 litri.

Folosit ulterior la crearea incredibilului W16 de 8.0 litri de pe Bugatti Veyron, extrem de important de adaugat, acesta livra rotilor de pe ambele punti un total sinonim cu 275 de cai putere si 370 de Newton-Metri, indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h sa isi gaseasca rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, in aproximativ 7.0 secunde.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 18 Aprilie 2024