Altul ca el s-ar putea sa nu mai existe niciodata. BMW-ul din 2003 are un motor aspirat cu sase cilindri in linie si o cutie manuala cu sase rapoarte

Altul ca el s-ar putea sa nu mai existe niciodata. BMW-ul din 2003 are un motor aspirat cu sase cilindri in linie si o cutie manuala cu sase rapoarte
  • Altul ca el s-ar putea sa nu mai existe niciodata
  • BMW-ul din 2003 are un motor aspirat cu sase cilindri in linie si o cutie manuala cu sase rapoarte
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, oarecum inutil de mentionat, cu un sistem de tractiune spate.

Iese numaidecat in evidenta prin spoilere fata si spate agresiv stilizate, nenumarate priviri urmand sa atraga insa si pragurile laterale proeminente. Lista ingredientelor care compun reteta specifica departamentului exterior continua cu un set de jante unice, din aliaj, in timp ce meniul de la interior cuprinde inclusiv un volan sport, cu trei spite, plus o pereche de scaune fata sculptate atent.

Ultimul M3 animat de un propulsor aspirat cu sase cilindri in linie, acelasi legendar E46 se mai poate lauda, de asemenea, si cu un total de 333 de cai, livrat rotilor prin intermediul unei transmisii manuale cu sase rapoarte, astfel ca problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu acceleratia la podea, intr-un timp mai mic de cinci secunde.

Din peisaj nu lipsesc, printre altele, nici suspensia mai joasa ori discurile de franare de dimensiuni generoase, urmatorul model plusand cu o instalatie audio de inalta fidelitate, de la Harman Kardon. Celor precizate anterior li se adauga, mai mult sau mai putin surprinzator, si o nuanta exterioara de argintiu, o tapiterie realizata din piele de culoare rosie, faruri cu xenon, climatizare automata.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 31 Ianuarie 2023