Altul ca el s-ar putea sa nu mai existe niciodata. Ferrari-ul din 2007 are un motor aspirat cu 12 cilindri in V si o cutie manuala cu sase rapoarte

Altul ca el s-ar putea sa nu mai existe niciodata. Ferrari-ul din 2007 are un motor aspirat cu 12 cilindri in V si o cutie manuala cu sase rapoarte
  • Altul ca el s-ar putea sa nu mai existe niciodata
  • Ferrari-ul din 2007 are un motor aspirat cu 12 cilindri in V si o cutie manuala cu sase rapoarte
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua - mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem de tractiune spate.

Iese numaidecat in evidenta prin contrastul extrem de spectaculos oferit de capota alungita a motorului si portbagajul scurtat, insa nici jantele din aliaj cu diametrul de 20 de inch, care ascunde etriere finisate intr-o nuanta contrastanta de rosu, nu vor trece intocmai neobservate. Dimpotriva, am putea spune si nu am gresi cu nimic.

Lista atractiilor exterioare continua - la nivelul departamentului exterior, cu farurile stilizate sub forma unei picaturi de apa si evacuarea cvadrupla, pe cand reteta de la interior cuprinde inclusiv o tapiterie din piele de culoarea caramelului, cu elemente de negru pentru o alta doza de contrast.

Construit in urma cu aproximativ 16 ani, urmatorul Ferrari 599 GTB Fiorano se mai poate lauda, de asemenea, si cu nenumarate detalii realizate din fibra de carbon, cireasa de pe tort constand, mai mult ori mai putin surprinzator, in motorul V12 cu capacitatea de 6.0 litri. Condimentat, mai nou, cu o cutie manuala in sase rapoarte.

Totodata, din peisaj nu lipsesc nici sistemul de tractiune spate, dar nici discurile de franare supradimensionate, concepute special pentru a tine in frau herghelia cu un numar de 612 cai putere atletici, sinonimi cu un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 3.7 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 2 Februarie 2023