Altul vopsit in culoarea asta n-ai sa mai vezi. Cu cat se vinde acum un RUF CTR cu 200.000 de km la bord

Altul vopsit in culoarea asta n-ai sa mai vezi. Cu cat se vinde acum un RUF CTR cu 200.000 de km la bord
  • Acest Porsche a fost convertit intr-un RUF CTR in 1989
  • Motorul original a fost inlocuit cu unul twin-turbo de 3.2 litri
  • Bordul indica 197.000 de kilometri rulati
Distribuie pe Facebook

Acest RUF CTR din 1989 va fi vandut in luna februarie la licitatia organizata de celebra casa RM Sotheby's la Paris. Acest exemplar este cu atat cu special cu cat este singurul finisat in aceasta nuanta si mai presus de toate, este vorba despre o versiune Clubsport.

Specialistii RUF au dezvoltat de-a lungul anilor unele dintre cele mai tari Porsche-uri, printre acestea numarandu-se CTR3, CTR2, RS12, RGT sau celebrul CTR "Yellowbird". Acesta din urma este fara indoiala cel mai popular proiect al nemtilor, avand in vedere ca spre finalul anilor '80 avea o viteza maxima de 342 de km/h. Asta insemna ca, la acel moment, era cea mai rapida masina din lume.

RUF CTR Clubsport din 1989

Tot prin mainile lor a trecut si acest 3.2 Carrera din 1989, finisat initial in nuanta Guards Red. Dupa ce a parcurs cu el 40.000 de kilometri, proprietarul de atunci a apelat la cei de la RUF pentru a-i transforma bijuteria pe patru roti intr-un CTR Clubsport.

RUF CTR Clubsport din 1989

Aripile, usile, capota sau portbagajul original au fost inlocuite cu unele confectionate din aluminiu, barele de protectie au fost reconstruite din fibra de sticla, aripile spate au fost evazate pentru a face loc jantelor Speedline, iar un roll cage si-a facut aparitia la interior pentru un plus de siguranta si rigiditate.

RUF CTR Clubsport din 1989

Dupa toate acestea, masa totala a scazut cu pana la 200 de kilograme. Sportiva germana a primit deasemenea si un motor de 3.2 litri twin-turbo, mai usor decat cel original, caruia i-au fost montate un sistem de alimentare si de aprindere imprumutate de la modelul de Grupa C 962. Transmisia este una manuala cu cinci trepte iar tractiunea este exclusiv pe puntea spate.

RUF CTR Clubsport din 1989

Pe langa faptul ca este foarte usor, acest RUF CTR este si puternic, chiar si dupa standardele din ziua de azi. Dupa toate aceste modificari, unitatea de propulsie a ajuns sa dezvolte 469 de cai putere.

RUF CTR Clubsport din 1989

Potrivit casei de licitatii RM Sotheby's, singurul exemplar finisat in nuanta Mint Green a fost re-importat in Europa din Japonia in anul 2015. In acelasi an, i-au fost revizuite cutia de viteze dar si cele doua turbine. Cei care au detinut aceasta masina s-au bucurat cu siguranta de ea, avand in vedere ca bordul indica nu mai putin de 197.000 de kilometri rulati.

RUF CTR Clubsport din 1989

Chiar si asa, se afla intr-o stare perfecta de functionare, atat estetic cat si mecanic. Tocmai de aceea specialistii britanici se asteapta ca acest RUF CTR sa se vanda cu o suma cuprinsa intre 275.000 si 325.000 de euro.

RUF CTR Clubsport din 1989

RUF CTR Clubsport din 1989

RUF CTR Clubsport din 1989

RUF CTR Clubsport din 1989

RUF CTR Clubsport din 1989

RUF CTR Clubsport din 1989

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze RUF CTR Clubsport din 1989
mai multe