Au trecut 20 de ani de cand nemtii de la Audi au lansat pe piata primul break cu motor V8 biturbo

Au trecut 20 de ani de cand nemtii de la Audi au lansat pe piata primul break cu motor V8 biturbo
  • Au trecut 20 de ani de cand nemtii de la Audi...
  • ... au lansat pe piata primul break cu motor V8 biturbo
Distribuie pe Facebook

Comercializat sub denumirea de RS6 Avant, impresionantul vehicul cu o caroserie in cinci portiere promitea sa rezolve problema sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de doar 4.7 secunde.

Nemtii de la Audi sarbatoresc - zilele acestea, 20 de ani de la debutul celebrului RS6 Avant, prima generatie a modelului cu cinci portiere din Ingolstadt impresionand o lume intreaga datorita propulsorului gazduit sub capota: un benzinar in opt cilindri, cu doua turbine si o capacitate de 4.2 litri - dezvoltat impreuna cu Cosworth.

Au trecut 20 de ani de cand nemtii de la Audi au lansat pe piata primul break cu motor V8 biturbo

Sinonim cu un total de 450 de cai si 560 de Newton-Metri - valori livrate rotilor de la nivelul ambelor punti, daca mai trebuia cumva mentionat, respectivul agregat lucra alaturi de o transmisie automata cu sase rapoarte si convertizor de cuplu pentru a rezolva problema sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora intr-un timp de 4.7 secunde, cu acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea - cu pedala de acceleratie la podea, pana la o viteza maxima de 250 de kilometri pe ora, dupa cum aminteste un comunicat recent.

Aceeasi nemti de la Audi nu au ratat nici ocazia de a adauga si ca prima generatie a gamei comercializate sub denumirea de RS6 a fost disponibila - la vanzare, si intr-o versiune Sedan, clientii si cumparatorii cu dare de mana avand la dispozitie, inainte ca legendarul C5 sa paraseasca linia de productie, si o varianta Plus - cu 480 CP.

Povestea exclusivistului vehicul de inalta performanta al companiei din Ingolstadt a continuat cu C6, unica iteratie animata de o unitate V10 biturbo si, presupunand ca mai era necesar de precizat, ultima vanduta intr-o caroserie cu patru portiere, atat reteta cunoscuta publicului larg sub numele de cod C7, cat si actualul C8 luand - la randul lor, forma unui break cu o motorizare in opt cilindri, cu doua turbine si, mai nou, o capacitate de 4.0 litri, proiectata pentru a livra rotilor de pe ambele punti, de la caz la caz, 560, 605 sau 600 de cai putere.

Au trecut 20 de ani de cand nemtii de la Audi au lansat pe piata primul break cu motor V8 biturbo

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (61) Poze Au trecut 20 de ani de cand nemtii de la Audi au lansat pe piata primul break cu motor V8 biturbo
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 10 August 2022