Bugatti ar putea anula testul de viteza cu noul Chiron. "Avem alte lucruri de facut"

Bugatti ar putea anula testul de viteza cu noul Chiron. "Avem alte lucruri de facut"
  • Bugatti ar putea anula testul de viteza cu noul Chiron
  • Anuntul a fost facut chiar de Stephan Winkelmann, seful companiei
  • Modelul de 1.500 CP trebuie sa bata Koenigsegg Agera RS
Distribuie pe Facebook

S-a speriat Bugatti de Koenigsegg? Nu mai crede compania din Molsheim ca noul Chiron poate bate modelul Agera RS si deveni cel mai rapid din lume? Tot ce este posibil, daca aruncam o privire la declaratiile lui Winkelmann.

In 2015, la aproape un deceniu de la livrarea primelor exemplare, Bugatti a pus capat productiei modelului Veyron. Un succesor al automobilului francez cu pana la 1.200 CP sub capota a fost prezentat oficial un an mai tarziu, la Geneva.

La momentul respectiv, oficialii companiei din Molsheim nu au suflat nicio vorba despre viteza maxima a noului Chiron. Au promis in schimb ca super-sportiva de 1.500 CP va fi supusa in 2018 unui test pentru lamurirea acestui aspect.

Promisiunea a fost facuta chiar de Wolfgang Durheimer, seful de la vremea respectiva al Bugatti. In prezent, la conducerea producatorului francez se afla Stephan Winkelmann, o persoana deloc interesata de subiectul in cauza.

Acesta a declarat intr-un interviu acordat americanilor de la CNBC ca sunt multe lucruri de facut, dar testul de viteza nu se numara printre prioritati. Atunci cand a fost presat sa raspunda concret, cu da sau nu, a spus ca poate, nu stiu.

Cu toate ca daca Stephan Winkelmann afirma ca pe clienti oricum nu ii intereseaza cat de rapid este cu adevarat noul Chiron, anumite voci sugereaza ca schimbare de planuri are legatura cu Koenigsegg. Si recordul modelului Agera RS.

Super-sportiva companiei suedeze a reusit la sfarsitul anului trecut sa accelereze pana la 457.94 km/h. Vechea reusita ii apartinea versiunii de top a gamei Bugatti Veyron, cu 1.200 CP, si depasea cu putin pragul de 430 de kilometri pe ora.

Daca este sa revenim la succesorul automobilului lansat de producatorul francez din Molsheim acum mai bine de o decada, in 2005, acesta reprezinta un important succes comercial. Peste 320 de exemplare s-au vandut pana in clipa de fata.

O performanta absolut impresionanta daca tinem cont ca pretul de pornire al noului Chiron se ridica la 2.4 milioane de euro, fara taxe incluse. Iar acum nu facem referire la varianta Sport, care pleaca de la 2.65 de milioane de euro.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 30 Martie 2018