Bugatti nu mai poate face nimic. HENNESSEY a inceput asamblarea primului sasiu de carbon pentru noul Venom F5
- Hennessey a inceput asamblarea primului sasiu de carbon
- Venom F5 a facut deja turul Americii si al Europei
- Americanii tintesc o viteza maxima de peste 482 km/h
Americanii de la Hennessey au inceput sa lucreze deja la primul prototip de serie al lui Venom F5. Anuntul a fost facut de John Hennessey, fondatorul companiei, in cadrul unui interviu recent.
Pofta pasionatilor de automobile pentru viteza nu poate fi potolita atat de usor, iar constructorii de automobile stiu foarte bine acest lucru. Tocmai de aceea in ultimii ani au aparut fel de fel de super masini care se intrec in viteze ametitoare.
Pe de o parte avem supercar-urile care trec frecvent de 300 km/h, iar de cealalta avem hypercar-urile. Acei monstri pe patru roti care imping limitele si mai departe, unele companii visand chiar sa atinga peste 400 de km/h si chiar si 500 de km/h cu o masina de serie.
Printre acestea se numara francezii de la Bugatti cu al lor Chiron (neinteresati, zic ei, de acest aspect), suedezii de la Koenigsegg cu noul Jesko si doi producatori americani: SSC cu Tuatara si Hennessey cu Venom F5.
Compania fondata de John Hennessey a facut deja turul Americii si al Europei cu Venom F5, expunand super masina la diferite evenimente, dar exemplarul in cauza nu era nici pe departe finalizat. Ei bine, potrivit lui Hennessey, inginerii sai tocmai au inceput lucrul la primul sasiu de carbon pentru Venom, cu alte cuvinte a inceput productia primului exemplar de serie.
Pe langa sasiul din fibra de carbon, extrem de rezistent si usor, Venom F5 se mai lauda cu un propulsor V8 twin-turbo de 7.6 litri capabil de peste 1.600 de cai putere si 1.760 Nm cuplu. Dar unitatea este capabila de mult mai mult, Hennessey declarand anterior ca au testat-o chiar si la peste 2.000 de cai putere.
Performantele noului Venom F5 sunt si mai impresionante. Tunerul din Texas a anuntat o viteza maxima de 482 km/h, care ar putea ajunge chiar si la 500 de km/h. Nu uita, vorbim despre o masina de strada!
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Vw touran diesel 2011 5790 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 €
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €