Bun venit la bordul ultimului Pagani Zonda F construit!

Bun venit la bordul ultimului Pagani Zonda F construit!
In ciuda lansarii unui nou model, italienii de la Pagani au continuat comercializarea deja-legendarului Zonda. Dar, din nefericire, totul pare sa aiba un sfarsit. Chiar si in minunata lume a supercarurilor.
Distribuie pe Facebook

Carbon cat vezi cu ochii, pe de-o parte negru, pe de cealalta parte purpuriu. Nu este chiar cea mai fericita combinatie de culori pentru un supercar de talia lui Pagani Zonda F, insa specificatiile tehnice ne fac sa uitam extrem rapid de acest mic inconvenient.

Bun venit la bordul ultimului Pagani Zonda F construit

Sub capota, ultimul exemplar al legendarului automobil se bucura de serviciile unei motorizari AMG V12, cu o capacitate cilindrica astronomica, de 7.3 litri. Drept urmare, cel din spatele volanului are la dispozitie nu mai putin de 680 cai putere care, impreuna cu o greutate de aproximativ 1.230 kilograme, propulseaza Pagani-ul Zonda F Roadster catre istorie cu o viteza maxima de 345 km/h.

Bun venit la bordul ultimului Pagani Zonda F construit

Ajungem la interior si descoperim aceeasi combinatie negru / purpuriu prezenta la exterior. De asemenea, fibra de carbon acopera majoritatea cockpit-ului, in timp ce atingerea finala este adusa de insertiile de lemn - opera constructorului din Modena fiind unul dintre putinele supercaruri ce impresioneaza, intr-un mod placut, printr-un astfel de detaliu.

Bun venit la bordul ultimului Pagani Zonda F construit

Din nefericire, acesta pare a fi ultimul capitol al povestii de succes numite Pagani Zonda. Speram totusi ca acesta sa fie doar un zvon, iar compania italiana sa mai dea nastere unor astfel de opere si in urmatorii zece ani - cel putin. Nu de alta, dar inca nu reusim sa ne obisnuim cu recent-lansatul Huayra...

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze Pagani Zonda F Roadster
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 14 Octombrie 2011