Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V8

Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V8
Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V8.
Distribuie pe Facebook

Mercedes-AMG C63 S E Performance

Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V8

Prezentat lumii intregi in urma cu mai bine de 12 luni - inca de la inceputul toamnei lui 2022, primul Mercedes-AMG C63 S E Performance stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Echipat cu un sistem de propulsie ce combina o motorizare de doar 1.991 de centimetri cubi, insa 476 de cai putere - pe benzina, cu o unitate electrica de 204 CP, insotita atat de o baterie litiu-ion de 6.1 kWh, cat si de o cutie automata in doua viteze, extremul model se lauda cu o putere maxima de 680 CP.

Din peisaj nu lipseste, mai mult sau mai putin surprinzator, nici tractiunea integrala avansata - cu vectorizare a cuplului, astfel ca eterna problema a sprintului 0-100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in doar 3.4 secunde. Viteza de top: 275 de kilometri pe ora, potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic, respectivul material facand referire - important de precizat, si la un consum mediu de carburant de aproximativ 6.9 litri la 100 de kilometri.

Volvo S60 Recharge T8 AWD

Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V8

Lansat pe piata acum mai bine de jumatate de decada si trecut, de curand, in 2022, printr-un binemeritat facelift, cel mai recent Volvo S60 se vinde - zilele acestea, intr-un numar considerabil de variante si configuratii. Printre multiplele optiuni puse la dispozitia cumparatorilor se regaseste si o varianta pe nume S60 Recharge T8 AWD - meniul cu pricina debutand cu un motor de 1.969 de centimetri cubi.

Propulsorului pe benzina - cu o putere de 310 CP, i se alatura unul electric, sinonim cu 145 de cai putere si alimentat de o baterie litiu-ion de 18.8 kWh, solutia anterior mentionata traducandu-se printr-un total de 455 de cai. Total livrat, din nou, rotilor de pe ambele punti - de unde si un 0-100 km/h in doar 4.6 secunde; viteza maxima nu depaseste 180 de kilometri pe ora, consumul mediu fiind de 0.7%.

Range Rover Velar P400e

Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V8

Dezvaluit oficial in urma cu mai bine de 52 de saptamani - inca din prima parte a lui februarie 2023, noul Range Rover Velar nu mai necesita niciun fel de introducere ori prezentare. Privit de la exterior la interior, acesta se remarca in special prin design-ul extrem de spectaculos al caroseriei, insa nici elementele premium de la interior, care dau o savoare cu totul aparte cabinei, nu vor trece intocmai neobservate - ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi / glumi / exagera cu absolut nimic.

Numarul de magie continua cu un sistem de propulsie ce combina o motorizare de 1.997 de centimetri cubi - pe benzina, cu o unitate electrica insotita de o baterie de 15.39, de tip litiu-ion, pentru o putere maxima de 404 cai. Indeajuns pentru eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, in numai 5.4 secunde, fisa cu specificatii de ordin tehnic cuprinzand inclusiv o viteza de top de 209 km/h / un consum de 1.9%.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 10 Mai 2024