Care Audi sau BMW? Noua masina de la Mercedes se bate acum cu Ferrari si Lambo

  • Cel mai nou tuning pentru Mercedes E63 AMG S vine de la Renntech
  • Americanii au pregatit pana la 820 CP pentru masina germana
  • Singura performanta cunoscuta este 0 - 402 metri: 10.43 secunde
Distribuie pe Facebook

Modificarile operate in compartimentul motor au dezlantuit propulsorul V8, care produce acum o putere maxima de peste 800 CP.

Cu un timp de numai 3.4 secunde pentru sprintul 0 - 100 km/h, noul Mercedes E63 AMG S ocupa un loc fruntas in topul celor mai rapide automobile ale planetei. Si cu toate acestea, compania Renntech a simtit nevoia unui boost de sportivitate.

Astfel a luat nastere pachetul R800, care creste puterea maxima a unitatii V8 pana la 800 CP. Deloc surprinzator daca tinem cont ca meniul in cauza cuprinde chiar si o modificare a sistemului de supraalimentare oferit de masina germana.

Persoanele care opteaza inclusiv pentru evacuarea cu saxofoane ceramice si catalizatoare cu 200 celule, disponibila in mod optional, se vor bucura de 20 cai putere in plus. In ceea ce priveste cuplul motor, acesta este limitat la 1.050 Nm.

Nu exista la momentul de fata niciun fel de informatie oficiala cu privire la performantele noului Mercedes E63 AMG S in configuratia cu 820 CP, exceptand rapiditatea cu care masina germana parcurge sfertul de mila. 10.43 secunde!

Daca vine vorba despre preturi, costul pachetului R800 se ridica la 15.000 de euro pentru versiunea cu cresterea vitezei, TUV si garantie de trei ani ori 100.000 de kilometri pentru unitatea V8 biturbo. Fara acestea, suma scade la 12.000 de euro.

O nimic toata daca tine atat de rezultatele obtinute, cat si de suma care trebuie platita pentru concurentul modelelor Audi RS6 si BMW M5. De la 122.748 de euro, de vreo doua ori si jumatate mai mult decat pentru varianta de baza E200 d.

Mercedes E63 AMG de la Renntech

Mercedes E63 AMG de la Renntech

Mercedes E63 AMG de la Renntech

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze Mercedes E63 AMG de la Renntech
mai multe