Concureaza cu Ferrari si Lamborghini, dar pentru multi e doar o mare necunoscuta. Masina din 2012 are motor V10 de 4.8 litri si e asamblata la uzina Toyota

Concureaza cu Ferrari si Lamborghini, dar pentru multi e doar o mare necunoscuta. Masina din 2012 are motor V10 de 4.8 litri si e asamblata la uzina Toyota
  • Concureaza cu Ferrari si Lamborghini, dar pentru multi e doar o mare necunoscuta
  • Masina din 2012 are motor V10 de 4.8 litri si e asamblata la uzina Toyota
Distribuie pe Facebook

De asemenea, din peisaj nu lipsesc nici caroseria din fibra de carbon ori instalatia audio cu 12 difuzoare semnate Mark Levinson.

Apreciata pentru luxul si fiabilitatea masinilor sale - proiectate, in general, pentru a concura impotriva produselor oferte de Mercedes, Audi si, daca mai trebuia cumva precizat, BMW, compania Lexus a surprins o lume intreaga in urma cu aproape 14 ani, atunci cand a prezentat publicului larg prima si, din pacate, singura generatie a gamei comercializate sub denumirea de LFA. Asamblata manual la uzina Toyota din prefectura japoneza Aichi - de o echipa de mecanici adunata special pentru aceasta ocazie, respectiva creatie a marcii din Tara Soarelui Rasare se remarca numaidecat prin design-ul SF al caroseriei cu doar doua portiere, din fibra de carbon.

Lista ingredientelor ce compun reteta specifica departamentului exterior continua, printre altele, cu un eleron retractabil, o evacuare tripla si jante forjate de la BBS, in timp ce meniul interior a pregatit si o pereche de scaune extrem de impresionant sculptate, cu unele functii de confort, instrumente de bord digitale si configurabile, un volan cu parte inferioara plata si padele pentru schimbarea treptelor de viteza, o instalatie audio cu 12 difuzoare semnate Mark Levinson, un set de ornamente, oarecum inutil de mentionat, din fibra de carbon, tapiterie din piele fina, elemente contrastante, plafon imbracat in Alcantara, climatizare automata etc.

Prima si singura generatie a gamei comercializate sub denumirea de LFA dispune - extrem de surprinzator pentru un Lexus, si de un propulsor aspirat cu zece cilindri in linie. Dezvoltat alaturi de specialistii Yamaha, respectivul benzinar beneficiaza de o capacitate de 4.8 litri, masina vanduta sub forma unei limitate la 500 de unitati - daca mai trebuia cumva adaugat, bucurandu-se de o putere maxima de 552 de cai, suficienta pentru a rezolva eterna problema a sprintului de la 0 la 96 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in circa 3.6 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea pana la 325 de kilometri pe ora.

Impresionanta creatie de 375.000 de dolari a japonezilor, pret valabil la momentul premierei mondiale, reprezinta si subiectul principal al acestui material, unul dintre modelele asamblate de marca din Tara Soarelui Rasare schimbandu-si, de curand, pe parcursul zilelor anterioare, proprietarul, cumparatorul platind pe autoturismul ce nu a parcurs decat 20.157 de kilometri, conform anuntului publicat pe internet, pe un site de specialitate, o suma ce se ridica, mai mult sau mai putin surprinzator, la 775.000 de dolari, suficient pentru ca noul posesor sa porneasca o mini-colectie cu diferite vehicule, presupunand ca inca nu se poate lauda cu asa ceva.

Lexus LFA de vanzare

Lexus LFA de vanzare

Lexus LFA de vanzare

Lexus LFA de vanzare

Lexus LFA de vanzare

Lexus LFA de vanzare

Lexus LFA de vanzare

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (122) Poze Lexus LFA de vanzare
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 23 Februarie 2023