Cu cat se mai vinde in ziua de azi un Spyker C8. In anii 2000 era una dintre cele mai deosebite masini de pe sosea

Cu cat se mai vinde in ziua de azi un Spyker C8. In anii 2000 era una dintre cele mai deosebite masini de pe sosea
  • Fabricata in 2006
  • Circa 21.000 de kilometri la bord
  • Anuntul de vanzare expira in 4 zile
Distribuie pe Facebook

Acest Spyker C8 Spyder, fabricat in 2006, a fost scos la vanzare cu circa 21.000 de kilometri la bord. Super masina olandeza are motor V8 imprumutat de la Audi RS4.

Spyker Cars - constructor de automobile exclusiviste - a luat nastere in 1999 in Olanda iar un an mai tarziu a fost lansat pe piata primul model de serie. A fost botezat C8 si a fost disponibil in nu mai putin de 12 versiuni, inclusiv una Spyder.

Spyker C8 Spyder

Desi producea masini diferite de aproape tot ce circula la acea vreme pe sosele, destinate celor cu foarte multi bani in buzunare, Spyker si-a declarat falimentul in 2014. Au fost mai multe incercari de a redresa compania dar din pacate niciuna nu a avut succes asa ca, in ziua de azi, nu ne ramane altceva de facut decat sa admiram masinile care poarta emblema Spyker si celebrul motto "Nulla tenaci invia est via".

Spyker C8 Spyder

Una dintre ele este si acest C8 Cabrio, fabricat in 2006, care isi cauta acum un nou proprietar in Statele Unite ale Americii. Licitatia se incheie peste patru zile iar pretul a ajuns, in acest moment, la 150.000 de dolari. Bordul indica circa 21.000 de kilometri rulati in acesti 14 ani.

Spyker C8 Spyder

Spyker C8 a fost intr-adevar o masina exclusivista, construita pe un sasiu din aluminiu, care propunea un exterior deosebit si un habitaclu unde atentia la detalii te fascina din prima clipa. Piesa de rezistenta era, fara nicio urma de indoiala, ansamblul expus al schimbatorului de viteze, un artificiu la care au apelat si cei de la Pagani.

Spyker C8 Spyder

Motorul este un V8 de 4.2 litri, de provenienta Audi, care dezvolta 400 de cai putere si 479 Nm cuplu. Daca in cazul lui RS4 aceasta putere este livrata ambelor punti, Spyker C8 venea cu o tractiune spate, un diferential Drexlex cu alunecare limitata si cu o transmisie, Getrag, manuala cu sase trepte.

Spyker C8 Spyder

Din pachetul tehnic al super masinii olandeze mai face parte sistemul de franare AP Racing dar si suspensia reglabila cu amortizoare Koni si arcuri Eibach.

Spyker C8 Spyder

Spyker C8 Spyder

Spyker C8 Spyder

Spyker C8 Spyder

Spyker C8 Spyder

Spyker C8 Spyder

Spyker C8 Spyder

Spyker C8 Spyder

Spyker C8 Spyder

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (21) Poze Spyker C8 Spyder
mai multe