Daca nu vrei s-auzi de BMW X6, asta-i masina ta. Are motor de 409 CP, scaune fata cu masaj si boxe de la Bang & Olufsen. Cum arata in realitate

Daca nu vrei s-auzi de BMW X6, asta-i masina ta. Are motor de 409 CP, scaune fata cu masaj si boxe de la Bang & Olufsen. Cum arata in realitate
  • Daca nu vrei s-auzi de BMW X6, asta-i masina ta
  • Are motor de 409 CP, scaune fata cu masaj si boxe de la Bang & Olufsen
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Seria vestilor bune continua cu un display de 27 de inch, cu tehnologie OLED, plus rama cu aspect curbat, la care se adauga o bancheta spate ce se inclina pentru o doza extra de confort, important de adaugat.

Prezentata lumii intregi acum aproximativ sapte zile, cu ocazia editiei din acest an a faimosului Salon Auto International de la Los Angeles, mult anticipata versiune de serie a spectaculosului Genesis GV80 Coupe Concept stie - cu siguranta - cum sa iasa in evidenta. Conceputa special pentru a concura impotriva unor nume precum Audi Q8, dar si BMW X6 ori Mercedes GLE Coupe, daca mai era necesara o astfel de mentiune, respectiva creatie se remarca numaidecat prin design-ul impresionant al caroseriei cu cinci portiere, acolo unde lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o grila uriasa a radiatorului, blocuri optice - indiferent ca vine vorba despre faruri sau stopuri - duble, aripi laterale proeminente, evacuare sport.

Reteta caracteristica departamentului exterior se incheie cu jante masive - de pana la 22 de inch - din aliaj usor, pe cand meniul de la interior debuteaza cu o tapiterie din piele partial perforata. Cu precizarea ca, odata ajunsi in cabina, viitorii pasageri vor mai descoperi si un ecran curbat de 27 de inch, cu tehnologie OLED, plus rama curbata, scaune actionate electric, cu functii de incalzire, racire, masaj, instrumente de bord digitale, un sistem audio de inalta fidelitate, acompaniat de difuzoare care poarta semnatura Bang & Olufsen, o bancheta ce se inclina pentru o doza extra de confort, climatizare cu reglare automata - pe multiple zone - a temperaturii.

Nota de plata nu reprezinta, momentan decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, sud-coreenii anuntand - in schimb - ca varianta de serie a conceptului pe nume Genesis GV80 Coupe va gazdui sub capota un numar de doua unitati diferite, ambele pe benzina. In configuratia de top, concurentul emblematicului BMW X6 se va bucura de serviciile unui propulsor V6 cu capacitatea cilindrica de 3.5 litri, insotit atat de doua turbine mecanice, cat si de un compresor mecanic, astfel ca problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea - cu acceleratia la podea - in mai putin de 5.0 secunde, viteza de top fiind asteptata sa depaseasca 250 km/h, datorita puterii de 409 cai de pe ambele punti.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 24 Noiembrie 2023