De pe vremea cand Volkswagen inca facea masini. Trei modele care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul ascuns sub capota

De pe vremea cand Volkswagen inca facea masini. Trei modele care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul ascuns sub capota
De pe vremea cand Volkswagen inca facea masini. Trei modele care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul ascuns sub capota.
Distribuie pe Facebook

Volkswagen Phaeton W12

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de 20 de ani si disponibil, spre vanzare, pana in 2016, incredibilul Volkswagen Phaeton si-a intampinat - de-a lungul timpului, cumparatorii in nenumarate versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni puse de nemti la dispozitia clientilor cu dare de mana facandu-si - mai mult ori mai putin surprinzator, loc si o varianta W12...

... meniul cu pricina culminand - oarecum inutiil de adaugat, cu propulsorul instalat sub capota: un W12 de 6.0 litri si 450 de cai putere, mai mult decat suficient pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in mai putin de 6.0 secunde. Fiind vorba despre un rival direct pentru Audi A8, BMW Seria 7 si Mercedes S-Class, din peisaj nu lipseau nici echipamentele premium, precum suspensia adaptiva - pe aer, scaunele individuale, cu functii de incalzire, ventilatie, masaj, sau instalatia de climatizare cu reglare automata, pe patru zone, a temperaturii.

Volkswagen Touareg R50

Prezentat intregii planete acum mai bine de 20 de ani si oferit, spre comercializare, pana in 2010, primul Touareg din istorie s-a putut lauda cu o gama de motorizari cu adevarat unica in industrie auto - printre multiplele unitati care au fost montate in compartimentul motor numarandu-se, in premiera absoluta, si un V10 TDI. Un V10 TDI de 5.0 litri - cu 350 de cai putere...

... si - important de precizat, 850 de Newton-Metri, valori suficiente atat pentru un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 6.7 secunde, cat si pentru tractarea unui Boeing 747-200 cu greutatea de 155 de tone. Asamblata pe aceeasi arhitectura precum Audi Q7 ori Porsche Cayenne, modele urmate de Bentley Bentayga si Lamborghini Urus, respectivul model se mai bucura si de compania unei suspensii reglabile - pe aer, tapiterie confectionata din piele finisata in doua culori contrastante, disponibila prin intermediul diviziei de personalizare Individual, sau o larga varietate de ornamente sculptate din lemn.

Volkswagen Passat W8

Introdus cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de 25 de ani si vandut - daca mai era cumva necesara o astfel de mentiune, pana in 2005, legendarul Volkswagen Passat B5 a pus la dispozitia cumparatorilor o larga varietate de unitati pe benzina si motorina. Printre multiplele propulsoare oferite de germani numarandu-se - mai mult ori mai putin surprinzator, un W8.

Un W8 de 4.0 litri - mai exact, sinonim cu nici mai mult, nici mai putin de 275 de cai putere, suficient pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in aproximativ 7.0 secunde. Cat despre elemente de confort caracteristice acestuia - ei bine, lista atractiilor principale cuprindea inclusiv sistem de climatizare cu reglare automata a temperaturii, scaune cu functie de incalzire, navigatie cu display mare, color, seria vestilor bune continuand cu tractiune integrala, tapiterie din piele, ornamente din lemn sau vitezometru gradat pana la 300 km/h.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 6 Martie 2024