De pe vremea cand Volkswagen inca facea masini. Trei modele care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul ascuns sub capota

De pe vremea cand Volkswagen inca facea masini. Trei modele care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul ascuns sub capota
De pe vremea cand Volkswagen inca facea masini. Trei modele care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul ascuns sub capota.
Distribuie pe Facebook

Volkswagen Phaeton

De pe vremea cand Volkswagen inca facea masini. Trei modele care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul ascuns sub capota

Conceput special pentru a concura impotriva unor rivali precum Audi A8, BMW Seria 7 sau Mercedes S-Class, daca mai era cumva necesara o asemenea precizare, primul si, totodata, ultimul Volkswagen Phaeton din istorie a reprezentat vreme de aproape 15 ani, atat cat a fost disponibil la vanzare in Europa, perla coroanei din Wolfsburg.

Oferit atat intr-o versiune standard, cat si intr-o varianta LWB, cu lungimea de 5.140 de milimetri, impozantul vehicul in patru portiere a pus la dispozitia cumparatorilor cu dare de mana o larga varietate de echipamente exclusiviste, demne de rarefiata lume a masinilor capabile sa depaseasca pragul de 100.000 de euro, precum patru scaune individuale, cu actionare electrica, incalzire, racire, memorie masaj, piele de la Poltrona Frau, compartiment refrigerator ori suspensie adaptiva, pe aer.

Acelasi Volkswagen Phaeton se mai putea lauda si cu o paleta de motorizari la fel de impresionanta precum dotarile mentionate anterior, cu versiunea de top gazduind sub capota un propulsor W12 de 6.0 litri, aspirat natural, pe benzina. Valuri a reusit sa creeze si varianta V10 de 4.9 litri, condimentata cu doua turbine, pe motorina.

Volkswagen Touareg

De pe vremea cand Volkswagen inca facea masini. Trei modele care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul ascuns sub capota

Oferit in perioada 2002 - 2010, primul Volkswagen Touareg din istorie a imprumutat nenumarate elemente de la Phaeton, printre multiplele detalii demne de enumerat regasindu-se si unitatea aspirata in 12 cilindri, cu capacitate de 5.998 de centimetri cubi, pe benzina, de pe versiunea Phaeton W12. De la Volkswagen Phaeton a mai fost preluat si motorul biturbo in zece cilindri, cu capacitate de 4.921 de centimetri cubi, pe motorina, caracteristic variantelor Touareg V10, respectiv Touareg R50.

Meniul specific SUV-ului cu pricina, asamblat pe aceeasi platforma precum Audi Q7 sau Porsche Cayenne mai cuprindea, mai mult ori mai putin surprinzator, si faruri cu tehnologie bi-xenon, scaune cu actionare electrica, incalzire, memorie, tapiterie din piele in doua culori contrastante. Cu mentiunea ca din peisaj nu lipseau, important de precizat, nici vitezometrul gradat pana la 320 de kilometri pe ora, nici instalatia de climatizare cu reglare pe patru zone, sistemul audio premium, suspensia pe aer.

Volkswagen Passat

De pe vremea cand Volkswagen inca facea masini. Trei modele care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu motorul ascuns sub capota

Ajuns, intre timp, la generatia cu numarul noua, binecunoscutul Volkswagen Passat a fost oferit, de-a lungul decadelor, alaturi de multiple motorizari memorabile, lista cu optiuni culminand cu motorul aspirat in opt cilindri, cu capacitate de 4.0 litri, pe benzina, de pe versiunea W8. Disponibila atat in compania unei transmisii manuale in sase rapoarte, cat si impreuna cu o cutie automata in cinci trepte, spectaculoasa varianta a modelului german de dimensiuni medii dezvolta 275 de cai putere.

Respectivul produs in patru sau cinci portiere se mai putea lauda, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, si cu faruri cu tehnologie bi-xenon, cu un sistem de tractiune integrala, cu o evacuare cvadrupla, vitezometru gradat pana la 300 de kilometri pe ora, instalatie de climatizare cu reglare automata, display central color.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 15 Mai 2024