Desi nu se vinde aproape deloc, primul XM din istoria BMW nu mai ofera decat doua motorizari incepand de azi

Desi nu se vinde aproape deloc, primul XM din istoria BMW nu mai ofera decat doua motorizari incepand de azi
Se spune ca varietatea reprezinta cheia succesului, insa BMW nu pare sa fie de acord cu aceasta afirmatie, bavarezii reducand, joi, numarul versiunilor de motorizare ale primului XM din istorie de la trei la doar doua.
Trimite unui prieten

Pe scurt, din oferta a disparut chiar originalul, cumparatorii primului XM din istoria BMW avand de ales, incepand de astazi, numai intre versiunea de baza 50e si varianta de top Label. Ambele variante se vand alaturi de un ansamblu plug-in hybrid, cu versiunea de baza 50e mizand pe un I6 de 3.0 litri pentru un total sinonim cu 476 de cai putere, iar varianta de top mizand pe un V8 de 4.4 litri pentru un total sinonim cu 748 de cai putere.

Comercializat, in Germania, la preturi incepand de la suma de 133.800 de euro, primul XM din istorie se mai bucura, de joi, si de diferite nuante proaspete, anunta BMW. Unele caracteristice departamentului exterior, altele specifice departamentului interior.

Noul BMW XM va fi prezentat oficial cu ocazia legendarei Curse de 24 de Ore de la Le Mans. Editia din acest an a emblematicului eveniment se va desfasura in weekendul 14 - 15 iunie.

BMW XM

BMW XM

BMW XM

BMW XM

BMW XM

Trimite unui prieten
BMW
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 12 Iunie 2025