E singurul om din lume care a indraznit sa faca asta. Daca afla Bugatti, alta masina nu mai pupa!

E singurul om din lume care a indraznit sa faca asta. Daca afla Bugatti, alta masina nu mai pupa!
  • Cel mai nebun Bugatti Veyron vine de peste Ocean
  • Este vorba despre un exemplar cu tractiune spate
  • Automobilul francez are si alte modificari
Distribuie pe Facebook

Orice modificare adusa vechiului Veyron te poate transforma intr-o persona non grata pentru Bugatti. Un lucru absolut normal daca tinem cont de cati bani au bagat francezii in dezvoltarea masinii de 1.001 CP.

De la design-ul caroseriei in doua portiere si pana la specificatiile motorului W16 ori costurile de achizitie, respectiv intretinere, multe dintre elementele care formeaza reteta vechiului Bugatti Veyron sunt discutabile. Atunci cand vine insa vorba despre predecesorul noului Chiron, un lucru este cat se poate de cert.

Capabil sa sprinteze de la 0 la 100 km/h in mai putin de trei secunde si, mai apoi, pana la o viteza maxima de peste 400 km/h, automobilul marcii din Molsheim nu poate fi nici pe departe caracterizat drept incet. Si cu toate acestea, exista un client nemultumit de performantele automobilului cu 1.001 CP sub capota.

Este vorba despre Houston Crosta, proprietarul companiei Royalty Exotic Cars din Las Vegas, care a incercat sa imbunatateasca modul in care vechiul Bugatti Veyron accelereaza printr-o modalitate diferita de cea preferata de catre majoritate. Pe scurt, in loc sa adauge si alti cai putere, a preferat sa scape de cateva kilograme.

O abordare desteapta, daca tinem cont ca predecesorul noului Chiron depaseste 1.9 tone, insa nu foarte practica in cazul in care luam in considerare nevoia de aderenta a automobilului cu 1.001 CP sub capota. Pentru ca, vezi tu, reducerea masei s-a facut in situatia data prin renuntarea la sistemul de tractiune integrala.

Asadar, dupa cum vei vedea si in urmatorul material video, acest Bugatti Veyron este doar spate, ceea ce il transforma intr-o masina devoratoare de anvelope. Si, pe al sau proprietar, intr-o persona non grata pentru producatorul din Molsheim, care a investit peste un miliard de euro in proiectul modelului de 407 km/h.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 30 Iulie 2018