Equus Bass770: Ce se intampla cand combini un Mustang clasic cu un Corvette modern

Equus Bass770: Ce se intampla cand combini un Mustang clasic cu un Corvette modern
  • Equus Automobile prezinta noul Bass770, un model ce combina clasicul cu modernul
  • Automobilul se remarca printr-o silueta caracteristica Ford-ului Mustang Fastback
  • Puterea este asigurata de acelasi V8 ce pune in miscare si Chevrolet-ul Corvette ZR1
Distribuie pe Facebook

Cel mai atragator Ford Mustang din toate timpurile, legendarul Fastback, isi da intalnire cu cel mai performant Chevrolet Corvette din intreaga istorie, extremul ZR1. Rezultatul incrucisarii celor doua modele poarta numele de Equus Bass770 si se anunta a fi muscle car-ul perfect.

Chevrolet Camaro SS, Dodge Charger, Ford Mustang Fastback, Pontiac GTO, Plymouth 'Cuda sau Shelby GT500. Aceasta sunt printre primele nume care-ti vin in minte atunci cand vine vorba de muscle car-uri. De muscle car-uri care au facut si care inca mai fac istorie. Pe de cealalta parte, daca aruncam o privire asupra celor mai galonate supercaruri din trecutul si prezentul companiilor americane de automobile, mereu vor iesi in fata modelele Chevrolet Corvette ZR1, Dodge Viper ACR sau chiar Ford GT.

Ce se intampla insa atunci cand combini unul dintre cele mai atragatoare muscle car-uri din toate timpurile cu unul dintre cele mai performante supercaruri din intreaga istorie a yankeilor? Ei bine, se pare ca suntem pe cale sa aflam in sfarsit care este raspunsul la aceasta arzatoare intrebare.

Equus Bass770

Equus Bass770Equus Bass770

Noul Equus Bass770, caci despre el este vorba, se recomanda ca fiind automobilul care a luat nastere din pasiunea pentru muscle car-urile anilor '60 si '70. Drept urmare, faptul ca ofera un aspect similar legendarului Ford Mustang Fastback nu ar trebui sa surprinda pe nimeni. Cu toate acestea, fascinantul automobil a renuntat la tehnologia clasica, caracteristica acelor modele, pentru a pune la dispozitia viitorilor sai clienti tehnologii dintre cele mai recente, mai interesante si chiar mai impresionante.

Iar aici nu ne referim numai la motorizarea V8 supercharged de 6.2 litri si 640 cai putere ce propulseaza si extremul Chevrolet Corvette ZR1, ci si la suspensia Magnetic Ride Control cu care General Motors a reusit sa faca mare valva in industria auto. Ba mai mult de-atat, clasicul muscle car modern se bucura si de prezenta unei transmisii cu dublu ambreiaj, astfel ca primii 100 km/h vin dupa numai 3.4 secunde! Viteza maxima? Peste 320 kilometri pe ora!

Equus Bass770Equus Bass770

Equus Bass770

Si asta nu e tot. Un alt punct de atractie al noului Equus Bass770 il reprezinta interiorul sau, viitorii pasageri urmand a fi delectati cu un mix de clasicism si modernism. Mai exact, intreg cockpit-ul a fost imbracat in piele de cea mai buna calitate, ceasurile analog, design-ul sistemului de climatizare si butoanele plasate la nivelul panoului de bord ne duc inapoi in timp, pentru ca mai apoi sistemul multimedia de inalta fidelitate sa ne readuca in prezentul pe care, de fapt, il traim.

Altfel spus, pe scurt, noul Equus Bass770 este o combinatie reusita intre clasic si modern, capabila sa multumeasca adeptii ambelor curente, singurul sau dezavantaj fiind pretul: de la 250.000 de dolari.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Equus Bass770
mai multe