Este sfarsitul unei ere. Bavarezii opresc productia acestui model dupa aproape 35 de ani

- Este sfarsitul unei ere
- Bavarezii opresc productia acestui model dupa aproape 35 de ani
Cel din urma exemplar a parasit, aparent, linia de asamblare acum sapte saptamani, la finalul lunii septembrie.
Universul auto a pierdut, de curand, nu doar o stea, ci o intreaga galaxie, compania Alpina anuntand recent - pe parcursul zilelor precedente, ca a pus capat productiei limuzinei comercializate sub numele de B7 (foto). Cu aceasta ocazie, constructorul cu sediul in regiunea Buchloe a dezvaluit si ca nu va dezvolta o versiune proprie a noului BMW Seria 7 - punand astfel capat unei traditii vechi de peste trei decenii.
Din fericire, persoanele cu dare de mana vor putea opta in continuare - momentan, pentru exclusivistele game B3 / B4, D3 / D4 S, XD3 / XD4, B5 / D5 S, XB7 si B8, care au la baza, dupa cum o sugereaza inclusiv denumirile lor, Seria 3 / Seria 4, X3 / X4, Seria 5, X7 si, nu in ultimul rand, Seria 8.
Revenind insa la trecutul companiei Alpina cu BMW Seria 7, prima incrucisare intre cele doua lumi s-a materializat in 1987 - cand a luat fiinta automobilul botezat B11 3.5. Avand la baza generatia E32, acesta se bucura - oarecum inutil de adaugat, de un propulsor aspirat cu sase cilindri si capacitate de 3.5 litri, pe benzina, conceput special pentru a livra soferului un total sinonim cu numai "250" de cai putere.
A urmat - apoi, un B11 4.0, versiunea constructorului cu sediul in regiunea Buchloe a legendarului E32 fiind disponibila, la vanzare, si intr-o aroma B12 5.0, respectivul arbore genealogic continuand cu B12 5.7 si B12 6.0, ambele avand la baza iconicul BMW Seria 7 E38, daca mai trebuia cumva precizat.
Primul B7 a debutat oficial in cursul anului 2004 si pornea de la controversatul E65 - in cazul in care mai era necesara o asemenea mentiune. Indicativul in cauza a fost preluat si de succesorii acestuia - F01 si G12, ultimul beneficiind de serviciile unui motor V8 bi-turbo, de 4.4 litri si 608 CP, capabil sa rezolve problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, intr-un timp de 3.6 secunde.
-
Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
Ford focus diesel 2012 3950 €
Nissan leaf tekna special 2019 18900 €
-
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €
Mini cooper s countryman all4 2014 9990 €
Bmw 520 diesel 2009 8200 €
-
Mitsubishi outlander 4g63t 2006 4000 €
Vw golf 1.6 tdi 2013 2999 €
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
-
Dacia duster 1,5 dci , 110 cp 2013 6400 €
Motor benzina 266920 1.5 benzina mercedes-benz a-class w169 2004 2000 Lei
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
-
Motor benzina apf 1.6 benzina volkswagen golf iv 1j1 1997-2005 1000 Lei
Vw golf 1,4 tsi 2015 8500 €
Anvelopa r20 255/55 dot 2018 land rover freelander [1998 -... 300 Lei
-
Dacia pick up benzina+gpl 2008 5500 €
Ford puma full led motorizare 1,5 diesel ecoboost consum 4... 13500 €
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3000 €
-
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3000 €
Vw amarok 2.0 tdi 2011 10700 €
-
Mercedes a 160 benzina 2010 2899 €
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
Dezmembrez ford tourneo connect 1.0 ecoboost sfcf 100 cai...
-
Citroen ds5 2.0bluehdi 2015 7050 €
Smart fortwo 1 2011 3500 €
Set curea transmisie cu caneluri bmw x3 (e83) (2004 - 2011)... 506 Lei
-
Opel insignia diesel 2014 5399 €
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
-
Set curea transmisie cu caneluri bmw seria 1 (e87) (2003 -... 506 Lei
Cauciucuri vara barum dot 2022 185/65/15 800 Lei
Dezmembrez peugeot 3008 hybrid 4x4 2.0 hdi rhc 200 cai an 2012
-
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
Cauciucuri vara nexen 215/60/17 500 Lei
Cauciucuri m+s semperit speed-grip 2 195/65/15 800 Lei


