Este sfarsitul unei ere. Bavarezii opresc productia acestui model dupa aproape 35 de ani

Este sfarsitul unei ere. Bavarezii opresc productia acestui model dupa aproape 35 de ani
  • Este sfarsitul unei ere
  • Bavarezii opresc productia acestui model dupa aproape 35 de ani
Distribuie pe Facebook

Cel din urma exemplar a parasit, aparent, linia de asamblare acum sapte saptamani, la finalul lunii septembrie.

Universul auto a pierdut, de curand, nu doar o stea, ci o intreaga galaxie, compania Alpina anuntand recent - pe parcursul zilelor precedente, ca a pus capat productiei limuzinei comercializate sub numele de B7 (foto). Cu aceasta ocazie, constructorul cu sediul in regiunea Buchloe a dezvaluit si ca nu va dezvolta o versiune proprie a noului BMW Seria 7 - punand astfel capat unei traditii vechi de peste trei decenii.

Din fericire, persoanele cu dare de mana vor putea opta in continuare - momentan, pentru exclusivistele game B3 / B4, D3 / D4 S, XD3 / XD4, B5 / D5 S, XB7 si B8, care au la baza, dupa cum o sugereaza inclusiv denumirile lor, Seria 3 / Seria 4, X3 / X4, Seria 5, X7 si, nu in ultimul rand, Seria 8.

Alpina B7

Alpina B7

Revenind insa la trecutul companiei Alpina cu BMW Seria 7, prima incrucisare intre cele doua lumi s-a materializat in 1987 - cand a luat fiinta automobilul botezat B11 3.5. Avand la baza generatia E32, acesta se bucura - oarecum inutil de adaugat, de un propulsor aspirat cu sase cilindri si capacitate de 3.5 litri, pe benzina, conceput special pentru a livra soferului un total sinonim cu numai "250" de cai putere.

A urmat - apoi, un B11 4.0, versiunea constructorului cu sediul in regiunea Buchloe a legendarului E32 fiind disponibila, la vanzare, si intr-o aroma B12 5.0, respectivul arbore genealogic continuand cu B12 5.7 si B12 6.0, ambele avand la baza iconicul BMW Seria 7 E38, daca mai trebuia cumva precizat.

Primul B7 a debutat oficial in cursul anului 2004 si pornea de la controversatul E65 - in cazul in care mai era necesara o asemenea mentiune. Indicativul in cauza a fost preluat si de succesorii acestuia - F01 si G12, ultimul beneficiind de serviciile unui motor V8 bi-turbo, de 4.4 litri si 608 CP, capabil sa rezolve problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, intr-un timp de 3.6 secunde.

Alpina B7

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (21) Poze Alpina B7
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 11 Noiembrie 2022