Hennessey pregateste masina de 1400 cp care sa atinga 466 km/h

Hennessey pregateste masina de 1400 cp care sa atinga 466 km/h
  • Bugatti va scoate o masina de 1500 cp
  • Hennessey Venom GT F5 poarta numele unui tip de uragan
  • Automobilul va fi RWD
Trimite unui prieten

Hennessey Venom GT a reusit sa atinga viteza maxima de 434 km/h, fiind chiar mai rapid, neoficial, decat Bugatti Veyron SS. Insa se pare ca americanii au de gand sa scoata pe piata o masina si mai radicala, capabila sa atinga 466 km/h.

In timp ce actualul Venom GT era capabil sa atinga 270,49 mile pe ora, adica peste 434 km/h, fiind mai rapid deca Bugatti Veyron SuperSport, cel putin in testele neoficiale realizate de americani pe pista NASA, se pare ca urmeaza in 2015 sa vedem o masina si mai rapida. Si mai puternica! Un Venom GT realizat tot de Hennessey, numit F5, dupa cel mai violent nivel de catalogare a uraganelor si tornadelor. Mai precis, o tornada F5 pe scara Fujita distruge tot in calea ei... Ia de aici metafora!

Viitorul Hennessey Venom GT F5 va avea o greutate de sub 1300 kg, dar o putere de peste 1400 cp. Motorul V8 de 7.0 litri dotat cu doua turbo-compresoare amplasat central va fi si mai radical modificat, crescand puterea actuala de peste 1100 cp, la o valoare uriasa cuprinsa intre 1400 si 1500 cp. Cu ajutorul acestei puteri transmise prin intermediul unei transmisii cu padele dotata cu un ambreiaj simplu catre puntea spate, masina isi propune sa treaca de bariera celor 290 de mile pe ora, adica undeva peste 466 km/h. O cifra ce pare imposibil de atins chiar si de urmatorul Bugatti de 1500 cp...

Insa tunerul american, John Hennessey, asa cum a mai demonstrat-o in trecut, stie sa realizeze masini rapide. Chiar daca sunt extrem de scumpe, acestea nu se pot compara cu nimic existent pe sosele. Si scopul sau este, se pare, sa intre in Cartea Recordurilor cu cea mai rapida masina de serie fabricata vreodata. Pentru asta, propune niste sisteme inovatoare, precum sistemul de control al tractiunii controlat de GPS, un sistem care ii va spune masina cum sa se comporte inainte ca aceasta sa ajunga pe drumul din fata. In plus, coeficientul aerodinamic si asa impresionant de 0.44 va fi redus la 0.40, pastrand aceeasi forta de apasare.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 4 August 2014