Hypercar-ul cu 1.800 de cai si fara CUTIE DE VITEZE arata demential. Clientul l-a comandat fara picatura de vopsea

  • Fibra de carbon este vizibila
  • Regera are 1.822 de cai putere
  • Atinge 100 de km/h in 2.7 secunde
Distribuie pe Facebook

Acest Koenigsegg Regera a fost comandat fara vopsea pe caroserie, astfel incat fibra de carbon din care este construita sa fie la vedere. Productia hypercar-ului suedez a fost limitata la 80 de unitati si toate sunt vandute inca din vara anului trecut.

Koenigsegg Regera este una dintre cele mai scumpe, exclusiviste, puternice si interesante masini ale momentului. Creatia lui Christian von Koenigsegg, hypercar-ul replicat in numai 80 de exemplare are un sistem de propulsie hibrid, compus dintr-o unitate V8 twin-turbo de 5.0 litri si trei motoare electrice.

Koenigsegg Regera fara vopsea

In total, ansamblul dezvolta nu mai putin de 1.822 de cai iar faptul ca puterea nu este livrata printr-o transmisie conventionala este de-a dreptul impresionant. Sistemul Koenigsegg Direct Drive System a fost dezvoltat de insusi fondatorul companiei si elimina complet necesitatea unei cutii de viteze.

Koenigsegg Regera fara vopsea

Este un sistem destul de complicat, dar ceea ce trebuie tu sa retii este ca Regera nu are cutie de viteze conventionala ci un sistem de transmisie cu un singur raport. O pui in Drive si ii dai "talpa", mai pe romaneste.

Daca faci asta, masina atinge 100 de km/h in doar 2.7 secunde si are o viteza maxima limitata electronic la 410 km/h.

Koenigsegg Regera fara vopseaKoenigsegg Regera fara vopsea

Toate cele 80 de exemplare au fost vandute pana in vara anului trecut, iar in septembrie 2018, cel de-al 20-lea exemplar Regera a parasit linia de asamblare. Cel din imagini este mai special decat toate, fiind singurul comandat fara vopsea. De fapt, caroseria din fibra de carbon nu are nici macar lac de protectie. Este fibra de carbon goala, sa-i spunem asa.

Koenigsegg Regera fara vopsea

Chiar daca pare extrem de expusa intemperiilor, Koenigsegg sustine ca aceasta configuratie rezista in timp la fel de bine ca si o caroserie acoperita cu vopsea si lac de protectie. Specialistii suedezi chiar au testat cateva elemente de caroserie din fibra de carbon goala, care dupa ce au stat afara, fie iarna, fie vara, vreme de cativa ani, au ramas neschimbate.

Koenigsegg Regera fara vopsea

In plus, lipsa vopselei are si un efect benefic asupra masei totale in sensul ca acest Koenigsegg Regera este cu 20 de kilograme mai usor decat celelalte, avand o masa proprie de 1.570 de kilograme.

Koenigsegg Regera fara vopsea

"Nu este un lucru neobisnuit ca un client sa-si comande masina cu o caroserie din fibra de carbon goala. Este un material frumos din punct de vedere estetic si clientilor nostri le place sa arate tuturor din ce este fabricata masina, " sustine Christian von Koenigsegg.

Koenigsegg Regera fara vopsea

Koenigsegg Regera fara vopsea

Koenigsegg Regera fara vopsea

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (10) Poze Koenigsegg Regera fara vopsea
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 6 Decembrie 2018