L-am lua de 9 din 10 ori inaintea noului model. Ce il face atat de special?

L-am lua de 9 din 10 ori inaintea noului model. Ce il face atat de special?
  • L-am lua de 9 din 10 ori inaintea noului model
  • Ce il face atat de special?
Distribuie pe Facebook

Un sedan sport cu motor aspirat si cutie manuala? Vechiul BMW M5 E34 vine dintr-o perioada de timp in care placerea de a conduce conta mai mult decat acceleratia de la 0 la 100 km/h.

Este ultimul M5 asamblat manual si echipat cu un motor aspirat in sase cilindri, dar primul din serie comercializat inclusiv intr-o versiune Touring. De vechiul E34 se leaga o buna parte din istoria diviziei de performanta BMW M(otorsport) GmbH, iar persoanele care ravnesc la un astfel de model nu sunt deloc putine.

Ce il face insa atat de special? Ei bine, raspunsul la aceasta intrebare il aflam chiar din urmatorul material video, imediat ce vom preciza ca exemplarul regasit in centrul atentiei a fost scos la vanzare, pe internet.

Persoanele interesate de respectivul BMW M5 E34 pot licita pentru modelul fabricat in cursul anului 1991 accesand platforma Cars & Bids, de unde vor afla si ca sub capota se regaseste un motor aspirat cu sase cilindri in linie, de 3.6 litri. Care livreaza puntii spate, printr-o cutie manuala in cinci rapoarte, 310 CP.

Meniul disponibil in cazul de fata continua cu o caroserie finisata in nuanta Alpine White II si insotita de patru jante din aliaj cu diamentrul de 17 inch fiecare, plus un interior imbracat in piele de culoare gri deschis.

Acelasi BMW M5 E34 ofera inclusiv cateva imbunatatiri si modificari, printre care si o suspensie formata din amortizoare Bilstein si arcuri de la H&R. Cu putin peste 275.000 de kilometri la bord, modelul cu pricina a primit 13 oferte diferite pana la momentul de fata, cu cea mai mare dintre acestea de 15.000 de dolari.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 3 Iulie 2020