Lamborghini a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale. Noua masina a italienilor are peste 1.000 de cai si nu mai putin de patru motoare sub capota. Cum arata in realitate

Lamborghini a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale. Noua masina a italienilor are peste 1.000 de cai si nu mai putin de patru motoare sub capota. Cum arata in realitate
  • Lamborghini a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale
  • Noua masina a italienilor are peste 1.000 de cai si nu mai putin de patru motoare sub capota
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Dezvoltat special pentru a concura impotriva unor nume precum Ferrari SF90 Stradale, impresionantul vehicul comercializat sub denumirea de Revuelto promite sa sprinteze de la zero la 100 de kilometri pe ora - cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de aproximativ 2.5 secunde.

Prezentat publicului larg cu numai sapte zile in urma - chiar la inceputul saptamanii trecute, primul model cu sistem de propulsie plug-in hybrid din istoria Lamborghini stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroomuri, la vanzare, pe parcursul urmatoarelor luni, pana la sfarsitul anului 2023, spectaculosul produs al companiei cu sediul in provincia Bologna se remarca numaidecat prin designul SF al caroseriei in doar doua portiere, inspirat de Sian, un numar considerabil de priviri urmand sa traga inclusiv jantele supradimensionate din aliaj, livrate alaturi de discuri de franare carbon-ceramice cu diametrul de pana la 410 milimetri - potrivit unui comunicat pus la dispozitia presei de specialitate. La interior - departe de privirile insistente ale curiosilor, viitorii cumparatorii vor putea experimenta multiple displayuri color, o instalatie de climatizare automata, dar si o pereche de scaune multifunctionale, cu tetiere integrate.

Lansat special pentru a concura impotriva unor rivali precum Ferrari SF90 Stradale, extremul Revuelto se bucura de serviciile unei motorizari aspirate cu 12 cilindri in V si o capacitate de 6.5 litri, pe benzina, italienii condimentand motorul termic cu trei unitati electrice - doua pentru puntea fata, una care lucreaza impreuna cu rotile de pe cea spate, pentru un total de 1.015 CP, livrat persoanei de la volan, in premiera absoluta, prin intermediul unei transmisii in opt rapoarte, cu dublu ambreiaj, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de exact 2.5 secunde, acul vitezometrului depasind ulterior viteza de top de 350 de kilometri pe ora, conform multelor materiale disponibile jurnalistilor din intreaga lume.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 13 Aprilie 2023